quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approvedgaaf filmpje.
Wat ze daar aan heeft is leuk zegzou ik ook kunnen dragen haha
Sowieso, hoge hakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat staat haar echt leuk
Jou ook vast wel inderdaad
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.
Maar als je alleen dat kwam zeggen mag je nu wel weer oprotten hoor![]()
Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approvedgaaf filmpje.
Wat ze daar aan heeft is leuk zegzou ik ook kunnen dragen haha
Oh, nou ga maar lekker werken danquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Een jaar!? Dat is toch langquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
Nou, lekker dan.Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch.
Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantiequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een jaar!? Dat is toch lang![]()
maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op
natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
Je hebt iedereen weggejaagdquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Oke, wel supergaaf voor haarquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantieNou ze zit dus in LA eigenlijk voor een cursus in media & entertainment (ze zit in die business) maar nu heeft een niet al te klein media bedrijf (Universal) interesse in haar getoond en die willen haar wel inhuren voor een jaar waar ze zich dus kan perfectioneren en zo. Dus dat is wel heel gaaf natuurlijk
misschien toch maar daar heen verhuizen. Maar ja, is wel beetje moeilijk allemaal.
De kans is dan ook veel groter dat ze daar wil blijven.
Inderdaad. Maar ja, we zien wel ff.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, wel supergaaf voor haar! Maar voor jou heel moeilijk lijkt me, je verhuisd ook niet zomaar naar Amerika natuurlijk.. Hee maar ik moet naar school, kom al bijna te laat
doeeeei!
Binnenkort wel als hij zo door gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Bobby-B jij bent werkeloos of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |