Dus als je de macht zou hebben zou je dat wel doen?quote:Nee hoor, ik heb de macht niet om je monddood te maken.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:25 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dus als je de macht zou hebben zou je dat wel doen?
en jij in snelle edits. trouwens een mod kan iemand niet bannen toch? of was je ook fa?quote:
Edit of geen edit, de essentie stond al in de eerste post. En nee een mod kan niet bannen, maar een mod kan heel goed een user op de hielen zitten door notes op te sparen en de user gewoon aan te geven bij de FA's. En dan is het in 99% van de gevallen gewoon gedaan met de user.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij in snelle edits. trouwens een mod kan iemand niet bannen toch? of was je ook fa?
Antwoord staat er toch al.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Geef dan antwoord met je ninja edit.
Jij komt hier bijna nooit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki moet juist blijven, het is gewoon te amusant met hem.
Kijk weer zo'n edit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Antwoord staat er toch al.Dus je weet dat ik ge-edit heb, maar je leest mijn edit niet. Wat een nutteloze functie is het dan he.
Het is die 1% van de FA's die echt goed zijn!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Edit of geen edit, de essentie stond al in de eerste post. En nee een mod kan niet bannen, maar een mod kan heel goed een user op de hielen zitten door notes op te sparen en de user gewoon aan te geven bij de FA's. En dan is het in 99% van de gevallen gewoon gedaan met de user.
Dat is geen edit, dat is een normale post.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:33 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n edit.
Als je nou gewoon vantevoren weet wat je wil typen is dat allemaal niet nodig.
Ik lurk, omdat de discussie meestal toch al verziekt is.quote:
et?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen edit, dat is een normale post.
Nee, de helft stond er eerst niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen edit, dat is een normale post.
1% van de gevallen Aaah, niet van de FA's.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is die 1% van de FA's die echt goed zijn!
99 %..... nou eerder 60-70 %. En dan ben je al een goeie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
Edit of geen edit, de essentie stond al in de eerste post. En nee een mod kan niet bannen, maar een mod kan heel goed een user op de hielen zitten door notes op te sparen en de user gewoon aan te geven bij de FA's. En dan is het in 99% van de gevallen gewoon gedaan met de user.
Van de post die je quote stond alles er al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, de helft stond er eerst niet.
Mwah, ik meldde ze bijna nooit aan. In mijn hele modschap misschien net 5 of 6 users aangemeld.. duurt soms een tijdje maar de uiteindelijke score was bij mij 100%quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
99 %..... nou eerder 60-70 %. En dan ben je al een goeie.
Wat jammer dat ik er geen screenshot van heb.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van de post die je quote stond alles er al vanaf het begin.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik er geen screenshot van heb.
Dat haalde ik heel soms per week.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah, ik meldde ze bijna nooit aan. In mijn hele modschap misschien net 5 of 6 users aangemeld.. duurt soms een tijdje maar de uiteindelijke score was bij mij 100%
wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat haalde ik heel soms per week.
Dat verklaart de score van 60 -70 %quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat haalde ik heel soms per week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |