En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpestenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, scheelt me weer 2 a's minder typen![]()
![]()
Ja, daarom zeg ik, maak een nieuwe!
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad verbazingwekkend dat Juup het niet dichtgooit.
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
En fascination mag ook wel ns even dimmen
Wat is er zo verpest aan je topic dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpesten
Jullie? Ik doe helemaal niks verkeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpesten
Dat hele relletje op pagina 5/6!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Wat is er zo verpest aan je topic dan?
Ik krijg ineens de indruk dat ik hier eens wat door heen moet bladeren om te merken wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
[..]
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.
Er zijn weinig mensen op heel fok die normaal kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
[..]
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.
Oh, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen op heel fok die normaal kunnen doen.
maar let maar niet teveel op mij de komende dagen, moet ongesteld worden enzo (ja, ik ben er zo een ja)
AAAAAAAH. Waarom post je nou youtube linkjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Jammer van de cover, maar de video is zoooo mooi
Ach het geluid is toch niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AAAAAAAH. Waarom post je nou youtube linkjeswant mn internet geluid doet het dus nog steeds niet
![]()
Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approvedgaaf filmpje.
Wat ze daar aan heeft is leuk zegzou ik ook kunnen dragen haha
Sowieso, hoge hakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat staat haar echt leuk
Jou ook vast wel inderdaad
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.
Maar als je alleen dat kwam zeggen mag je nu wel weer oprotten hoor![]()
Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approvedgaaf filmpje.
Wat ze daar aan heeft is leuk zegzou ik ook kunnen dragen haha
Oh, nou ga maar lekker werken danquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Een jaar!? Dat is toch langquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
Nou, lekker dan.Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch.
Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantiequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een jaar!? Dat is toch lang![]()
maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op
natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
Je hebt iedereen weggejaagdquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |