quote:AMSTERDAM - Gouden Kooi-stelletje Amanda en Brian zijn niet langer bij elkaar! „Vorige week is de bom definitief gebarsten”, laat een bekende van de twee weten. „Al langer verliep hun relatie erg stroef.”
Amanda, die de laatste tijd veel optreedt als paaldanseres, vertrok na de breuk met haar goede vriendin Playmate Dorien Rose naar Ibiza. Hier hebben de dames, getuige foto’s op Hyves, de bloemetjes flink buiten gezet.
Ondanks dat zowel Brian als Amanda een temperamentvol karakter hebben, staan ze elkaar volgens de bron niet naar het leven. „Ze zijn in goed overleg uit elkaar gegaan.”
Brian zat als langste in de miljoenenvilla en was grootste kanshebber op de winst. Maar ’Terror Jaap’ ging er met de poet vandoor. In de villa zijn Huub en Claire getrouwd. Zij zijn nog bij elkaar ondanks de kritiek destijds van jawel Brian en Amanda…
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OH NOEEEES!!!ENZ!11!1!! mijn wereldbeeld, wat doe je
Nee, dat echte huwelijk is alleen weggelegd voor Huub en Clairequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:14 schreef elcastel het volgende:
Dus geen 'echt' huwelijk ? Een zwarte dag ...
Roekiepoekie?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:13 schreef Deisyy het volgende:
* Deisyy pakt de tissues.
Ik vraag me af wie dit stukje voor Brian en Amanda geschreven heeft
Dat zat ik me ook ff af te vragen tot ik me realiseerde dat als het om Huub en Claire zou gaan, die vraag niet in me op zou komen... dus vooralsnog lijkt het me dat een eigen topic niet overbodig is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Marrije het volgende:
Maar of het een eigen topic verdient. . . denk het niet
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OH NOEEEES!!!ENZ!11!1!! mijn wereldbeeld, wat doe je
LOL. Wat kwam daar uit? Vast en zeker niet de realiteit van nu.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:32 schreef lies1958 het volgende:
Mag ik misschien toch wel even een klein beetje lachen. Een paar weken geleden zie ik nog die poll op brian zijn hyve's staan van welk stel het als eerste niet zou redden. Had hij toen al een gevoel of zo.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:13 schreef 1299 het volgende:
Haha heeft nog langer geduurd dan ik had verwacht
quote:Ik rapporteer deze modderfokking shit, ik ben gedumpt door amanda. Luister swa, ik ben klaar om zelfmoord te plegen. Leef fokking met me mee.
ik zeg: ready... steady.... GO!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft het nieuws zelf gemeld bij de telegraaf:
Ik rapporteer deze modderfokking shit, ik ben gedumpt door amanda. Luister swa, ik ben klaar om zelfmoord te plegen. Leef fokking met me mee.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft het nieuws zelf gemeld bij de telegraaf:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:43 schreef dgklieke het volgende:
vandaag, 22:45
In het leven gebleven,
hebben we alles te beleven.
Voor even dacht hij te weten,
dat het vergeten zichzelf zou uitzweten.
Stilgezeten en druk bewogen.
Een einde hoort zich te ontknopen.
Na even het gevoel te hebben doorlopen,
kwamen de knopen in de vorm van hopen
en overstroomde de sloten.
Met gevoel doorlopen,
versterkt het de wortels van bomen om te groeien en bloeien.
Laat onkruid je niet ontgroeien.
Laat dat aan het grazen voor de koeien.
Sta voor het goeie en laat het slechte je niet boeien.
Het dichten is weer begonnen
http://brianaire.hyves.nl
Ik dacht dat het een grap was totdat ik Brainaire.hyves.nl er onder zag staanquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:43 schreef dgklieke het volgende:
Bezweet beleeft
[ afbeelding ][ afbeelding ]
vandaag, 22:45, 88 x bekeken
In het leven gebleven,
hebben we alles te beleven.
Voor even dacht hij te weten,
dat het vergeten zichzelf zou uitzweten.
Stilgezeten en druk bewogen.
Een einde hoort zich te ontknopen.
Na even het gevoel te hebben doorlopen,
kwamen de knopen in de vorm van hopen
en overstroomde de sloten.
Met gevoel doorlopen,
versterkt het de wortels van bomen om te groeien en bloeien.
Laat onkruid je niet ontgroeien.
Laat dat aan het grazen voor de koeien.
Sta voor het goeie en laat het slechte je niet boeien.
Het dichten is weer begonnen
http://brianaire.hyves.nl
Ik wil je niet vermoeiequote:Op woensdag 10 september 2008 11:29 schreef elcastel het volgende:
Ah een gedicht, dat was ik alweer vergeten (met reden).
-edit- en ik snap er gelijk al geen reet van ook
quote:„Amanda is jaloers”
„Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.
Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster.”
Dat en ze ziet natuurlijk groen van jaloezie omdat Brian nu weer happy is met Tamara.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:24 schreef Gert het volgende:
Ben wel benieuwd wat volgens Brian dan Amanda's voordeel is om "handig gebruik te maken van zijn imago" en valse aangifte te doen. Ze is zeker uit op zijn geld, de vuile stinkhoer SLAM!!!
quote:GOUDEN KOOI-REL! VRIENDIN AMANDA: BRIAN KRIJGT BABY BIJ EX TAMARA!
De werkelijke reden van de breuk tussen De Gouden Kooi bewoners Brian en Amanda is dat Brian zijn ex-vriendin, Tamara, zwanger heeft gemaakt en daarna Amanda mishandeld heeft. Dit zegt Samantha, die zegt een van Amanda's beste vriendinnen te zijn! Amanda zelf doet vandaag ook een boekje open over ..
Brian was toch, hij die niet kan klaarkomen.. dus dat zijn ex zwanger is lijkt me sterk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:
Van ZijOnline. Geen abonnement daarop () , dus verder dan deze kom ik niet:
[..]
quote:Brian mishandelde mij'
Uitgegeven: 26 september 2008 07:17
Laatst gewijzigd: 26 september 2008 10:21
AMSTERDAM - "Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet", kijkt Gouden Kooi-deelneemster Amanda vrijdag terug op haar relatie in de Telegraaf. De voormalig bewoonster van de miljonairsvilla heeft aangifte gedaan tegen Brian.
NovumAmanda zegt door haar toenmalige vriend regelmatig mishandeld te zijn. "Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen. Eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht."
Ondanks de mishandelingen koos Amanda er na het tv-programma voor samen te gaan wonen met haar voormalig concurrent uit de villa, op wie ze naar eigen zeggen 'smoorverliefd' was. In de ochtendkrant blikt ze terug op een voor haar traumatische periode.
Keel
"Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet. Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek."
Amanda vertrok uit het huis in Almere en stapte naar de politie. "Iedereen mag weten hoe de echte Brian is."
vr 26 sep 2008, 12:00 | 22 reacties Gouden Kooi-Brian reageert: 'Amanda is jaloers'quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Het moet toch niet gekker worden!
Dadelijk zegt Brian nog dat het allemaal leugens zijn. Leugens!
quote:
Het lullige is dat iedereen het al voelde aankomen behalve Amanda. Liefde makt blind, maar in haar geval misschien iets letterlijker dan normaal, ze zal zich wel knap dom voelen nu.quote:"Iedereen mag weten hoe de echte Brian is."
Ze was vast een actrice ofzo. Anders zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:50 schreef Utrecht het volgende:
Ik vond die Tamara destijds wel redelijk stabiel overkomen (en normaal). Wat moet ze met zo;n loser, of zou Amanda het beste in Brian naar boven halen.
Misselijke kutvent, met zijn afschuiftechnieken.quote:Ondanks de negatieve ondertoon die dit alles heeft, door de jaloezie van Amanda en door de media die dat allemaal naar buiten brengen, ben ik echt heel gelukkig hiermee."
die is trots!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:14 schreef Utrecht het volgende:
Wat zou mama Netty hier toch allemaal van vinden?
hij zal uiteindelijk wel een keer de vooringang hebben gevondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:27 schreef Starlie het volgende:
Dat kind is amper een maand zwanger en je gaat het nu al aan iedereen vertellen... lekker snugger!
Uberhaubt niet snugger om van Brian zwanger te worden maar dat is een ander verhaal.
Vindt het overigens nog steeds een godswonder dat hij vrouwen zwanger kan maken!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:16 schreef marky het volgende:
[..]
hij zal uiteindelijk wel een keer de vooringang hebben gevonden
dat dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Begin september zijn ze pas een stel geworden. Dan heeft ie meteen de eerste avond raak geschoten en dan nog vind ik het knap dat ze nu al twee streepjes kan piesen of hij liegt dat ie barst over de begindatum van de relatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |