ja jij was een topperquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat haalde ik heel soms per week.
de moeilijke tijd was vooral te danken aan incapabele vrijwilligers.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
Drugshond was zeker een topper, we hebben zeer moeilijke tijden in NWS gehad. Als vrijwilliger zou je er zelfs haast een burn-out van krijgen. Het is ongelooflijk wat users allemaal uit kunnen kramen.
Wel toevallig dan dat er dan nooit een capabele vrijwilliger is geweest op NWS. Ook toevallig dat die vrijwilligers die van NWS naar POL gingen, daar dan weer wel capable waren!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de moeilijke tijd was vooral te danken aan incapabele vrijwilligers.
Noem er eens eentje?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel toevallig dan dat er dan nooit een capabele vrijwilliger is geweest op NWS. Ook toevallig dat die vrijwilligers die van NWS naar POL gingen, daar dan weer wel capable waren!
At your service.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
wees er maar trots op.
pakje staat je goedquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik uiteraard, pffffffffff alsof je dat niet wist.
En daarom sta je nu op zwart?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik uiteraard, pffffffffff alsof je dat niet wist.
Volgens mij zat DH er ook dicht tegenaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
Drugshond was zeker een topper, we hebben zeer moeilijke tijden in NWS gehad. Als vrijwilliger zou je er zelfs haast een burn-out van krijgen. Het is ongelooflijk wat users allemaal uit kunnen kramen.
Ik ben zelf gestopt. Het is time-consuming Aaah.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daarom sta je nu op zwart?
Je was toe aan een nieuwe uitdaging zeg je dan. Heeft niks met tijd te maken, want je bent nu ook niet weg te slaan van fok.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben zelf gestopt. Het is time-consuming Aaah.
Nu niet nee, dat komt omdat ik nu praktisch geen colleges meer heb. Dan ga je automatisch rondhangen samen met je matties op het forumquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je was toe aan een nieuwe uitdaging zeg je dan. Heeft niks met tijd te maken, want je bent nu ook niet weg te slaan van fok.![]()
ik geloof wel dat dr veel tijd in gaat zitten, zeker achter de schermen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je was toe aan een nieuwe uitdaging zeg je dan. Heeft niks met tijd te maken, want je bent nu ook niet weg te slaan van fok.![]()
NWS is ook een uitlaatklep, er is inderdaad een verband tussen nieuwssoort en users en zelfs FA's die daar weer op reageren. Welke cursussen volgen FA's allemaal om zoiets onder controle te krijgen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef Dagonet het volgende:
En de moeilijke tijd is niet te wijten aan crew of zelfs users maar aan het nieuws zelf. Eerder dit jaar vond ik de sfeer dezelfde grimmige kant opgaan als rond 2004, de bommeldingzomer en de Theo/JahJah vete. Steeds meer loopgraven en naar elkaar spugen
en het eerder gemelde selectief bannen hielp ook meequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef Dagonet het volgende:
En de moeilijke tijd is niet te wijten aan crew of zelfs users maar aan het nieuws zelf. Eerder dit jaar vond ik de sfeer dezelfde grimmige kant opgaan als rond 2004, de bommeldingzomer en de Theo/JahJah vete. Steeds meer loopgraven en naar elkaar spugen
Geloof ik ook wel, zeker als je dat serieus wilt doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik geloof wel dat dr veel tijd in gaat zitten, zeker achter de schermen.
da's een van de redenen waarom ik nooit mod zou worden op Fok!
Er bestaat geen cursus voor NWS, er zijn volgens mij tig mods gesneuveld op dit subforum. En FA's durfden volgens mij jaren lang hun handen niet te branden aan dit helse gedeeltequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
NWS is ook een uitlaatklep, er is inderdaad een verband tussen nieuwssoort en users en zelfs FA's die daar weer op reageren. Welke cursussen volgen FA's allemaal om zoiets onder controle te krijgen?
Even voor de duidelijkheid, ik heb dat nooit meegemaakt. En ik heb echt een tijd meegedraaid achter de schermen. Van selectief bannen is geen sprake.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en het eerder gemelde selectief bannen hielp ook mee
Vergeet POL niet, dat is het ware wespennest.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er bestaat geen cursus voor NWS, er zijn volgens mij tig mods gesneuveld op dit subforum. En FA's durfden volgens mij jaren lang hun handen niet te branden aan dit helse gedeelte
Dat heb ik toen allemaal moeten opgeven toen ik blauw was.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Steeds meer loopgraven en naar elkaar spugen
ik vond je eigenlijk best een goede mod. heb ik geloof ik ook niet onder stoelen of banken gestoken. als user ben je wat zeikerig en trollerig, maar als mod deed je het goed.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben zelf gestopt. Het is time-consuming Aaah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |