Ah dat vraagt mamma ook wel eensquote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken het
Ik heb dan ook allerlei standaard antwoorden. Watch and learn
- = moeder
+ = ik
-Hoe was het?
+Goed
-Met wie was je?
+Ken je toch niet
-Hoe laat was je thuis?
+Niet echt op de klok gelet
-Heb je veel gedronken?
+nee
-Waar was je?
+In de stad
Hell, ik geloof dat zelfs Danny een moeder heeft!quote:
Hahhahaha lollereinz!1quote:Op zondag 7 september 2008 23:33 schreef Sowflow het volgende:
Haha...sorry, maar heel grappig! Gestapo-verhoor van je moeder...hahaha...~!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken het
Ik heb dan ook allerlei standaard antwoorden. Watch and learn
- = moeder
+ = ik
-Hoe was het?
+Goed
-Met wie was je?
+Ken je toch niet
-Hoe laat was je thuis?
+Niet echt op de klok gelet
-Heb je veel gedronken?
+nee
-Waar was je?
+In de stad
-Neucken?
+Ok.
Tja, Helmond.quote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
ik herken er niets van als moeder zijnde, misschien heeft ze wel een of meer redene om je niet te vertrouwen, ik kreeg altijd een heel verslag over het uitgaan, vaak gingen we samen uit, of ik kwam ze tegen. moeders die de Gestapo uithangen, is ook vaak nodig.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:34 schreef john88 het volgende:
Ik smack mijn moeder altijd als ze meer dan 2 vragen stelt binnen een uur.
Het lijkt mij toch wel hendig wat uitmaken of je in Helmond uitgaat of in een of ander flutgat.quote:Op maandag 8 september 2008 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
maakt niet uit in welke stad je woont, let op je kinderen.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel hendig wat uitmaken of je in Helmond uitgaat of in een of ander flutgat.
o wacht, Helmond is een flutgat
Tuurlijk. No argument therequote:
Als mijn moeder mee gaat stappen, ben ik binnen 10 minuten weer thuisquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
ik herken er niets van als moeder zijnde, misschien heeft ze wel een of meer redene om je niet te vertrouwen, ik kreeg altijd een heel verslag over het uitgaan, vaak gingen we samen uit, of ik kwam ze tegen. moeders die de Gestapo uithangen, is ook vaak nodig.
je zal maar uit moeten in zo'n flutgat en dan ook nog eens je moeder tegenkomenquote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel hendig wat uitmaken of je in Helmond uitgaat of in een of ander flutgat.
o wacht, Helmond is een flutgat
Als je een meisje anaal aan het uitbenen bent overdwars op de bar. "Ach kijk, hij heeft het naar zijn zin! Ga door jongen!"quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
je zal maar uit moeten in zo'n flutgat en dan ook nog eens je moeder tegenkomen
Ik mocht ook een hoop van mijn ouders, als ik maar wel vertelde met wie en waar ik was. Mocht er ook maar iets gebeuren wisten ze toch waar ik was, eventueel gaf ik het telefoonnummer van iemand anders waar ik mee uitwasquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
Mensen die met hun moeder/kinderen uitgaanquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |