quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef dutchie het volgende:
MAAR...
Ik wil nog wel even zeggen dat M@X een lieve poeperd is.*Kuskroelknuffelplak*
Dus...
Ga rustig verder.
Belana, pas op hè; Marktplaats kan verslavend zijn.
Zo'n xylofoongeval in de grond bedoel je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben ooit eens bij een C1000 geweest met een ding in de grond en als je er op gaat staan gaat dat geluid maken. Op een plein was dat. Of is dat nou weer nét Den Haag?
wat cool! van hartequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay mijn oom heeft goud met speerworpen en zijn wereldrecord verbroken bij de paralympics
De c1000 op het Goeverneurplein wordt ook al een Appiequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef Ticootje het volgende:
P-iglet, jij woont iets meer in den-haag. Wij hebben hier in de buurt "maar" 2 supermarkten. 1 AH en een c1000 die vaak leeg is. Verder hebben we wel supermarkten in Rijswijk, maar die zijn niet altijd op zondag open.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Jay mijn oom heeft goud met speerworpen en zijn wereldrecord verbroken bij de paralympics
Wat grappig dat je bij Plaza Futura werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:25 schreef Sugar het volgende:
Juno heb ik gezien inderdaad! Hebben we gedraaid op mijn werk (Plaza Futura dus inderdaad, zoals je laatst vroeg!). We hebben natuurlijk heel veel gedraaid wat ik zelf niet heb gezien, alleen weet ik ineens totaaaaaaaaaaaal niet meer welke van al die films (allemaal arthouse) ik écht wilde zien nog.![]()
Dus toch die c1000. Ach, ik haal eigenlijk alleen brood bij de appie. Af en toe wat sapjes of cola. En fruithapjes, maar inderdaad wel allemaal van het huismerk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De c1000 op het Goeverneurplein wordt ook al een Appie![]()
(* Macka66 gaat huismerk shampoo en pindakaas inslaan)
Volver(!!)quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:34 schreef Sugar het volgende:
Iemand een goede dvd-tip? Van recent en heel leuk/goed/mooi?
mn rechter pink, precies onder het kootje ongeveer 3 cm gapende snee. Maar jeetje, ik snij me liever met een mes, als ik dan toch moet kiezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |