abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62624014
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:25 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Weet je nou wel wat je zegt? Duidelijk te veel bij de Action geshopt qua prijzengewenning
Voor Action begrippen was het best prijzig
pi_62626105
Ik haal mijn haarverf in Duitsland bij de DM. 3.75 voor Nutrisse haarverf En niks oude verpakking ofzo, het is een gewone drogist, te vergelijken met de Etos en DA hier. Ook mijn favoriete merk haarlak is er echt VEEL goedkoper.

En dan tanken we meteen, scheekt echt veel geld

Ontopic: voor mijn vriend zo'n herensjaal meegenomen. Hij vond 'm keileuk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:46:55 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62626287
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik haal mijn haarverf in Duitsland bij de DM. 3.75 voor Nutrisse haarverf En niks oude verpakking ofzo, het is een gewone drogist, te vergelijken met de Etos en DA hier. Ook mijn favoriete merk haarlak is er echt VEEL goedkoper.

Kun je dat ook online bestellen en laten shippen naar Nederland?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:48:47 #104
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_62626381
Mijn zusje heeft de halve Action leeg gekocht (o.a. 5 pakken wondersponsjes) om ons nieuwe huis mee te kunnen schrobben, werkt echt super!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_62627207
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Syrena het volgende:

Normaal henna, nog goedkoper en hoef er niet de grens voor over.
pi_62633038
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kun je dat ook online bestellen en laten shippen naar Nederland?
Volgens mij heeft de DM geen online winkel. Misschien de Schlecker wel? Maar die zullen dan wel NL prijzen hanteren
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62651631
ik haal vooral t shirts en sokken bij de action.
Sokken zijn prima,vooral de zwarte,5 paar voor 5 euro,
prima voor in mijn kisten, en aangezien ik thuis altijd mijn schoenen uit moet doen,
en ik altijd op sokken loop,is dit wel erg ideaal!!
pi_62655961
Wat een teringzooi...
pi_62663683
Net ook "veel" geld kwijt voor actionbegrippen, 33 euro!
Maar wel...........
* een gebreid koltrui achtig ding zonder mouwen
* Zwarte takken met van die lichtjes
* Vuilniszakken
* Alu folie (scheelt meer dan de helft)
* Allesreinigersdoekjes
* Wc borstels,
* Mentos cube
* Chocopepernoten
* Balonnen waar je figuren mee kunt maken
* Haarbandachtig ding
* Zoutjes (zo;n grote vierkante pot met gele deksel)
* Siliconen bakmat

Dat was het volgens mij wel zo ongeveer
pi_62663767
Die vuilniszakken zijn de helft kleiner dan normale vuilniszakken. Geen wonder, goedkoop = duurkoop.
pi_62664240
nee hoor, 60 ltr. zakkenen die doen en passen hier perfect!
  Moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:31:32 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_62664804
ik was vandaag ook weer eens in de action. misschien kwam het omdat ik niet echt iets nodig had, maar ik vond het een beetje tegenvallen anders liep ik altijd nog wel eens tegen iets leuks aan, maar dat had ik deze keer niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62670880
vanmiddag bij action geweest, de buit:

kersenpitkussen
laatste tray met 12 bakjes sheba voor de poezels
stimorol 3 pack
blik met citrusfruitsnoepjes
3 pak kitkat
dove cremegel voor de haartjes
giga douchekop, zon "tropical rain" ding
zoiets dus:

en een box met 5 boekjes met de mooiste fabels van fontaine, voor kids eigenlijk maar ik vind het leuk om te hebben voor die 1.49

schade 19,23 euro
pi_62671355
Die Sheba heb ik ook flink ingeslagen.

Bij AH kost zo'n kuipje een euro en bij de Action de helft goedkoper.

Ik zocht ook nog zo'n Simson blikken doosje met inhoud om je fietsband te repareren. Heb ik een tijd terug nog in de schappen zien liggen. Dus ik vragen aan zo'n meisje dat er altijd loopt. Wat blijkt nu. De Action mag het niet meer verkopen omdat ze het onder de adviesprijs verkochten.
pi_62671381
Die douchekop Volgende week maar eens even langs gaan weer
pi_62671945
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
Die Sheba heb ik ook flink ingeslagen.

Bij AH kost zo'n kuipje een euro en bij de Action de helft goedkoper.

Ik zocht ook nog zo'n Simson blikken doosje met inhoud om je fietsband te repareren. Heb ik een tijd terug nog in de schappen zien liggen. Dus ik vragen aan zo'n meisje dat er altijd loopt. Wat blijkt nu. De Action mag het niet meer verkopen omdat ze het onder de adviesprijs verkochten.
mja de houdbaarheid van de mosselvariant is tot eind dec, en de kip struisvogel was tot november dus denk dat t nu echt op is op was, er was nog 1 vol traytje mosselvariant (12stuks( en daqn nog 5 losse bakjes.

Laatst heb ik ook bij de action van die hele fijne pluizige warme bedsocks gekocht (niet echt voor in bed maar zo heten die dingen ) en oral b mondwater action

en de douchekop is fijn, idd net of je in een regenbui staat
pi_62786345
Douchekop gekocht vandaag En wat chocolade, ik wilde nog verder kijken maar het was echt onwijs druk. En de cassiere had totaal geen zin om wat door te werken, zo traag had ik het nog niet meegemaakt daar
pi_62788993
Douchekop (ja die regenbui dinges)
Geweldige sleutelhoesjes met apenkopjes erop
Startkabels
IJskrabber
pi_62790755
Die douchekop, heeft die wel een beetje krachtige straal dan?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_62790859
krachtig genoeg vind ik. het spoelt je haar prima uit maar het is ook geen massagepower straal
pi_62791166
Beetje als een gewone douchekop maar dan wat groter
pi_62791281
woadk. dan ga ik morgen even langs
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_62791572
ik begon over de douchekop en iedereen koopt m. best grappig
pi_62794234
Ghehe mijn vorige kwam ook van de action, maar ondertussen alweer wat gedoe met kalkaanslag dus was al tijd voor een nieuwe. Nu lagen ze dr weer die grote douche dingen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:19:05 #125
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62823770
Hmm.. Wat zijn de must-haves voor mannen van de Action..? (hebben ze die..? ) Als jullie nou eens een mooi lijstje voor mij maken, dan doe ik wel tegen mijn vriendin zeggen (die er werkt sinds kort) dat ze die dingen voor MIJ mee moet nemen.. Met korting. Want nu neemt ze alleen maar zooi voor zichzelf mee.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62823938
Haha die Sheba dingen ja.
Mijn poes eet geen natvoer, maar die sheba is 5 x likken en dan zijn ze op.
Ik heb er nog 14 blikjes in de koelkast staan.

@neo2000: Als je een auto hebt, veel spullen, zoals stickers, geurtjes, automatten en stuurhoezen. Maar ook verlichting. De vloeistoffen durf ik zelf niet aan. Ze hebben er genoeg 'hippe' mannenkleding, boxers, sokken en geurtjes. En (je moet er van houden) oude A en B films.
Sappig !!
pi_62824567
De Action
Ruitenwisservloeistof gehaald vandaag.
Chaotische winkel, dat wel.

pi_62824752
Morgen deze maar even halen, hoef ik niet meer te krabben.

pi_62824848
Nu wil ik ook naar de action voor de douchekop!!! Hoeveel kost het?
pi_62826462
douchekop
*noteert*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62837816
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef Caramel het volgende:
Nu wil ik ook naar de action voor de douchekop!!! Hoeveel kost het?
¤4,95 dacht ik, het ding is elke cent waard
pi_62838353
ik had die douchekop in m'n hand, stond in de rij, toen kwam er een vrouw naar me to, die zei dat het een klereding was
bijna geen kracht achter het water, nouja, ikzelf vind dat dus niks, dus maar snel teruggelegd
pi_62838828
duh, je water toevoer neemt niks toe. Het water komt er alleen anders uit........
pi_62838925
ik heb er niet zo'n trek in om 10 minuten nodig te hebben om m'n shampoo uit te spoelen
pi_62839025
Mijn waterdruk is met een gewone douchekop al ruk, dus laat staan met zo'n grote. Wel jammer.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:53:30 #136
111260 Charmian
a little joy
pi_62842162
Ik had zo'n grote douchekop ooit eens bij de neckermann gekregen. Dacht dat ik dan onder een heerlijke stortbui zou stappen. Maar helaas, er zit inderdaad veel minder druk op dan bij een kleine, het water stroomde recht naar beneden dus ik moest rondjes rennen om stralen water op te vangen en dat ding paste niet op mijn douchehouder dus die kop zakte steeds in. Een kleine is echt veel fijner.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_62853795
ik heb die douchekop ook en haat het ook als het waer geen kracht heeft maar ik heb dr echt geen probleem mee met deze douchekop hoor
pi_62854788
't ligt er gewoon maar aan wat voor een waterdruk je hebt denk ik. Bij mijn ouders thuis is er altijd maar een pisstraaltje uit de douche gekomen, hier in m'n studentenhuis is het te gek voor woorden, als ik het vol open draai word ik bijna de douche uit gespoten.
pi_62856159
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef aloa het volgende:
Morgen deze maar even halen, hoef ik niet meer te krabben.

[ afbeelding ]
Ja nou dat valt tegen
Helpt wel iets maar helaas niet van krabben verlost, scheelt weer dat ze ook krabbertjes verkopen daar ghehe.

@Douchekop
Geen problemen met waterdruk, ja okee tis iets minder dan anders maar niet storend. Ding past ook prima op de slang die bij mijn vorige action douchekop zat
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:11:49 #140
48067 neo2000
pi_62856872
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:25 schreef Loontjah het volgende:
@neo2000: Als je een auto hebt, veel spullen, zoals stickers, geurtjes, automatten en stuurhoezen. Maar ook verlichting. De vloeistoffen durf ik zelf niet aan. Ze hebben er genoeg 'hippe' mannenkleding, boxers, sokken en geurtjes. En (je moet er van houden) oude A en B films.
Oh cool.. Mannendingen.. Zal het binnenkort wel eens aan d'r vragen. Beetje jammer is alleen dat die korting omdat ze er werkt niet veel uit haalt omdat het eindbedrag van die dingen die ze meestal voor zichzelf meeneemt al zo laag is.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 3 november 2008 @ 13:11:37 #141
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_62905823
*Fan meldt zich*

Nu ook het fotopapier van de Action ontdekt. Prima kwaliteit, 20 vellen (glanzend) voor 1.89. Om je te bescheuren.
Smell the flowers while you can....
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:02:47 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_62927513
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest... ... alles ...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62928828
Ik wil binnenkort weer even wat schildersdoekjes kopen...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_62929023
Hebben ze die fietstassen nog?
Voices tell me I'm the shit.
pi_62929099
Ik heb nu al mijn keuken- en handdoeken enzo vervangen voor die van Egyptisch katoen. Allemaal bij de Action gekocht. Alleen gastendoekjes heb ik nog niet kunnen vervangen omdat ze die alleen maar van gewoon katoen verkopen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:27:10 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_62929251
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hebben ze die fietstassen nog?
pi_62929342
IK GA NAAR DE ACTIOOOOOOOOONNN
pi_62930457
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest... ... alles ...
deo
pure rotzooi
pi_62930518
Ik heb leuke zilveren en zwarte kaarsen gekocht . Oh en mooie zilveren takken voor in m'n paarse vaas. De action !

Oh en niet te vergeten heeerlijke warme thermosokken. Echt een aanrader .
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 11:36:01 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_62930942
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

deo
pure rotzooi
die hele goedkope haarverf ook, ik werd alleen maar een tintje lichter, terwijl het knalrood had moeten worden. Vouwballonnen, prut, knappen héél snel. Wasknijpers, vliegen snel uit elkaar.
pi_62933112
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

deo
pure rotzooi
De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_62933142
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef secondant het volgende:

[..]

ik heb een hele tijd de rexona deo gebruikt van de action, en ik stonk een uur in de wind
frappant, want ik zweet niet veel.
sinds ik overstapte op rexona deo van de etos, was het ook meteen over.
pi_62933336
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef secondant het volgende:

[..]

Nou, ze kunnen dus wat overjarig zijn inderdaad. Soms verkopen ze alleen een merk omdat dat een ander flesje hebben gekregen en de oude voorraad op moet, maar volgens mij verkopen ze soms ook partijen die niet echt lang meer goed zijn.

Ik heb er al bedorven decollete-creme (denk de streepjes er maar bij ) gekocht. En nachtcreme die al vrij snel bedorven was.
pi_62947292
Aanwinst:
thermoleggin
maillot
enveloppen
3 haarbanden
SCHOUDENFIETSTAS
vuilniszakken
Prullebakje
Wekker met ledjes
3 pleijster
en steretjes

Dit alles voor 19,43!!!!!!!!!!!!!!!
pi_62947771
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Vouwballonnen, prut, knappen héél snel.
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.

Nu zag ik dat ze van die grote dozen met nep Lego (Brick ofzo) uit China hebben. Dat zou ik dus nooit kopen. Of LED verlichting voor de kraan .
pi_62947888
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Nu zag ik dat ze van die grote dozen met nep Lego (Brick ofzo) uit China hebben. Dat zou ik dus nooit kopen. Of LED verlichting voor de kraan .
Die LED verlichting is wel heel handig hoor. (naja als het doet wat ik denk dat het doet)

Het laat het water blauw kleuren wanneer je koud water hebt en rood wanneer het water heet is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_62960210
hoeeel kost die ledverlichting?
pi_62964450
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die LED verlichting is wel heel handig hoor. (naja als het doet wat ik denk dat het doet)

Het laat het water blauw kleuren wanneer je koud water hebt en rood wanneer het water heet is.
hip man, dat wil ik ook

Zijn het universele dingen of hoe moet ik het zien?
Sappig !!
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2008 @ 12:15:59 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_62965772
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik had een klein doosje lego gekocht voor DNA maar toen we het in elkaar hadden donderde het ook meteen weer uit elkaar, was toen een weekaanbieding.. ook prut dus, het blijft gewoon nie stevig op elkaar zitten.
pi_62970675
Die LED verlichting kost ¤ 1,95 is universeel inclusief batterijen en geeft de stroom water een blauwe verlichting.

Ik heb het in m'n handen gehad en vind het meuk.
pi_63026297
Dat kraanlampje heb ik aan mijn laten zien gisteren. Hij keek zo:

Wat we wel gekocht hebben:
Een hakblok van kops hout
Een grote zak pepernoten
Een zaklamp zonder batterijen (knijpkat idee)
Tijgerbalsem
Sloffen

Schade: nog geen ¤15,-
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63026404
quote:
Ik koop er überhaupt geen crèmes, shampoo, deo, luchtjes of andere toiletartikelen. Slechte ervaringen mee.
En veel van dat leuke goedkope aardewerk (borden, vazen etc.) is heel poreus waardoor er sneller stukjes afknappen.
pi_63032413
ik koop er alleen dove, van mij mag dat weer snel komen, ben door m'n voorraad heen
pi_63041446
Die knijpzaklamp, was dat de weekaanbieding of zouden ze die komende week nog hebben?
pi_63041570
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Die knijpzaklamp, was dat de weekaanbieding of zouden ze die komende week nog hebben?
Die zit volgens mij vast in het assortiment want die heb ik ruim een half jaar geleden ook al zien liggen.
Bespottelijke prijzen. Die dingen kosten overal rond de ¤15,- a ¤20,- en bij de Action liggen ze voor minder dan ¤3,-

Ga je een noodpakket aanleggen?
pi_63041619
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die zit volgens mij vast in het assortiment want die heb ik ruim een half jaar geleden ook al zien liggen.
Bespottelijke prijzen. Die dingen kosten overal rond de ¤15,- a ¤20,- en bij de Action liggen ze voor minder dan ¤3,-

Ga je een noodpakket aanleggen?
Ja!

Ik las net dat topic en ik dacht: stom als ik het niet doe.
pi_63041731
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja!

Ik las net dat topic en ik dacht: stom als ik het niet doe.
Eigenlijk wel he? Misschien niet het hele pakket maar sommige dingen zijn best handig om bij elkaar klaar te hebben liggen.
* MinderMutsig denkt er nog even over na
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:59:51 #168
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63041814
Ow, die zaklamp is wel handig voor in de auto. Als ik dan een keer met een lekkeband op een weg zonder verlichting kom te staan kan ik tenminste nog wat zien.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:28:52 #169
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_63042672
vandaag wat kleins gekocht
wat kauwgom, deo, douchegel, dropjes en wax, kost echt niets!
pi_63048081
Dat kneipp spul is echt
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:42:18 #171
88233 Steve
Still the best.
pi_63053350
Deze maand komt er als het goed is ook eentje in Weert. Tegen die tijd maar eens heen gaan.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 09:05:48 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_63069176
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik koop er überhaupt geen crèmes, shampoo, deo, luchtjes of andere toiletartikelen. Slechte ervaringen mee.
En veel van dat leuke goedkope aardewerk (borden, vazen etc.) is heel poreus waardoor er sneller stukjes afknappen.
Ik heb een aantal koffiebekers van de Action, met zo'n aardewerk lepeltje er bij en die blijven echt keurig netjes.

En de rexona deo gebruiken wij op de wc, vind ik lekkerder ruiken dan die scherpe geur van toiletverfrissers.
pi_63069343
Ik koop het ook wel hoor. De ene keer heb je pech en de volgende keer mazzel. Maar voor die prijzen kan je ook nog eens wisselen van servies.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 09-11-2008 11:59:33 (fokken op je mobiel :{w ) ]
pi_63070254
Sinds kort hebben we hier in het centrum een mega grote action,ik ben blij
01-08-2008
  zondag 9 november 2008 @ 13:00:27 #175
111260 Charmian
a little joy
pi_63071870
quote:
Ooit een blusherkwast gekocht die prut was. De haren vielen na één streekje al uit. Maar ja voor 69 cent of zo wil ik dat wel uitproberen. Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_63072108
Die knijpkatten doen het ook al snel niet meer, de oplaadbarebatterij erin is w.s. te zwak.
  zondag 9 november 2008 @ 14:28:36 #177
48067 neo2000
pi_63073633
Overigens, dat lampje voor aan je kraan, geeft die oom echt rood licht als de straal water warm is, en blauw als ie koud is..? Die bestaan nml ook. Toch wel handig voor beneden, heb toch hier met de boiler nogal eens gehad bij visite dat deze hun handen branden als ze deze onder de kraan steken..
pi_63077625
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Charmian het volgende:
Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
Nee het is gek, ik dus ook niet. Nu moet ik zeggen dat ik voor die prijzen niet gauw zal balen wanneer er wel iets niet zou deugen/bevallen.

Van de week even wat schoenkadootjes halen voor m'n zoons
pi_63213640

Deze net gekocht en stickers voor op de vuilniscontainer, leuk kado'tje voor in een surprise
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 10:15:21 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_63213903
oh jaa, ik moet ook nog naar de action voor surprises!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_63214613
Ik ga voor mijn schoonpaps komende week de trekkingsokken kopen. Kan me niet schelen dat mijn vriend meent dat die niet goed zijn ik ga geen twaalf euro betalen voor een paar wandelsokken die je dan een uurtje aanhebt. Bovendien zijn de sokken van de Action echt wel goed.

En voor schoonmams zo'n deken voor op de bank. Ze krijgt ook nog de Kneipp die ik voor mezelf had gekocht, ik heb echt TE veel badzooi staan
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:43:38 #182
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63214697
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef VegaKip het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gekocht en stickers voor op de vuilniscontainer, leuk kado'tje voor in een surprise
60 cent voor de 6, das wel goedkoop @ die mezenbollen had laatst 2,40 betaald voor de 6
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_63216272
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

60 cent voor de 6, das wel goedkoop @ die mezenbollen had laatst 2,40 betaald voor de 6
Hmm op de site staat inderdaad 60 cent, maar op m'n bonnetje staat toch echt 75 cent...Maar dat is nog steeds niet duur
pi_63217542
Die prijs van ¤0,59 geldt pas komende week, dan zijn ze in de aanbieding. Ik heb mijn moeder al getipt, die hangt de halve tuin vol met dingen om de vogels de winter door te helpen.
pi_63217954
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Die prijs van ¤0,59 geldt pas komende week, dan zijn ze in de aanbieding. Ik heb mijn moeder al getipt, die hangt de halve tuin vol met dingen om de vogels de winter door te helpen.
Ah inderdaad
pi_63225626
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Charmian het volgende:

[..]

Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
wij een keertje, zonnebrandcreme factor 30 ofzo die kennelijk over de datum was. resultaat: een tot blaren aan toe verbrand vriendje nadat hij zich had ingesmeerd en ermee de zon in was gegaan.

daarna cheapass factor 10 gekocht en nergens meer last van gehad
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63225708
vanmiddag een verpakking met 4 potjes tijgerbalsem gehaald, voor 1,50
pi_63227038
tijgerbalsem stinkt! En wordt niet warm bij mij... en ik heb de echte

Gister leuke boxertjes gehaald bij de action! 2 in een pak, soort bjorn borg... volgens mij zijn die nieuw...
En als je maat s/m hebt pas je ook best makkelijk in maat 176.... en die is goedkoper *hoezo Nederlander *
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:40:25 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_63227076
Die nep lego is tof, past zelfs op de echte lego steentjes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63227217
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef miss-piggy het volgende:

Gister leuke boxertjes gehaald bij de action! 2 in een pak, soort bjorn borg... volgens mij zijn die nieuw...
En als je maat s/m hebt pas je ook best makkelijk in maat 176.... en die is goedkoper *hoezo Nederlander *
heb ik laatst ook gehaald, zit leuk spul tussen
pi_63227288
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Syrena het volgende:
Ik ga voor mijn schoonpaps komende week de trekkingsokken kopen. Kan me niet schelen dat mijn vriend meent dat die niet goed zijn ik ga geen twaalf euro betalen voor een paar wandelsokken die je dan een uurtje aanhebt. Bovendien zijn de sokken van de Action echt wel goed.

En voor schoonmams zo'n deken voor op de bank. Ze krijgt ook nog de Kneipp die ik voor mezelf had gekocht, ik heb echt TE veel badzooi staan
Bij de HEMA heb je voor een paar euro ook erg fijne wandelsokken!
pi_63227692
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef miss-piggy het volgende:

Weet je of ze ook mannenboxers hebben?
pi_63227950
Ik ben verslaafd geraakt aan de windkracht 10 snoepjes van 89 eurocenten .

@ Adelante, nep Lego is vanaf een maandag in de aanbieding:

Best-Lock
Bouwstenen
750-delig
diverse uitvoeringen:
politie, brandweer of raceauto

past op het steentje
uit Denemarken

prijs per doos
19,95
Elders ¤ 34,95
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:17:19 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63227966
ik ben donderdag geweest. Ik was net een turkse vrouw. Ik had 9!!! tassen vol
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:18:53 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63228033
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:04 schreef schatje het volgende:
Die LED verlichting kost ¤ 1,95 is universeel inclusief batterijen en geeft de stroom water een blauwe verlichting.

Ik heb het in m'n handen gehad en vind het meuk.
Hip!

*morgen naar action holt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:35:54 #196
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_63228546
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Weet je of ze ook mannenboxers hebben?
yes die hebben ze heb ze voor mn vriend ook gehaald, ook van die bjorn borg achtige enzo morgen er nog een paar bij halen voor sinterklaas, want ze houden zich ook goed in de was tot nu toe
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:44:00 #197
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63228779
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:35 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Hmm op de site staat inderdaad 60 cent, maar op m'n bonnetje staat toch echt 75 cent...Maar dat is nog steeds niet duur
Ik heb toenstraks 5 pakken gehaald, en had ook 0,75 betaald.

#care gek, das nog steeds goedkoop. ik vind het leuk als er 20 mussen in onze tuin aan die dingen zijn aant eten

Een kleine voorraad voor die vogeltjes kan nooit kwaad

Ohhh vanaf volgende week pas 60 cent boeie dan nog was het goedkoop.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 20:17:17 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_63229796
surprise shopping bij de action! de buit, met een budget van 10 euro:

- een badspons
- een omeletpannetje
- 3 kaarsen
- een theedoos
- 4 espresso kopjes
- een olie en azijn setje

pi_63230575
Ohhh ik ga morgen shoppen voor boxers En ik verrek dus echt al van het ondergoed Niks fancy hoor, gewoon Zeemannetjes

Ik heb het geprobeerd, sjieke lingerie. Maar 50 euro ofzo voor een setje dat je nauwelijks draagt omdat het kloterig zit vindt deze krent dus echt wel teveel....
pi_63230893
Ik had zo'n halogeenstaafje nodig voor in de staande lamp, maar ik had geen idee wat voor soort of hoeveel watt. Toen ik er stond zag ik een doosje met 2 stuks liggen voor 69 cent, dus het risico maar genomen en het bleek idd de goeie.

Was ik gisteren in de AH, lagen ze daar (per stuk) voor 6,99 euro.
Da's dus 40x duurder.

Action.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')