Nee het is gek, ik dus ook niet. Nu moet ik zeggen dat ik voor die prijzen niet gauw zal balen wanneer er wel iets niet zou deugen/bevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Charmian het volgende:
Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
60 cent voor de 6, das wel goedkoop @ die mezenbollen had laatst 2,40 betaald voor de 6quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef VegaKip het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gekocht en stickers voor op de vuilniscontainer, leuk kado'tje voor in een surprise
Hmm op de site staat inderdaad 60 cent, maar op m'n bonnetje staat toch echt 75 cent...Maar dat is nog steeds niet duurquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
60 cent voor de 6, das wel goedkoop @ die mezenbollen had laatst 2,40 betaald voor de 6
Ah inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Die prijs van ¤0,59 geldt pas komende week, dan zijn ze in de aanbieding. Ik heb mijn moeder al getipt, die hangt de halve tuin vol met dingen om de vogels de winter door te helpen.
wij een keertje, zonnebrandcreme factor 30 ofzo die kennelijk over de datum was. resultaat: een tot blaren aan toe verbrand vriendje nadat hij zich had ingesmeerd en ermee de zon in was gegaan.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
heb ik laatst ook gehaald, zit leuk spul tussenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
tijgerbalsemstinkt! En wordt niet warm bij mij... en ik heb de echte
![]()
Gister leuke boxertjes gehaald bij de action! 2 in een pak, soort bjorn borg... volgens mij zijn die nieuw...
En als je maat s/m hebt pas je ook best makkelijk in maat 176.... en die is goedkoper *hoezo Nederlander![]()
*
Bij de HEMA heb je voor een paar euro ook erg fijne wandelsokken!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Syrena het volgende:
Ik ga voor mijn schoonpaps komende week de trekkingsokken kopen. Kan me niet schelen dat mijn vriend meent dat die niet goed zijnik ga geen twaalf euro betalen voor een paar wandelsokken die je dan een uurtje aanhebt. Bovendien zijn de sokken van de Action echt wel goed.
En voor schoonmams zo'n deken voor op de bank. Ze krijgt ook nog de Kneipp die ik voor mezelf had gekocht, ik heb echt TE veel badzooi staan
Weet je of ze ook mannenboxers hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
tijgerbalsemstinkt! En wordt niet warm bij mij... en ik heb de echte
![]()
Gister leuke boxertjes gehaald bij de action! 2 in een pak, soort bjorn borg... volgens mij zijn die nieuw...
En als je maat s/m hebt pas je ook best makkelijk in maat 176.... en die is goedkoper *hoezo Nederlander![]()
*
Hip!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:04 schreef schatje het volgende:
Die LED verlichting kost ¤ 1,95 is universeel inclusief batterijen en geeft de stroom water een blauwe verlichting.
Ik heb het in m'n handen gehad en vind het meuk.
yes die hebben zequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Weet je of ze ook mannenboxers hebben?
Ik heb toenstraks 5 pakken gehaald, en had ook 0,75 betaald.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:35 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Hmm op de site staat inderdaad 60 cent, maar op m'n bonnetje staat toch echt 75 cent...Maar dat is nog steeds niet duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |