Ja!quote:Op maandag 8 september 2008 14:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als die gast vuurwapengevaarlijk was en je vriendje dus voor hetzelfde geld een gaatje in zijn voorhoofd had gehad en je zoontje geen papa meer had, was het volgens jou ook nog een terechte keuze geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je angst als excuus wilt gebruiken om idioten maar vrouwen in elkaar te laten slaan moet je dat vooral doen
jouw leven, jouw keuzes
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
en dat!quote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Jongens die met proppenschieters pochen die schieten geen deuk in pakje boter.
Sorry, vroeger gingen we vissen met drijvend brood, helaas zat er ook weleens een eend aan de hengel die omhoog ging in ipv omlaag.quote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet tegen excessief en/of onnodig geweld. Ik heb een keer iemand letterlijk een vijver ingetrapt omdat die persoon met een bowlie-katapult met scherpe dingen op een zwaan z'n kop zat te schieten.
Echt, voor zulke mensen zou ik zo voor euthanasie gaan pleiten.
dus jij vistte expres op eenden?quote:Op maandag 8 september 2008 14:25 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Sorry, vroeger gingen we vissen met drijvend brood, helaas zat er ook weleens een eend aan de hengel die omhoog ging in ipv omlaag.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja!
Mensen die optreden tegen zinloos geweld zijn imo altijd helden.
Beter een heldendood sterven dan als laffaard door het leven gaan.
Maar daarom stuurde hij mij met de kleine dus ook wegPrima, just checking. Met vuurwapengevaarlijke mensen ruzie maken zou je idd laf kunnen noemen. Je zou het ook 'niet extreem dom' kunnen noemen, maar ja, dat hangt meestal af van het uiteindelijke resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je angst als excuus wilt gebruiken om idioten maar vrouwen in elkaar te laten slaan moet je dat vooral doen
jouw leven, jouw keuzes
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
Ja ja, ik had ook wel eens een eend in m'n visnet hangen. Dat zijn incidentjes die kunnen gebeuren en als je 't beestje daarna bevrijdt dan is er niks aan het handje.quote:Op maandag 8 september 2008 14:25 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Sorry, vroeger gingen we vissen met drijvend brood, helaas zat er ook weleens een eend aan de hengel die omhoog ging in ipv omlaag.
Nee karpers. Die kut eenden was bijkomstig vermaak, die knalde wel mooi uit de lucht als de liijn ineens strak stond.quote:Op maandag 8 september 2008 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij vistte expres op eenden?
dat.. maar de mensen die ernaar kijken en vooral niks doen vind ik eigenlijk even erg...quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een held die gast, fucking treurig zeg
heb je weer een of andere lolbroekquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef john88 het volgende:
Ik geef die kerel groot gelijk! In de koran (swt) zegt Mohammed (vrede zij met hem) ook dat de vrouw naar haar man dient te luisteren, en indien nodig de man een corrigerende tik mag uitdelen!
Ik ben bloedje serieus, het staat in de koran!quote:Op maandag 8 september 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je weer een of andere lolbroek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 14:45 schreef john88 het volgende:
[..]
Ik ben bloedje serieus, het staat in de koran!
Het ken net zo goed gabber Jan zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef TeenWolf het volgende:
Ik dacht eerst dat die man gabber Piet was
quote:Op maandag 8 september 2008 14:51 schreef Gummibeer79 het volgende:
GODVERDOMME
EN NIEMAND DIE WAT DOET!
En denk je nou echt dat zulke opmerkingen ook maar enig leven in dit hopenloze forum gaan toevoegen?quote:Op maandag 8 september 2008 14:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Dit is inderdaad een kuttopic geworden.
Echt wel, maar het was al laat toen ik 'm aanmaakte en ik had de link ook weggehaald. Zie ik nu dat dit kuttopic nog actief is ookquote:
nou. sommigen blijven dus gewoon overeind staan...quote:
Ja maar hij heeft de kracht van zn vaderquote:Op maandag 8 september 2008 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou. sommigen blijven dus gewoon overeind staan...![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |