Oh ja, die is errug leuk!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef JacMar het volgende:
Ik heb toch ook maar een bento gekocht!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kan er denk ik wel wat missenquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik houd me wel aanbevolen voor een aantal grasmatjes als iemand er van af moet.
Watmotdatkosten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Grasmatjes heb ik niet echt dubbel ( heb 1 pakketje van 200 besteld) maar heb wel een aantal vormpjes dubbel, dus als iemand daar interesse in heeft, moet die maar pmen ( vormpjes zijn beer, konijn, ster, hart, auto, vis) Anders dan zet ik ze volgende week ofzo wel een keer op eBay/marktplaats
Dan moet ik ff kijken hoeveel ik dubbel heb enzo, maar denk dat voor een setje van 6 vormpjes een euro of 7, inclusief verzendkosten wel redelijke prijs is.quote:
Ziet er leuk uit hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef kruimel_20 het volgende:
[ afbeelding ]
een snel gepropte lunch in mijn betno, ik moet het nog leuk gaan maken
[ afbeelding ]
Die prijs is wat mij betreft prima maar om wat voor vormpjes gaat het? Van die ei-dingen, rijst-dingen of uitstekers? Zou je tegen die tijd even een fotootje willen plaatsen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan moet ik ff kijken hoeveel ik dubbel heb enzo, maar denk dat voor een setje van 6 vormpjes een euro of 7, inclusief verzendkosten wel redelijke prijs is.
Het is vooral voor ei-dingen bedoeld, rijst heb ik nog niet geprobeerd, maar moet ook wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die prijs is wat mij betreft prima maar om wat voor vormpjes gaat het? Van die ei-dingen, rijst-dingen of uitstekers? Zou je tegen die tijd even een fotootje willen plaatsen?
Oh maar diezijnleuk en diewilikhebben!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is vooral voor ei-dingen bedoeld, rijst heb ik nog niet geprobeerd, maar moet ook wel lukken denk ik
Dit soort vormpjes zijn het:
[ afbeelding ]
Ik zal ze wel even uitzoeken als ik maandag weer thuis ben en dan pm ik welquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh maar diezijnleuk en diewilikhebben!![]()
Zeven euro is prima.
Mocht je niet tot zakendoen komen, dan heb ik interesse .quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even uitzoeken als ik maandag weer thuis ben en dan pm ik wel
Goede tip!quote:Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Macka66 het volgende:
Vandaag ben ik bij de Amazing Oriental supermarkt in Den Haag langsgeweest (vestiging Grote Marktstraat, dichtbij tramhalte Centrum). Allemachtig veel producten waaronder verse groenten, leuke snacks voor in je Bento (koala koekjes), twee soorten furikake (groen en roze zakje, kruidenmix staat er op het schap), sushi mallen, kwarteleitjes, allerlei kleur- en smaakstoffen, veel verschillende soorten rijst. Als je shopt in Den Haag maar niet op strooptocht wilt in Chinatown is dit een leuk adres om even langs te gaan voor je de Bijenkorf induikt!
PM verzondenquote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef Sylvana het volgende:
@ Beelzebufo: Voor jou kan ik de volgende set nog samenstellen:
roze beer
blauwe auto
groene vis
oranje konijn
Prijs Beelzebufo:
vormpjes: 2 euro
doosje: 2 euro
verzendkosten: 6,20 euro
totaal: 10,20 euro
Als jullie nog interesse hebben, stuur dan een pm met je adresgegevens, dan stuur ik er 1 terug met mijn rekening-gegevens. Zodra ik het geld heb, zal ik het pakket versturen.
Gaat klaarliggen voor de brievenbus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:53 schreef Sylvana het volgende:
@ MM: Ik heb het geld ontvangen en het pakketje vandaag naar het postkantoor gebracht
Idd erg herkenbaar, de kantineprijzen bij ons op school zijn ook echt niet normaalquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Bento's maken is trouwens wel een stuk goedkoper dan elke dag in het bedrijfsrestaurant je eten halen zeg. Ik gebruik gewoon wat ik nog in huis heb en koop er wat extra spul bij, maar niks speciaals. In het ziekenhuis waar ik vaak zit werken ze met een commerciėle cateraar en dan ben ik meestal 5 euro voor een simpele lunch kwijt.
Het is alleen wel een beetje verslavend merk ik, want ik wil nu alle soorten en maten spulletjes hebben hihi
Ook van die leuke gezichtjes voor op je onigiri?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef Macka66 het volgende:
Nori knipper? Ik gebruik gewoon een papier punch, werkt ook prima. Verkrijgbaar in iedere hobbyzaak
Dat is op zich een goed idee ware het niet dat ik die andere twee gezichtjes in die eerste set zo'n verschrikkelijke 'kijk-mij-schattig-zijn-blik' vind hebben dat ik er met mijn vuist op wil slaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:58 schreef Macka66 het volgende:
MM, dan koop je alleen set 1. Dat rechtse gezichtje uit set 2 maak je zelf. Je neemt voor de oogjes twee keer het mondje van de linkse uit set 1 en draait die om, de mond knip je uit met een nagelschaartje oid.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:18 schreef huuphuup het volgende:
Misschien een tip voor mensen die niet in de buurt van een toko wonen http://www.takuhai.nl bezorgd ook thuis; niet heel goedkoop maarja, als je naar een stad moet rijden om je spulletjes te halen ben je ook geld kwijt.
En bedrijfskantines zijn idd bluh. voor een bruine boterham met boter en een (half) plakje kaas ben ik ruim 3 euro kwijt, en das dan nog de universiteits kantine... commerciėle rotzooi![]()
Ik gebruik idd ook wat ik nog in de koelkast heb liggen en leftovers van de avond ervoor enzo. Werkt prima, erg voedzaam, vult goed en keigezonden gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |