ik moest ook gelijk aan die magnetron denkenquote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Alle remmen mogen los !!![]()
De magnetron van Giel Beelen op de radio.![]()
Zombienation
Aangenaam. Ik heb er een hekel aan. En dan heb ik ook nog een broertje die kok is. Je wilt niet weten hoe vaak mensen het dan over koken willen hebben als hij in de buurt is.quote:Op maandag 8 september 2008 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
En voor de rest kan ik allesbehalve koken
Over Giel gesproken: vanmorgen wel gelachen met die kerel die `m zo ongeveer ging uitscheldenquote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Alle remmen mogen los !!![]()
De magnetron van Giel Beelen op de radio.![]()
Zombienation
Check de sample eens, die is lachen.. komt uit een Commodore 64quote:Op maandag 8 september 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:die beat!!! echt gaaf leuk "oud" liedje dit
wij zijn voor de klant de eindverantwoordelijke, hoe we het verder met de leverancier gaan doen hoort de klant niets van te weten.quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jullie zijn dan toch niet eindverantwoordelijk? Lijkt me toch dat je uiteindelijk de kosten die je maakt bij de reparatie of vervanging bij Gucci terug kunt vragen.
En het hoeft niet altijd de verkoper te zien die voor de garantie opdraait. Ik moet mn laptop terug naar de fabrikant sturen als ie kapot is. En met een elektronisch apparaat is het natuurlijk ook zo dat er bij defecte onderdelen die onderdelen besteld moeten worden bij de fabrikant.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan niet missen dat ze die hebben.
Ik zit nog te wachten op mijn request...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jep, Ik zal van de week de laatste twee nog eens online gooien. Poster voor een local event (80 van de langstraat) en een poster voor een dance avond met DJ Cor Fijnemanquote:![]()
Wel leuk om de reacties te zien op A1 posters. Alleen nu nog meer bekendheid daarin zou leuk zijn.....
Irritant is dat inderdaad. Ik ben volgens mij ook de enige van de familie die het niet kan. Als je het zwart wil, dan kom ik wel kokenquote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik heb er een hekel aan. En dan heb ik ook nog een broertje die kok is. Je wilt niet weten hoe vaak mensen het dan over koken willen hebben als hij in de buurt is.
Gemist.. zat weer naar een andere zender te luisteren.quote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Over Giel gesproken: vanmorgen wel gelachen met die kerel die `m zo ongeveer ging uitschelden
Klopt. Ik liet me alleen niet afschepen, maar hebben ze mijn kapotte telefoon kwijt gemaakt. Nu wacht ik al 4 maanden op een oplossing. Maar morgen een bel afspraak met mijn advocaat hierover. Dus dan mogen zij het gaan overnemen.quote:Op maandag 8 september 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Klopt Eliza, maar veel mensen weten dat helaas niet, en laten zich makkelijk afschepen
Heb mn computer bij een postorder-bedrijf gekocht (heb em wel gewoon zelf in de "winkel" - veredeld magazijn - opgehaald). Ik vind het eigenlijk wel handig dat ik em zelf direct op kon sturen. 's ochtends ff telefoontje plegen naar de fabrikant en op het afgesproken tijdstip stond de koerier van de UPS op de stoep om em op te halen.quote:Op maandag 8 september 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wij zijn voor de klant de eindverantwoordelijke, hoe we het verder met de leverancier gaan doen hoort de klant niets van te weten.
Als je je laptop bij bv BCC heb gekocht, en zij verwijzen je naar de fabrikant is dat eigenlijk niet de bedoeling, zij horen je apparaat naar behoren te leveren. Doet ie dat niet horen zij m eigenlijk terug te sturen naar de leverancier en horen zij er voor te zorgen dat jij een apparaat krijgt wat naar behoren werkt.
Dat zal wel ergens in oktober zijn, gok ikquote:Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de 90's week weer komt?
Kijk er graag naar uit
Hij had een mailtje gekregen van een gast over het feit dat ie Barry Hay zo had "uitgescholden" en dat Giel een mening over Hay had. Kon Beelen niet echt waarderenquote:Op maandag 8 september 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Gemist.. zat weer naar een andere zender te luisteren.![]()
Er is al een paar weken geen autoreply meer tijdens MetMichiel nee.quote:Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:ik heb nog geen sms terug gehad van 3FM....das echt vaag...is de sms-ding stuk ofzo?
uuhhm, jammer dat ik dat heb gemist..quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij had een mailtje gekregen van een gast over het feit dat ie Barry Hay zo had "uitgescholden" en dat Giel een mening over Hay had. Kon Beelen niet echt waarderen![]()
Rowwen Hezequote:
Ik krijg ook altijd verontwaardige blikken als ik zeg dat ik niet kan koken. Meestal haal ik gewoon wat of gooi ik wat in de magnetron. Bij anderen eten doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad. Ik ben volgens mij ook de enige van de familie die het niet kan. Als je het zwart wil, dan kom ik wel koken![]()
BBQ-en kan ik wel natuurlijk: Vlees en vuur -> mannen ding.
Ik heb geen ping en geen pan met stekker...quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd verontwaardige blikken als ik zeg dat ik niet kan koken. Meestal haal ik gewoon wat of gooi ik wat in de magnetron. Bij anderen eten doe ik ook regelmatig
BBQ-en, gourmetten en fonduen gaat nog wel goed idd.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is al een paar weken geen autoreply meer tijdens MetMichiel nee.
Michiel heeft er toen een andere reply in gezet, waarop wij klaagden dat er nog steeds geen afsluitende punt in stond. Michiel heeft daarna dat aangepast en sindsdien hebben we nooit meer wat van de autoreply-tijdens-metmichiel gehoord....
Volgens mij was Michiel al begonnen met de '90s requestjes toen we het 2-jarig feestje van MetMichiel vierden. Een week later zal de '90 Requestweek geweest zijn. Ik denk dat het dit jaar dan op 3 of 10 oktober begint.quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens in oktober zijn, gok ik. Michiel? Mariesj?
Zou mooi zijn. Weer ff terug naar 'vroeger'. Zorgt ook altijd voor een fijne sfeer op de afdeling (nóg beter dan normaal)quote:Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij was Michiel al begonnen met de '90s requestjes toen we het 2-jarig feestje van MetMichiel vierden. Een week later zal de '90 Requestweek geweest zijn. Ik denk dat het dit jaar dan op 3 of 10 oktober begint.
Ze moet natuurlijk nog ff alle topics teruglezenquote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, hou je het nog een beetje vol op je eerste werkdag na de vakantie?
quote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier kun je ook op: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |