abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 10:33:51 #2
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61468641
tvp
  maandag 8 september 2008 @ 10:40:26 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61468763
Puike TT
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61468899
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61468959
quote:
In the new poll, taken Friday through Sunday, McCain leads Obama by 54%-44% among those seen as most likely to vote. The survey of 1,022 adults, including 959 registered voters, has a margin of error of +/— 3 points for both samples.
http://www.usatoday.com/n(...)008-09-07-poll_N.htm
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 8 september 2008 @ 11:04:30 #6
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61469202
Wanneer zijn de debatten?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61469336
Three presidential debates:

* Friday, September 26, 2008 at the University of Mississippi's Gertrude C. Ford Center in Oxford, Mississippi, moderated by Jim Lehrer, executive editor and anchor of The NewsHour on PBS. This debate will focus on foreign policy and national Security
* Tuesday, October 7, 2008 at Belmont University's Curb Event Center in Nashville, Tennesseemoderated by Tom Brokaw, special correspondent (and former evening news anchor) for NBC News. This debate will have a town-hall meeting format.
* Wednesday, October 15, 2008 at Hofstra University's Hofstra Arena in Hempstead, New York, moderated by Bob Schieffer, CBS News chief Washington correspondent and host of Face the Nation. This debate will focus on domestic and economic policy.

One vice-presidential debate:

* Thursday, October 2, 2008 at Washington University in St. Louis' Field House Gymnasium in St. Louis, Missouri, moderated by Gwen Ifill, senior correspondent on The NewsHour and moderator and managing editor of Washington Week on PBS.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  † In Memoriam † maandag 8 september 2008 @ 11:12:43 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61469365
Carpe Libertatem
  maandag 8 september 2008 @ 11:20:36 #9
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61469533
Hopelijk is de republikeinse opmars tijdelijk ... :/
451 °F
pi_61469712
McCain gaat dus winnen:
Een aantal puntjes:
- Hij is lid van dezelfde partij als de huidige president
- De huidige president heeft een approval rating welke enorm laag is
- Hij heeft voor 90% meegestemd met deze president

Die man, staat nu dus voor in de peilingen... Tel daarbij op dat, hoe naar het ook klinkt, zijn tegenstander een donker kleurtje heeft , en dat de partij waar deze man lid van is bekend staat om het aggressieve , negatieve campagne voeren.

Lijkt mij een gelopen race.

Ik hoop trouwens dat ik het mis heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Apache4U op 08-09-2008 11:44:27 ]
pi_61469932
Kijk ff op CNN nu, Larry King & Michael Moore: Bowling for Obama
'Slacker Uprising' wordt de nieuwe film van Michael Moore, ik ben benieuwd...
pi_61469937
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:29 schreef Apache4U het volgende:
Die man, staat nu dus voor in de peilingen... Tel daarbij op dat, hoe naar het ook klinkt, zijn tegenstander een donkerer kleurtje heeft ,
Met dat gepraat over dat kleurtje (te blank of te zwart) van Obama kan je nu niet meer mee aan komen zetten. Dat is een afgesloten hoofdstuk.
quote:
en dat de partij waar deze man lid van is bekend staat om het aggressieve , negatieve campagne voeren.
Het is een beetje een vage zin, maar ik neem aan dat je de democraten bedoelt, want hun negatieve en agressieve methodes werden goed duidelijk toen Palin op de bühne verscheen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 8 september 2008 @ 11:40:29 #13
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61469955
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:29 schreef Apache4U het volgende:
McCain gaat dus winnen
quote:
Op maandag 8 september 2008 01:31 schreef Perico het volgende:

[..]

Er deden 3 Clintons mee... Bill en Chelsea hebben beiden in meer dan 40 staten ook rallies gehouden, in eenzelfde strak schema als Hillary. Bill had een keer 13 rallies in 72 uur bijvoorbeeld, om aan te geven dat ze echt niet voor spek en bonen meededen.

En ze hebben eigenlijk alleen maar de wind van voren gehad, vooral op MSNBC en CNN, terwijl Obama helemaal nooit een kritische vraag kreeg, op de Rev. Wright periode na. Toen hij in het tweede deel van de primaries veel staten ging verliezen, praatte men het altijd goed, a la: "De Clintons zijn bekend en doen gemeen tegen Obama, en Obama kent men niet goed, daarom heeft hij deze staat verloren".

Je zag dat na de eerste voorzichtige kritiek de race ook in evenwicht was, maar hij had toen zijn voorsprong al gepakt.
Inderdaad.
quote:
Je kunt er donder op zeggen, dat mocht Obama nipt verliezen, dat men dat weer uit de kast haalt:
"McCain kent men al 30 jaar en Obama is een nieuwe naam, tsjah, de mensen kennen hem nog niet zo goed"...
Mocht Obama verliezen (en dat verwacht ik niet) dan zullen de Clintons de schuld krijgen. Het is hoe dan ook nu of nooit voor Barack. Michelle heeft geen trek in een tweede poging, heeft ze al eerder aangegeven.
pi_61469973
Check CNN nu...
pi_61469985
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:40 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad.
[..]

Mocht Obama verliezen (en dat verwacht ik niet) dan zullen de Clintons de schuld krijgen. Het is hoe dan ook nu of nooit voor Barack. Michelle heeft geen trek in een tweede poging, heeft ze al eerder aangegeven.
Ik heb het nooit verstandig gevonden dat die Clintons en met name die Bill veel betrokken werden, want heel veel mensen zijn die Clintons beu.
pi_61469997
En check dan ook ff www.slackeruprising.com
pi_61470105
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met dat gepraat over dat kleurtje (te blank of te zwart) van Obama kan je nu niet meer mee aan komen zetten. Dat is een afgesloten hoofdstuk.
[..]

Ik denk dat dat bij een percentage Amerikanen van invloed is zodra ze in dat stemhokje staan.
Als jij denkt van niet, prima.
pi_61470142
Enkele dagen geleden is het eerste interview met VP kandidaat Palin aan Charles Gibson (ABC News) weggegeven. Het wordt donderdag en vrijdag opgenomen in Alaska waar Palin halverwege deze week naar terugkeert in verband met staatszaken.

Ik denk eigenlijk dat het interview geen probleem zal zijn voor Palin, gezien bijvoorbeeld hoe ze dit interview doet:

pi_61470145
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:47 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Ik denk dat dat bij een percentage Amerikanen van invloed is zodra ze in dat stemhokje staan.
Als jij denkt van niet, prima.
In Amerika heeft huidskleur in ieder geval een stuk minder invloed dan in de Nederlandse blanke politiek.
pi_61470171
Wat zijn ze relaxt hè die Michael Moore & Larry King...
pi_61470188
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zijn ze relaxt hè die Michael Moore & Larry King...
Relaxt in wat voor zin?

Boze tongen beweren overigens dat Moore een marionet van de Bush administration is....
pi_61470210
De oorlog in Irak kost dus $350 miljoen per dag, maar dat kan net zo goed $500 miljoen zijn...
pi_61470260
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Relaxt in wat voor zin?

Boze tongen beweren overigens dat Moore een marionet van de Bush administration is....
Michael Moore is voor Obama, net als Larry King, CNN, Fox & bijna alle media...
pi_61470331
Potje bowlen for Obama?
pi_61470353
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:54 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Michael Moore is voor Obama, net als Larry King, CNN, Fox & bijna alle media...
Hier een analyse over hoe Moore de straat van Bush probeert schoon te vegen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')