Zo gaat het precies jaquote:Op zondag 7 september 2008 23:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
-"zo jij bent gezellig zeg"
+hou dan op met die vragen wat boeit jou het?
-tsss ik mag toch wel interesse tonen?
+
meestal stopt ze dan met vragen stellenquote:Op zondag 7 september 2008 23:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
-"zo jij bent gezellig zeg"
+hou dan op met die vragen wat boeit jou het?
-tsss ik mag toch wel interesse tonen?
+
ja maar gezelliger maakt het er ook allemaal niet op hequote:Op zondag 7 september 2008 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
meestal stopt ze dan met vragen stellen
Over andere dingen praat ik natuurlijk wel, maar wat ik allemaal uitvoer als ik uit ben gegaan is toch niet voor de oren van moeders geschiktquote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar gezelliger maakt het er ook allemaal niet op he.
Ah dat vraagt mamma ook wel eensquote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken het
Ik heb dan ook allerlei standaard antwoorden. Watch and learn
- = moeder
+ = ik
-Hoe was het?
+Goed
-Met wie was je?
+Ken je toch niet
-Hoe laat was je thuis?
+Niet echt op de klok gelet
-Heb je veel gedronken?
+nee
-Waar was je?
+In de stad
Hell, ik geloof dat zelfs Danny een moeder heeft!quote:
Hahhahaha lollereinz!1quote:Op zondag 7 september 2008 23:33 schreef Sowflow het volgende:
Haha...sorry, maar heel grappig! Gestapo-verhoor van je moeder...hahaha...~!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken het
Ik heb dan ook allerlei standaard antwoorden. Watch and learn
- = moeder
+ = ik
-Hoe was het?
+Goed
-Met wie was je?
+Ken je toch niet
-Hoe laat was je thuis?
+Niet echt op de klok gelet
-Heb je veel gedronken?
+nee
-Waar was je?
+In de stad
-Neucken?
+Ok.
Tja, Helmond.quote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
ik herken er niets van als moeder zijnde, misschien heeft ze wel een of meer redene om je niet te vertrouwen, ik kreeg altijd een heel verslag over het uitgaan, vaak gingen we samen uit, of ik kwam ze tegen. moeders die de Gestapo uithangen, is ook vaak nodig.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:34 schreef john88 het volgende:
Ik smack mijn moeder altijd als ze meer dan 2 vragen stelt binnen een uur.
Het lijkt mij toch wel hendig wat uitmaken of je in Helmond uitgaat of in een of ander flutgat.quote:Op maandag 8 september 2008 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
maakt niet uit in welke stad je woont, let op je kinderen.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel hendig wat uitmaken of je in Helmond uitgaat of in een of ander flutgat.
o wacht, Helmond is een flutgat
Tuurlijk. No argument therequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |