Nee, de correctie was er al vanaf natuurlijk...quote:Op maandag 8 september 2008 01:58 schreef spanishgirl het volgende:ik dacht dat boetes vanaf 5 km te hard werden uitgeschreven, omdat je een correctie krijgt op de snelheid.. maar niet dus..
njah gelukkig niet een al te hoog bedrag
Wat moest jij betalen dan...???quote:Op maandag 8 september 2008 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog leuker was dat ik op snelweg waar je 100 mocht, na correctie 1 km te hard reed
12 euroquote:Op maandag 8 september 2008 02:05 schreef FFnog het volgende:
[..]
Wat moest jij betalen dan...???
vijf euro of zo...???
Nee, dat komt omdat zij hun apparatuur eiken en de autofabrikant de snelheidsmeter niet eikt, en ze dus rekening moeten houden met een afwijking van een paar procent. De snelheid die jouw meter aangeeft is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 8 september 2008 02:04 schreef FFnog het volgende:
Dat is natuurlijk omdat ze weten dat die klote apparatuur die ze gebruiken niet te vertrouwen is, het is niet om je te matsen of zo...
Ik reed dus 4 km te hard, alleen hun apparatuur dacht dat het er 7 waren...
Gaat er voor 4 km te hard een punt van je puntenrijbewijs af? Lijkt me wel erg streng... Was dat niet vanaf 30 of 40 km te hard ofzo, en bij bumperkleven en dat soort fratsen?quote:Op maandag 8 september 2008 01:55 schreef FFnog het volgende:
Het is dat u geen puntenrijbewijs heeft, anders had dit geintje u wel eens een punt kunnen kosten...
De stroom voor het verzenden, de tijd, etc gaat allemaal meer kosten als die kutboetequote:Op maandag 8 september 2008 02:36 schreef Superfast het volgende:
Stuur je boete toch gewoon naar Radio 538 , die betalen hem wel voor je
En daarom open je dit topic....quote:Op maandag 8 september 2008 02:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De stroom voor het verzenden, de tijd, etc gaat allemaal meer kosten als die kutboete
Minimum is 60 of zoiets.quote:Op maandag 8 september 2008 02:05 schreef FFnog het volgende:
[..]
Wat moest jij betalen dan...???
vijf euro of zo...???
quote:
Bron: http://www.om.nl/onderwerpen/boetebase/quote:Buiten de bebouwde kom op autosnelwegen
overschrijding tot en met 4 km/h ¤ 16
Nou ik krijg ze dan steeds te duur thuis,quote:Op maandag 8 september 2008 06:11 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.om.nl/onderwerpen/boetebase/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |