quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:38 schreef MisterO het volgende:
Nieuwe promo foto! deze is gelukkig wel leuk geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Britney verlangt terug naar cel.
Voormalig 'Princess Of Pop' Britney Spears probeert haar oude lieve imago weer te restaureren, maar dat valt de zangeres niet gemakkelijk: "Mijn nieuwe leven is saaier dan in de cel zitten." Aldus La Spears.
"Er zit totaal geen uitdaging meer in mijn leven, geen passie. Ik heb goede dagen en slechte dagen. Als je in de gevangenis zit, weet je tenminste dat er een tijd komt dat je er weer uit mag, maar mijn situatie lijkt oneindig." Zo zegt Britney in een documentaire van zender Sky1.
De voogdijloze zangeres schoor vorig jaar haar hoofd kaal, belandde in het dieptepunt van haar leven en staat sindsdien onder strikt toezicht. Ze meent dat het toezicht haar kwaad doet: "Ik denk dat het te veel is. Als ik niet zo gebonden was, zou ik kunnen genieten van mijn nieuwe vrijheid."
Ze vergelijkt het gewoon met in de cel zitten, ze heeft er nooit in gezetenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:50 schreef Copycat het volgende:
Wanneer heeft ze in de cel gezeten? Of bedoelt ze de isoleercel?
Ik dacht al. Misleidende kop dan. Niet die van Britney hè, maar van dat artikel.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef MisterO het volgende:
Ze vergelijkt het gewoon met in de cel zitten, ze heeft er nooit in gezeten![]()
Jammer dat photoshop tegenwoordig iets té veel gebruiken.quote:
Eerste foto vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:58 schreef rena het volgende:
Nieuwe promo foto's, onherkenbaar;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hele hoop geshopt dus
Ik vind het leuk,quote:Op woensdag 26 november 2008 11:34 schreef MisterO het volgende:
Preview van Brit's nieuwe video, 'Circus'![]()
Officiel morgenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef MisterO het volgende:
Kunnen we in NL morgen al de cd krijgen, of dinsdag pas? of maandag?
Overal staan andere data...
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:53 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Officiel morgen
maar in sommige winkels ligt hij nu al, ik krijg hem straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |