Voor Action begrippen was het best prijzigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Weet je nou wel wat je zegt?Duidelijk te veel bij de Action geshopt qua prijzengewenning
Kun je dat ook online bestellen en laten shippen naar Nederland?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik haal mijn haarverf in Duitsland bij de DM. 3.75 voor Nutrisse haarverfEn niks oude verpakking ofzo, het is een gewone drogist, te vergelijken met de Etos en DA hier. Ook mijn favoriete merk haarlak is er echt VEEL goedkoper.
En dan tanken we meteen, scheekt echt veel geld![]()
Ontopic: voor mijn vriend zo'n herensjaal meegenomen. Hij vond 'm keileuk
Normaal henna, nog goedkoper en hoef er niet de grens voor over.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik haal mijn haarverf in Duitsland bij de DM. 3.75 voor Nutrisse haarverfEn niks oude verpakking ofzo, het is een gewone drogist, te vergelijken met de Etos en DA hier. Ook mijn favoriete merk haarlak is er echt VEEL goedkoper.
En dan tanken we meteen, scheekt echt veel geld![]()
Ontopic: voor mijn vriend zo'n herensjaal meegenomen. Hij vond 'm keileuk
Volgens mij heeft de DM geen online winkel. Misschien de Schlecker wel? Maar die zullen dan wel NL prijzen hanterenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je dat ook online bestellen en laten shippen naar Nederland?
mja de houdbaarheid van de mosselvariant is tot eind dec, en de kip struisvogel was tot november dus denk dat t nu echt op is op was, er was nog 1 vol traytje mosselvariant (12stuks( en daqn nog 5 losse bakjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
Die Sheba heb ik ook flink ingeslagen.
Bij AH kost zo'n kuipje een euro en bij de Action de helft goedkoper.
Ik zocht ook nog zo'n Simson blikken doosje met inhoud om je fietsband te repareren. Heb ik een tijd terug nog in de schappen zien liggen. Dus ik vragen aan zo'n meisje dat er altijd loopt. Wat blijkt nu. De Action mag het niet meer verkopen omdat ze het onder de adviesprijs verkochten.
¤4,95 dacht ik, het ding is elke cent waardquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef Caramel het volgende:
Nu wil ik ook naar de action voor de douchekop!!! Hoeveel kost het?
Ja nou dat valt tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef aloa het volgende:
Morgen deze maar even halen, hoef ik niet meer te krabben.
[ afbeelding ]
Oh cool.. Mannendingen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:25 schreef Loontjah het volgende:
@neo2000: Als je een auto hebt, veel spullen, zoals stickers, geurtjes, automatten en stuurhoezen. Maar ook verlichting. De vloeistoffen durf ik zelf niet aan. Ze hebben er genoeg 'hippe' mannenkleding, boxers, sokken en geurtjes. En (je moet er van houden) oude A en B films.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hebben ze die fietstassen nog?
deoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest...... alles ...
die hele goedkope haarverf ook, ik werd alleen maar een tintje lichter, terwijl het knalrood had moeten worden. Vouwballonnen, prut, knappen héél snel. Wasknijpers, vliegen snel uit elkaar.quote:
De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.quote:
ik heb een hele tijd de rexona deo gebruikt van de action, en ik stonk een uur in de windquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef secondant het volgende:
[..]
De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.
Nou, ze kunnen dus wat overjarig zijn inderdaad. Soms verkopen ze alleen een merk omdat dat een ander flesje hebben gekregen en de oude voorraad op moet, maar volgens mij verkopen ze soms ook partijen die niet echt lang meer goed zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef secondant het volgende:
[..]
De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Vouwballonnen, prut, knappen héél snel.
Die LED verlichting is wel heel handig hoor. (naja als het doet wat ik denk dat het doet)quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.
Nu zag ik dat ze van die grote dozen met nep Lego (Brick ofzo) uit China hebben. Dat zou ik dus nooit kopen. Of LED verlichting voor de kraan.
hip man, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die LED verlichting is wel heel handig hoor. (naja als het doet wat ik denk dat het doet)
Het laat het water blauw kleuren wanneer je koud water hebt en rood wanneer het water heet is.
Ik had een klein doosje lego gekocht voor DNA maar toen we het in elkaar hadden donderde het ook meteen weer uit elkaar, was toen een weekaanbieding.. ook prut dus, het blijft gewoon nie stevig op elkaar zitten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.
Nu zag ik dat ze van die grote dozen met nep Lego (Brick ofzo) uit China hebben. Dat zou ik dus nooit kopen. Of LED verlichting voor de kraan.
Ik koop er überhaupt geen crèmes, shampoo, deo, luchtjes of andere toiletartikelen. Slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest...... alles ...
Die zit volgens mij vast in het assortiment want die heb ik ruim een half jaar geleden ook al zien liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Die knijpzaklamp, was dat de weekaanbieding of zouden ze die komende week nog hebben?
Ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zit volgens mij vast in het assortiment want die heb ik ruim een half jaar geleden ook al zien liggen.
Bespottelijke prijzen.Die dingen kosten overal rond de ¤15,- a ¤20,- en bij de Action liggen ze voor minder dan ¤3,-
![]()
Ga je een noodpakket aanleggen?
Eigenlijk wel he? Misschien niet het hele pakket maar sommige dingen zijn best handig om bij elkaar klaar te hebben liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja!
Ik las net dat topic en ik dacht: stom als ik het niet doe.
Ik heb een aantal koffiebekers van de Action, met zo'n aardewerk lepeltje er bij en die blijven echt keurig netjes.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik koop er überhaupt geen crèmes, shampoo, deo, luchtjes of andere toiletartikelen. Slechte ervaringen mee.
En veel van dat leuke goedkope aardewerk (borden, vazen etc.) is heel poreus waardoor er sneller stukjes afknappen.
Ooit een blusherkwast gekocht die prut was. De haren vielen na één streekje al uit. Maar ja voor 69 cent of zo wil ik dat wel uitproberen. Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Nee het is gek, ik dus ook niet. Nu moet ik zeggen dat ik voor die prijzen niet gauw zal balen wanneer er wel iets niet zou deugen/bevallen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Charmian het volgende:
Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
60 cent voor de 6, das wel goedkoop @ die mezenbollen had laatst 2,40 betaald voor de 6quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:04 schreef VegaKip het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gekocht en stickers voor op de vuilniscontainer, leuk kado'tje voor in een surprise
Hmm op de site staat inderdaad 60 cent, maar op m'n bonnetje staat toch echt 75 cent...Maar dat is nog steeds niet duurquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
60 cent voor de 6, das wel goedkoop @ die mezenbollen had laatst 2,40 betaald voor de 6
Ah inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Die prijs van ¤0,59 geldt pas komende week, dan zijn ze in de aanbieding. Ik heb mijn moeder al getipt, die hangt de halve tuin vol met dingen om de vogels de winter door te helpen.
wij een keertje, zonnebrandcreme factor 30 ofzo die kennelijk over de datum was. resultaat: een tot blaren aan toe verbrand vriendje nadat hij zich had ingesmeerd en ermee de zon in was gegaan.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.
heb ik laatst ook gehaald, zit leuk spul tussenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
tijgerbalsemstinkt! En wordt niet warm bij mij... en ik heb de echte
![]()
Gister leuke boxertjes gehaald bij de action! 2 in een pak, soort bjorn borg... volgens mij zijn die nieuw...
En als je maat s/m hebt pas je ook best makkelijk in maat 176.... en die is goedkoper *hoezo Nederlander![]()
*
Bij de HEMA heb je voor een paar euro ook erg fijne wandelsokken!quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Syrena het volgende:
Ik ga voor mijn schoonpaps komende week de trekkingsokken kopen. Kan me niet schelen dat mijn vriend meent dat die niet goed zijnik ga geen twaalf euro betalen voor een paar wandelsokken die je dan een uurtje aanhebt. Bovendien zijn de sokken van de Action echt wel goed.
En voor schoonmams zo'n deken voor op de bank. Ze krijgt ook nog de Kneipp die ik voor mezelf had gekocht, ik heb echt TE veel badzooi staan
Weet je of ze ook mannenboxers hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:38 schreef miss-piggy het volgende:
tijgerbalsemstinkt! En wordt niet warm bij mij... en ik heb de echte
![]()
Gister leuke boxertjes gehaald bij de action! 2 in een pak, soort bjorn borg... volgens mij zijn die nieuw...
En als je maat s/m hebt pas je ook best makkelijk in maat 176.... en die is goedkoper *hoezo Nederlander![]()
*
Hip!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:04 schreef schatje het volgende:
Die LED verlichting kost ¤ 1,95 is universeel inclusief batterijen en geeft de stroom water een blauwe verlichting.
Ik heb het in m'n handen gehad en vind het meuk.
yes die hebben zequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Weet je of ze ook mannenboxers hebben?
Ik heb toenstraks 5 pakken gehaald, en had ook 0,75 betaald.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:35 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Hmm op de site staat inderdaad 60 cent, maar op m'n bonnetje staat toch echt 75 cent...Maar dat is nog steeds niet duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |