Tja, wat kan ik er aan doen dat ik goed in bed ben en zodoende mijn vriendin herrie maaktquote:Ik wil je toch weer vragen of je nou ’s avonds bij het douchen eens rekening houden kan met mensen die al slapen of dit willen doen omdat ze vroeg op moeten?
Ook de dingen die je voor het douchen doet (knipoog) zou wat zachter kunnen, want je denkt dat niemand het hoort maar toch wel, ik vind dat niet zo erg, maar voor *zusjes naam* vind ik het wat minder hoor.
Dat ze veel geluid maakt betekent gewoon dat ze probeert te verdoezelen dat je er niks van kan.quote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef BlackRhino het volgende:
Tja, wat kan ik er aan doen dat ik goed in bed ben en zodoende mijn vriendin herrie maakt![]()
![]()
Precies wat ik ook dacht ja.quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Platina het volgende:
het is pas triest dat je moeder geen gesprek met je begint maar je een mailtje stuurt
quote:Op maandag 8 september 2008 21:38 schreef Florian_ het volgende:
't was nog erger geweest als ze een krabbeltje () had gestuurd op hyves met zo'n plaatje erbij van "PRETTIGE MAANDAG GEWENST"
Ze ligt gewoon met een glas aan de muur te luisterenquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Fascination het volgende:Omg dat lijkt me genant zo'n mailtje te krijgen van je moeder.
Je bent haar toch niet anaal aan 't pijnigen of wel?
Jawel joh, maar we mailen elke dagquote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Platina het volgende:
het is pas triest dat je moeder geen gesprek met je begint maar je een mailtje stuurt
Ik praat iedere dag met me moederquote:Op maandag 8 september 2008 21:54 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jawel joh, maar we mailen elke dag
Ik ook, maar het gebeurde dus 's avonds toen ze op bed lag, en ik sta eerder op dan haar... dus het eerste "spreekt moment" van de dag is via de mail omdat ik al weg ben als zij opstaatquote:Op maandag 8 september 2008 21:58 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik praat iedere dag met me moeder
Ik denk dat TS dan een mailtje moet sturen naar haar, gezien de fantastische communicatie binnen de familie..quote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef beertenderrr het volgende:
binnenkort maar eens aan je zusje vragen wat ze er van vind, ze zal toch wel een eigen mening hebben?
Hoppa, en mensen weten gelijk hoe de communicatie verloopt binnen een familiequote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dan een mailtje moet sturen naar haar, gezien de fantastische communicatie binnen de familie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |