quote:Op zondag 7 september 2008 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
Lijkt mij dat Rafa deze set easy pakt in de TB.
03.00.quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
Murray fans gefeliteerd.
Erg mooie partij.
Hoe laat beginnen de dames Aan hun finale ?
03.00 met het deskundige commentaar van Micha Krajicek. Gelukkig zendt Sporza die ook uit.quote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
Murray fans gefeliteerd.
Erg mooie partij.
Hoe laat beginnen de dames Aan hun finale ?
Omdat hij werd uitgespeeld door Murray. Het zeer aanvallende spel van Murray belette Nadal zijn spelletje te doen.quote:Op maandag 8 september 2008 00:07 schreef jojomen4 het volgende:
Murray was te goed
Jammer dat Rafa z'n topniveau vandaag weer niet kon vinden.
Nou was ik sowieso al niet van plan te gaan kijken, maar het maakt het er idd niet aantrekkelijker door nee.quote:Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
03.00 met het deskundige commentaar van Micha Krajicek. Gelukkig zendt Sporza die ook uit.
Hij heeft wel het spelletje om het Federer lastig te maken. Maar bij de 1e overwinning was Federer zeer vermoeid. En bij de 2e had hij Pfeiffer en had geen voorbereiding, ritme. Nu heeft hij die wel.quote:Op maandag 8 september 2008 00:14 schreef Norrage het volgende:
Vandaag speelde Nadal aanzienlijk beter dan gister, maar, Murray..Wat een mentale hardheid..Na die 2e game (7 BPs) had ik het echt niet meer verwacht hoor....Geweldig!
Fed krijgt een hele kluif, zeker omdat Murray het perfecte spelletje heeft om Fed volledig te ontregelen (wat ie nu ook al in elke wedstrijd die ze speelden gedaan heeft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |