abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61464275

Place: Flushing Meadows, NY
Date: Aug. 25 - Sept. 7, 2008
Draw Size: 128
Surface: Hard
Prize Money: US $7,950,000

Officiele Site ATP Tour Klik
Website: http://www.usopen.org/en_US/index.html
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches Klik
Draws: Klik

Streams:

rojadirecta
myp2p.eu
Channelsurfing
Spaanse streams

TIJDSVERSCHIL:

Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op US Open schedule tijd + 6 uur.

Dus een wedstrijd die om 11.00 New York tijd begint, begint om 17.00 in hier.

Dus een wedstrijd die om 19.00 New York tijd begint, begint om 01.00 hier.

Roger Federer: 2004, 2005, 2006, 2007

Poll: Wie wint de US Open 2008?
  • Roger Federer
  • Rafael Nadal
  • Novak Djokovic
  • Iemand anders..
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

We feliciteren Rafael Nadal met het behalen van de nummer 1 positie. De positie die sinds Februari 2004 achtereenvolgend in handen was van Roger Federer.

Poll: Wie wint de US Open 2008 bij de vrouwen?
  • Ana Ivanovic
  • Jelena Jankovic
  • Svetlana Kuznetsova
  • Serena Williams
  • Elena Dementieva
  • Dinara Safina
  • Venus Williams
  • Iemand anders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De OpeningsPost van dit topic is gemaakt door TheGeneral en is ----hier---- te vinden!

Game On!
  • pi_61464280
    VAMOS!
    pi_61464290
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 23:57 schreef jojomen4 het volgende:
    Lijkt mij dat Rafa deze set easy pakt in de TB.

Wel verdiend gewonnen hoor van Murray.. dat zeker
    pi_61464291
    Murray
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
      maandag 8 september 2008 @ 00:06:31 #5
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61464296
    Schitterende pot, kneitergoed gespeeld door Murray
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 00:06:52 #6
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61464307
    Murray fans gefeliteerd.

Erg mooie partij.

Hoe laat beginnen de dames Aan hun finale ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 8 september 2008 @ 00:07:01 #7
    61885 jojomen4
    hungersite.com
    pi_61464313
    Murray was te goed

Jammer dat Rafa z'n topniveau vandaag weer niet kon vinden.
    "En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
    pi_61464314
    Sorry dat het zolang duurde, de spanning was om te snijden! Murray heeft verdiend gewonnen, maar helaas Nadal eruit. Als Nadal zo in de finale was had Federer denk ik meer kans gehad op de beker. Nu word het nog moeilijker.
    pi_61464323
    Wat een held die Murray, hij tikte Rafa gewoon zoek aan het einde.

Heel opvallend vond ik dat shot van Rafa net na die rally op deuce in de laatste game. Ik heb hem nooit zo zien hijgen van vermoeidheid.

Murray .
    sig verwijderd door FA
    pi_61464329
    Murray Mooie pot!
      maandag 8 september 2008 @ 00:07:37 #11
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_61464331
    Jammer dat Nadal verloren heeft, maar Murray verdiende het wel. Te veel foutjes van Rafa, al had Murray in laatste game wel twee keer geluk met de netband. Over het algemeen vond ik Murray vandaag wel beter dan Nadal, dus terechte finalist.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
    pi_61464333
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
    Murray fans gefeliteerd.

Erg mooie partij.

03.00.
      maandag 8 september 2008 @ 00:07:51 #13
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_61464335
    Murray meer dan het dubbele aantal winners t.o.v. Nadal
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_61464339
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef tong80 het volgende:
    Murray fans gefeliteerd.

Erg mooie partij.

03.00 met het deskundige commentaar van Micha Krajicek. Gelukkig zendt Sporza die ook uit.
    sig verwijderd door FA
    pi_61464343
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:07 schreef jojomen4 het volgende:
    Murray was te goed

Jammer dat Rafa z'n topniveau vandaag weer niet kon vinden.
    Omdat hij werd uitgespeeld door Murray. Het zeer aanvallende spel van Murray belette Nadal zijn spelletje te doen.
    pi_61464356
    Redelijk eenvoudig gaat de nieuwe nummer 4 naar de finale.
      maandag 8 september 2008 @ 00:09:59 #17
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_61464383
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

03.00 met het deskundige commentaar van Micha Krajicek. Gelukkig zendt Sporza die ook uit.
    Nou was ik sowieso al niet van plan te gaan kijken, maar het maakt het er idd niet aantrekkelijker door nee.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
      Trouwste user 2022 maandag 8 september 2008 @ 00:13:01 #18
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_61464438
    Ok....bedankt.

De damesfinale begint te laat voor me helaas.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_61464456
    Die Murray, wat een niveau
    Als Murray zijn stijgende lijn kan voortzetten wordt híj volgend jaar nummer 1 van de wereld
    Zie dat nog niet gebeuren, denk wel dat hij van Federer wint morgen.
    pi_61464457
    Vandaag speelde Nadal aanzienlijk beter dan gister, maar, Murray..Wat een mentale hardheid..Na die 2e game (7 BPs) had ik het echt niet meer verwacht hoor....Geweldig!
    Fed krijgt een hele kluif, zeker omdat Murray het perfecte spelletje heeft om Fed volledig te ontregelen (wat ie nu ook al in elke wedstrijd die ze speelden gedaan heeft)
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61464458
    Murray start de finale met een 1-0 voorsprong.

Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_61464471
    Ik zet misschien de wekker ff. Als ze al bezig zijn. Dan kijk ik wat de stand is en als het spannend is dan kijk ik misschien ff. Als Williams 5-0 voor staat geloof ik het wel.
    pi_61464494
    Murray
    pi_61464495
    Wat vinden jullie van deze Murray, in vergelijking met Djoko in topvorm? Vind ze wel redelijk vergelijkbaar...Murray speelt wel aanzienlijk slimmer, maar is iets minder vast en dumpt zijn ballen ook iets vaker te kort. Djoko speelt veel dichter tegen de baseline, maar is veel eendimensionaler....
    WOrdt een mooie rivaliteit tussen die twee.maar in ieder geval, Murray heeft zich definitief bij de top 4 gevestigd hoor! Held!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_61464515
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 00:14 schreef Norrage het volgende:
    Vandaag speelde Nadal aanzienlijk beter dan gister, maar, Murray..Wat een mentale hardheid..Na die 2e game (7 BPs) had ik het echt niet meer verwacht hoor....Geweldig!
    Fed krijgt een hele kluif, zeker omdat Murray het perfecte spelletje heeft om Fed volledig te ontregelen (wat ie nu ook al in elke wedstrijd die ze speelden gedaan heeft)
    Hij heeft wel het spelletje om het Federer lastig te maken. Maar bij de 1e overwinning was Federer zeer vermoeid. En bij de 2e had hij Pfeiffer en had geen voorbereiding, ritme. Nu heeft hij die wel.

Maar hij kan het Federer zeker lastig maken. Maar ik denk niet/hoop niet dat hij wint.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')