abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61493428
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:

Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approved gaaf filmpje.

Wat ze daar aan heeft is leuk zeg zou ik ook kunnen dragen haha
Ja, dat staat haar echt leuk Jou ook vast wel inderdaad
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61493530
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, dat staat haar echt leuk Jou ook vast wel inderdaad
Sowieso, hoge hakken heb er meer dan 20 paar van
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:48:09 #243
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61493606
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.

Maar als je alleen dat kwam zeggen mag je nu wel weer oprotten hoor

Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approved gaaf filmpje.

Wat ze daar aan heeft is leuk zeg zou ik ook kunnen dragen haha
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
pi_61493635
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
Oh, nou ga maar lekker werken dan daar krijg je tenslotte voor betaald.
pi_61493856
Bohh, waar is iedereen ? Ik ga wel lief doen vanaf nu
pi_61493883
Nou, lekker dan. Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch. Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61493915
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen ? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Ik ben er nog maar was ff mail aan het sturen.
pi_61493920
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
Nou, lekker dan. Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch. Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
Een jaar!? Dat is toch lang maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
pi_61494069
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Een jaar!? Dat is toch lang maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantie Nou ze zit dus in LA eigenlijk voor een cursus in media & entertainment (ze zit in die business) maar nu heeft een niet al te klein media bedrijf (Universal) interesse in haar getoond en die willen haar wel inhuren voor een jaar waar ze zich dus kan perfectioneren en zo. Dus dat is wel heel gaaf natuurlijk misschien toch maar daar heen verhuizen. Maar ja, is wel beetje moeilijk allemaal. De kans is dan ook veel groter dat ze daar wil blijven.
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 11:10:02 #250
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61494144
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantie Nou ze zit dus in LA eigenlijk voor een cursus in media & entertainment (ze zit in die business) maar nu heeft een niet al te klein media bedrijf (Universal) interesse in haar getoond en die willen haar wel inhuren voor een jaar waar ze zich dus kan perfectioneren en zo. Dus dat is wel heel gaaf natuurlijk misschien toch maar daar heen verhuizen. Maar ja, is wel beetje moeilijk allemaal. De kans is dan ook veel groter dat ze daar wil blijven.
Oke, wel supergaaf voor haar ! Maar voor jou heel moeilijk lijkt me, je verhuisd ook niet zomaar naar Amerika natuurlijk.. Hee maar ik moet naar school, kom al bijna te laat doeeeei!
pi_61494154
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je hebt iedereen weggejaagd
Ik ben zo trots op mezelf
pi_61494170
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oke, wel supergaaf voor haar ! Maar voor jou heel moeilijk lijkt me, je verhuisd ook niet zomaar naar Amerika natuurlijk.. Hee maar ik moet naar school, kom al bijna te laat doeeeei!
Inderdaad. Maar ja, we zien wel ff.

Succes op school
pi_61494220
Weet hier iemand wat het algemene wachtwoord is van linksys?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61494268
Laat maar, is al opgelost.

Ik kan trots op mezelf wezen

*schouderklopje geeft
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 11:27:47 #256
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61494791
Bobby-B jij bent werkeloos of niet?
pi_61495015
Hoi piepols

Ik ben ziek
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over