Er is al een paar weken geen autoreply meer tijdens MetMichiel nee.quote:Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:ik heb nog geen sms terug gehad van 3FM....das echt vaag...is de sms-ding stuk ofzo?
uuhhm, jammer dat ik dat heb gemist..quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hij had een mailtje gekregen van een gast over het feit dat ie Barry Hay zo had "uitgescholden" en dat Giel een mening over Hay had. Kon Beelen niet echt waarderen![]()
Rowwen Hezequote:
Ik krijg ook altijd verontwaardige blikken als ik zeg dat ik niet kan koken. Meestal haal ik gewoon wat of gooi ik wat in de magnetron. Bij anderen eten doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Irritant is dat inderdaad. Ik ben volgens mij ook de enige van de familie die het niet kan. Als je het zwart wil, dan kom ik wel koken![]()
BBQ-en kan ik wel natuurlijk: Vlees en vuur -> mannen ding.
Ik heb geen ping en geen pan met stekker...quote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd verontwaardige blikken als ik zeg dat ik niet kan koken. Meestal haal ik gewoon wat of gooi ik wat in de magnetron. Bij anderen eten doe ik ook regelmatig
BBQ-en, gourmetten en fonduen gaat nog wel goed idd.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er is al een paar weken geen autoreply meer tijdens MetMichiel nee.
Michiel heeft er toen een andere reply in gezet, waarop wij klaagden dat er nog steeds geen afsluitende punt in stond. Michiel heeft daarna dat aangepast en sindsdien hebben we nooit meer wat van de autoreply-tijdens-metmichiel gehoord....
Volgens mij was Michiel al begonnen met de '90s requestjes toen we het 2-jarig feestje van MetMichiel vierden. Een week later zal de '90 Requestweek geweest zijn. Ik denk dat het dit jaar dan op 3 of 10 oktober begint.quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens in oktober zijn, gok ik. Michiel? Mariesj?
Zou mooi zijn. Weer ff terug naar 'vroeger'. Zorgt ook altijd voor een fijne sfeer op de afdeling (nóg beter dan normaal)quote:Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij was Michiel al begonnen met de '90s requestjes toen we het 2-jarig feestje van MetMichiel vierden. Een week later zal de '90 Requestweek geweest zijn. Ik denk dat het dit jaar dan op 3 of 10 oktober begint.
Ze moet natuurlijk nog ff alle topics teruglezenquote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, hou je het nog een beetje vol op je eerste werkdag na de vakantie?
quote:Op maandag 8 september 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier kun je ook op: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |