Klopt, hij heeft altijd druk ervaren.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef Terreros85 het volgende:
Aan de ene kant snap ik dat wel met die druk enzo, maar aan de andere kant ook weer niet. Die jongen speelt al tientallen jaren football. Young ging naar Texas en bij zo'n team moet de druk ook wekelijks enorm geweest zijn.
Bij Cincy klopt weer heel weinig. Dat zal wel goedkomen voor de Titans. Ik snap nu ook wel waarom 85 weg wou dit offseason. Een NFL-carriere is kort en als je prijzen wil pakken moet je eerlijk zijn tegen jezelf. En de Bengals doen de komende tijd niet mee om de prijzenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:44 schreef DjMark het volgende:
[..]
Zondag wacht Cincy, en zelfs met Kerry Collins als starter zou het toch moeten lukken...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:44 schreef DjMark het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft altijd druk ervaren.
Maar het is ook altijd vrij goed gegaan. Echte zware tegenslagen had hij nog niet gehad.
En nu werd hij dus uitgefloten en baalde hij van zijn eigen spel. Daar kan/kon hij moeilijk mee omgaan, dat moet hij leren.
Dat heeft hij nu zelf ook gezegd trouwens.
Ach voorlopig is hij toch geblesseerd dus heeft hij even minder druk. En als hij terug komt van zijn blessure zien we wel verder...
Zondag wacht Cincy, en zelfs met Kerry Collins als starter zou het toch moeten lukken...
Vince Young laat je niet op de bank zitten als een 35-jarige quarterback iets beter is. VYis het gezicht van die franchise. Die laat je niet zijn gezicht verliezen door hem te benchen. Superbowl wordt het toch niet met de Titans.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:30 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Ik denk dat Collins het wel eens goed zou kunnen doen als vervanger, iig beter dan Young. En als dat gebeurt wil ik het nog wel eens zien of Young starter is als hij terug komt van zijn blessure.
De Bengals zijn idd echt treurig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bij Cincy klopt weer heel weinig. Dat zal wel goedkomen voor de Titans. Ik snap nu ook wel waarom 85 weg wou dit offseason. Een NFL-carriere is kort en als je prijzen wil pakken moet je eerlijk zijn tegen jezelf. En de Bengals doen de komende tijd niet mee om de prijzen.
En op Lil Jon:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef Terreros85 het volgende:
Marshawn Lynch lijkt met dat stalen gebit van hem net Jaws uit James Bond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:HOUSTON -- Damage caused by Hurricane Ike was expected to lead to postponement of Monday night's NFL game at Reliant Stadium between the visiting Baltimore Ravens and the Houston Texans.
The storm tore chunks off the stadium's retractable roof and the damage can't be fixed in time to host the game, said Shea Guinn, the president and general manager of Reliant Park.
Houston Texans
"There is no way this stadium will host a game on Monday night," Guinn said Saturday. "There are parts of the roof that are completely gone."
quote:HOUSTON (AP)—The Baltimore Ravens-Houston Texans game was rescheduled to Nov. 9 after Reliant Stadium was severely damaged by Hurricane Ike.
The Texans’ home opener was originally scheduled for Sunday, then postponed to Monday night as Ike approached the Gulf Coast. The Category 2 storm slammed into Texas on Friday night and moved into Houston early Saturday morning.
Ike tore chunks off the stadium’s retractable roof and the damage couldn’t be fixed in time for the game, said Shea Guinn, the president and general manager of Reliant Park.
“There are parts of the roof that are completely gone,” Guinn said.
The retractable roof on the $352 million venue rolls open in nine sections. Guinn said five of the sections were missing and large pieces of debris had fallen into the stadium.
“It’s hard to tell what came from where,” Guinn said.
The Texans said alternate sites for Monday night were considered, but logistics made them impossible.
The new date also affects the Cincinnati Bengals’ schedule.
Houston was originally scheduled to play the Bengals on Nov. 9. Now, those teams will play on Oct. 26 and Cincinnati will take its bye week on Nov. 9, when the Texans now play the Ravens.
Baltimore had an open date on Nov. 9 on its original schedule.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:05 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Weet iemand al meer over Ladamian Thompson? Speelttie en, zo nee, tot hoe laat kan ik hem wisselen?
Oh, laat maar. Tis al te laat om 'm op de bank te zetten...
Yep, zo ziet mijn schema er ook uit.quote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef popolon het volgende:
Lekker programma vandaag, voor mij wordt het:
Colts @ Vikings, Packers @ Lions, Pats @ Jets en Steelers @ Browns.
Die andere al met een TDquote:Op zondag 14 september 2008 19:09 schreef popolon het volgende:
Manning al met een INT.
Waarom doen ze niks aan die OL in Detroit??? Je kunt Montana achter die OL zetten en het zou nog steeds niks zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 19:43 schreef popolon het volgende:
Nou goed, we zijn weer klaar met de Lions. 14-0 Heeft ook z'n voordelen, kun je andere games gaan bekijken.
Bij de Panthers ook nietquote:Op zondag 14 september 2008 20:04 schreef Guard het volgende:
Manning doesn't look amused, het loopt echt voor geen meter bij de Colts
Ik weet niet of jij daar als Chargers fan blij mee moet zijnquote:
tsja, dat is wel pijnlijk idd. Chargers moeten winnen, want met 0-2 en dan volgende week tegen Favre en de Jetsquote:Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar als Chargers fan blij mee moet zijn
Ze hadden vorige week al moeite om Forte en af en toe zelfs Orton af te stoppen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef popolon het volgende:
Colts D is zo zwak, wat een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |