ik ben er nu toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hey we missen je in het andere topic!
mogguh
ach jah het blijft de volgende jaren nog wel in de beta versiequote:Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
Hmm die Chrome browser is nog niet helemaal lekker geloof ik
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
gaat zeker weer over computers
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meterquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah het blijft de volgende jaren nog wel in de beta versie
Dat dusquote:
maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meter
jah ik heb em zelf ik em nog neit geprobeerd... maar als je kijkt naar gmail dat is al 5 jaar in beta statusquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Draait wel goed hoor, alleen Java applicaties (waar ze zo vreselijk op lopen te hameren dat het prima werkt) ... werkt dus voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |