Ohja, die vind ik ook gaaf!quote:
ik ga dan ook ceker kijkenquote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef Syb.ren het volgende:
RTL boulevard laat in een extra lange uitzending op 3 december op RTL 4 de documentaire for the record zien over het leven van de Amerikaanse zangeres Britney Spears (26). De film is eind november op de Amerikaanse TV. For The Record bevat persoonlijke beelden van Spears achter de schermen, in opnamestudio's, bij repetities en persconferenties en thuis. Ze vertelt openhartig over de problemen waarmee zij de afgelopen jaren worstelde. Spears en haar man gingen uit elkaar en vochten een rechtszaak uit over de voogdij van hun twee zoontjes. Bovendien verbleef de zangeres weken in een psychiatrische kliniek.
RTL Boulevard duurt op 3 december 90 Minuten
Dat viel me inderdaad ook al op jaquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef Saphia het volgende:
Wat me nou opvalt aan de foto's met haar zoontjes , ze heeft alleen maar Jayden James in haar armen.Een nanny of familielid heeft steeds Preston vast, het lijkt alsof Preston hangt naar andere mensen i.p.v zijn moeder .Zou ook logisch zijn aangezien Britney 1,5 jaar lang natuurlijk voor een groot deel afwezig was uit het leven van de jongetjes .
Ben benieuwd!quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef Syb.ren het volgende:
RTL boulevard laat in een extra lange uitzending op 3 december op RTL 4 de documentaire for the record zien over het leven van de Amerikaanse zangeres Britney Spears (26). De film is eind november op de Amerikaanse TV. For The Record bevat persoonlijke beelden van Spears achter de schermen, in opnamestudio's, bij repetities en persconferenties en thuis. Ze vertelt openhartig over de problemen waarmee zij de afgelopen jaren worstelde. Spears en haar man gingen uit elkaar en vochten een rechtszaak uit over de voogdij van hun twee zoontjes. Bovendien verbleef de zangeres weken in een psychiatrische kliniek.
Hopelijk dat de sales hierdoor niet minder worden. Ik vind het een leuke plaatquote:
Toch vind ik dit altijd van die rare speculaties, weet jij veel. Als we dingen moeten afleiden over het privéleven van iemand aan de hand van 'n aantal persfoto'squote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef Saphia het volgende:
Wat me nou opvalt aan de foto's met haar zoontjes , ze heeft alleen maar Jayden James in haar armen.Een nanny of familielid heeft steeds Preston vast, het lijkt alsof Preston hangt naar andere mensen i.p.v zijn moeder .Zou ook logisch zijn aangezien Britney 1,5 jaar lang natuurlijk voor een groot deel afwezig was uit het leven van de jongetjes .
Het is ook speculeren,daar is dit topic ook voorquote:Op maandag 17 november 2008 22:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Toch vind ik dit altijd van die rare speculaties, weet jij veel. Als we dingen moeten afleiden over het privéleven van iemand aan de hand van 'n aantal persfoto'sDat geeft natuurlijk geen realistisch beeld.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:38 schreef MisterO het volgende:
Nieuwe promo foto! deze is gelukkig wel leuk geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Britney verlangt terug naar cel.
Voormalig 'Princess Of Pop' Britney Spears probeert haar oude lieve imago weer te restaureren, maar dat valt de zangeres niet gemakkelijk: "Mijn nieuwe leven is saaier dan in de cel zitten." Aldus La Spears.
"Er zit totaal geen uitdaging meer in mijn leven, geen passie. Ik heb goede dagen en slechte dagen. Als je in de gevangenis zit, weet je tenminste dat er een tijd komt dat je er weer uit mag, maar mijn situatie lijkt oneindig." Zo zegt Britney in een documentaire van zender Sky1.
De voogdijloze zangeres schoor vorig jaar haar hoofd kaal, belandde in het dieptepunt van haar leven en staat sindsdien onder strikt toezicht. Ze meent dat het toezicht haar kwaad doet: "Ik denk dat het te veel is. Als ik niet zo gebonden was, zou ik kunnen genieten van mijn nieuwe vrijheid."
Ze vergelijkt het gewoon met in de cel zitten, ze heeft er nooit in gezetenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Wanneer heeft ze in de cel gezeten? Of bedoelt ze de isoleercel?
Ik dacht al. Misleidende kop dan. Niet die van Britney hè, maar van dat artikel.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef MisterO het volgende:
Ze vergelijkt het gewoon met in de cel zitten, ze heeft er nooit in gezeten![]()
Jammer dat photoshop tegenwoordig iets té veel gebruiken.quote:
Eerste foto vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:58 schreef rena het volgende:
Nieuwe promo foto's, onherkenbaar;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hele hoop geshopt dus
Ik vind het leuk,quote:Op woensdag 26 november 2008 11:34 schreef MisterO het volgende:
Preview van Brit's nieuwe video, 'Circus'![]()
Officiel morgenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef MisterO het volgende:
Kunnen we in NL morgen al de cd krijgen, of dinsdag pas? of maandag?
Overal staan andere data...
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:53 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Officiel morgen
maar in sommige winkels ligt hij nu al, ik krijg hem straks
Dat was ook de bedoeling;quote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef MisterO het volgende:
Haar 1e optreden sinds een paar jaar viel tegen vond ikZe trad op bij de Bambi Awards en het was net live te zien op de ARD.
Ik kreeg echt flashbacks naar het Gimme more optreden bij de VMA's...
Ze danste helemaal niet zo tof en tja, ik had het veel leuker en spectaculairder verwacht![]()
Kben benieuwd wat Perez zegt
quote:NewsDay.com: Don't call it a comeback.
"Comeback" doesn't even come close to describing what Britney Spears has done on her new album, arriving in stores Tuesday, her 27th birthday. Not only is "Circus" (Jive) the best album of her career, but it could return her to the kind of massive, multiplatinum sales that she hadn't seen since the turn of the century.
"Circus" is overflowing with smart, savvy dance pop -- the kind of hits that she has hinted at in the past with "Toxic" and "I'm a Slave 4 U" -- that creates the perfect escapist soundtrack for these downsized times. All these accomplishments are made that much more incredible considering how low she had sunk -- personally and professionally -- last year with her string of tabloid-worthy exploits and the embarrassment of her clumsy train wreck of a performance on MTV's "Video Music Awards."
Her last album, "Blackout," sounded so cobbled together and half-done that many wondered if Spears would even be able to record another album, much less one as impressive as "Circus." Though she worked with essentially the same producers and songwriters this time out, the results are so different that Spears herself -- generally known for her choreography and packaging rather than her studio chops -- must be responsible for the change.
The monster hit "Womanizer" is only the beginning of the radio-ready barrage Spears is about to throw down. The title track, written by Dr. Luke, is another sleek dance-floor filler, as is the dizzying "Mannequin." And she has the disco-influenced "Lace and Leather," with its scratch guitar and Chic-inspired bass line.
"Lace and Leather" is another example of the biggest surprise of "Circus" -- the way that it nods to previous classics before taking the songs in a new, contemporary direction. Spears has never been one to look back in her music, but there's a bit of Tina Turner's "River Deep, Mountain High" on "Mmm Papi," a bouncy little multi-culti trifle that telescopes several decades of sugary pop into a little more than three minutes. "Kill the Lights" -- which chronicles her dealings with paparazzi, or maybe one particular paparazzo ex-boyfriend, as she says, "Is that money in your pocket or are you happy to see me?" -- opens with a call-and-response similar to Aretha Franklin's "Respect." And on the bonus track "Amnesia," one of the album's catchiest tracks, Spears comes over like a cross between the Ronettes and Fergie as she coos, "I get amnesia when I'm sitting next to you-ooh-ooh."
It's all part of what seems like a new direction for Spears, one that values musicianship. She tackles some ballads, both from Robbie Williams collaborator Guy Sigsworth, that accomplish their missions. "Out From Under" shows how her voice, which is still a bit limited, can carry a song, even with spare accompaniment, while "My Baby" is a bit schmaltzy, as it conveys how Spears is a loving mother now -- the cornerstone of her image rehab.
In many ways, "Circus" has Spears switching musical role models. She seems determined to be more like Gwen Stefani, a hit maker who knows how to use her strengths and weaknesses, and less like Madonna, who thrives on shock value and controversy. Yet somehow, Spears has delivered the biggest shock of all -- compelling reasons to reverse her cartoonlike tabloid image and take her seriously as a singer.
Forget the release of "Chinese Democracy" as the year's biggest surprise. "Circus" is a Britney Spears album I never expected to hear -- one that matters.
BRITNEY SPEARS: "Circus," in stores Tuesday
GRADE: B+
BOTTOM LINE: A pleasant surprise
quote:
Jij bent vast een Nederlander?quote:Op zondag 30 november 2008 10:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat leuk, een mini playbackshow optreden inclusief ongemakkelijk gedans.
Ik ben het anders wel met hem eens.. ik vind het een beetje houterig en ik krijg de indruk dat Britney echt maar wat doetquote:
Nog wat foto's van Glamour magazinequote:Sources close to Britney tell us….
- She was never scheduled to perform or appear at the club
- The promoters of the night falsely spread info that BritBrit would be there
- Not wanting to let down her fans, Spears showed up
- After it became obvious that the venue was unsafely over capacity and the crowds too unruly, Britney did go to the club's VIP area, where she stayed for a few hours and happily waved to fans down below
And there you have it.
Elke promo of magazinefoto van welk artiest dan ook wordt tegenwoordig geshopt. Das helaas normaal geworden..quote:Op maandag 1 december 2008 10:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Ze lacht weer!
Maar, de meeste foto's die verschijnen zijn gewoon geshopped. Dat is wel een beetje afbreuk aan haar echte come-back natuurlijk....
Louboutinsquote:Op maandag 1 december 2008 10:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog wat foto's van Glamour magazine![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik dus ook. En dat optreden was natuurlijk ee beetje amateuristisch, kijk, het lijkt nog wat door alle poespas eromheen maar ze staat een beetje als een zoutpilaar heen en weer te wiebelen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
En toch geloof ik niet zo in die opmars. De verhalen over breakdowns enzo...vlak voor het optreden bij X-fcator schijnt ze ook in tranen te zijn uitgebarsten. Ik denk dat ze gewoon heel erg gepusht wordt omdat de hele wereld na die enorme downfall verwacht dat ze voor de camera's de oude Britney weer wordt. Volgens mij is het allemaal schone schijn.
Klopt, kijk morgen maar naar haar docu, dan zie je hoe ongelukkig ze eigenlijk isquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. En dat optreden was natuurlijk ee beetje amateuristisch, kijk, het lijkt nog wat door alle poespas eromheen maar ze staat een beetje als een zoutpilaar heen en weer te wiebelen.
Nee, als je het mij vraagt is dat meiske nog totaal niet de oude, ze gaat wel mee in the flow omdat ze wel moet, maar van binnen is ze diep ongelukkig volgens mij.
Heb de docu gezien, was inderdaad best emotioneel, maar er zat ook een tikkeltje humor in!quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, kijk morgen maar naar haar docu, dan zie je hoe ongelukkig ze eigenlijk is
Ik heb 'van de week op een ander kanaal gezien. Ben geen BS fan (absoluut niet zelfs), maar het is een interessante docu. De momenten met de paparazzi zijn echt afstotelijk, wát een gestoorde gekken zitten daartussen. Hoe je dat naar jezelf goedpraat is echt beyond me...quote:Op zondag 16 november 2008 15:19 schreef Syb.ren het volgende:
$$$ makes the world go 'round.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:45 schreef Hik het volgende:
[..]
Hoe je dat naar jezelf goedpraat is echt beyond me...
Heel kinderlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
Ze praat idd gek!
Ik heb wel medelijden met haar, het lijkt me een erg ongelukkig meisje
Een beetje pers, maar een straat vol?! Elke keer dat je de straat opstapt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Ze heeft wel gelijk, er zijn weinig andere celebrities met zó beklemmend veel paparazzi (of is het nou paperazzi?) om zich heen. Tuurlijk, it comes with the job, maar in deze mate is het echt afgrijselijk.
't is toch een beetje een reclamefilmpje voor Britney. Inderdaad jammer dat het toch iets oppervlakkig blijft.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef LoveProfusion het volgende:
2030 op rtl 4 komt de docu.
heb hem al online gezien.
Britney vertelt wat ditjes en datjes, maar de echte waarheid komt niet boven tafel.
ze hadden moeten vragen:
- schoor je je haar af omdat je wilde voorkomen je haar zou testen op drugsresten zodat je de kinderen kwijt zou raken?
- waarom komt je moeder in heel de docu niet voor
- was je blij toen je zus zwanger raakte en jij eventjes niet als de grootste slet werd gezien?
- ben je manisch depressief?
- wat gebeurde er de bewuste avond dat je werd afgevoerd met een ambulance en je je kind niet wilde afgeven?
- waarom neukte je met een papparazo?
- welke drugs/medicijnen gebruikte je?
- enzovoort..
en toch vind ik Britney wel iets liefs hebben en is de docu ook best emotioneel op sommige puntent.
Eng he?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een beetje pers, maar een straat vol?! Elke keer dat je de straat opstapt.Elk mens zou gek worden.
Die heeft het inderdaad wat dat betreft gewoon heel verstandig bekeken!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef speknek het volgende:
Nouja elk mens zou wegverhuizen uit de buurt van LA, denk ik dan nog. Zoiets als Johnny Depp, ergens onbereikbaar op een boerderij in Frankrijk gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |