Whehehehe gefeliciteerd met je witte kerstboom.quote:
je denkt toch niet dat ik je alles vertel he?quote:
Henk ten Hoor?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ben mn handschoenen kwijt, en ik hoorde dus net van iemand dat die 0.79 cent bij de action zijn.
Afijn, jullie raden vast wel waar ik zo naar toe ga!
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
*knip
zadel
*knip
En nog meeren 95% van die dingen was ik niet echt nodig
Die was vanavond ook aanwezig bij ons sinterklaas spel, was een grote hit.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef MM-Luna het volgende:
Moest even snel cadeautjes hebben voor sinterklaasviering bij mij op het werk, dus voor alle clienten voor rond de 3 euro per persoon echt leuke dingetjes gekocht. Zoals een houten fotolijst, aftershave van Axe, massageding, speelgoedboekje waar geluiden en liedjes uit komen, gekke bal met draadjes, dolfijn met het geluid van een ezel en een bakje voor kaarsen in te zetten.
Mijn pa was erger, die heeft de kerstafdeling leeg gekocht.
heb ook gezocht naar de kerstmokken en naar kerstkaarten......niks gevondenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:43 schreef mazaru het volgende:
Ik ben ook weer geweest vandaag.
De buit was: een 1 persoonsdekbedovertrek voor het logeerbed, een knijpkat, rubbertjes voor over een sleutel te doen, een pluchepoppetje waar oerwoudgeluiden uitkomen, kerstkaarten en twee kerstmokken.
Hier nog zat hoor. Kom gezellig naar Vlaardingenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:50 schreef oceanpony het volgende:
[..]
heb ook gezocht naar de kerstmokken en naar kerstkaarten......niks gevonden
Die moet ik ook nog hebben,waar kan ik die vinden (bij welke spullen liggen ze?)quote:Op donderdag 4 december 2008 18:43 schreef mazaru het volgende:
rubbertjes voor over een sleutel te doen,
Ze liggen hier bij de gereedschapsafdeling.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog hebben,waar kan ik die vinden (bij welke spullen liggen ze?)
Ik ben zo blij met de nieuwe action die hier vlakbij zit,al is het personeel wel een beetje vaag(niet dat ik er daarom weg blijf hoor)
Hehe ik schrok toen ik deze foto zag, ik dacht even dat het mijn sleutels warenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze liggen hier bij de gereedschapsafdeling.
Een soort apenkopjes zijn het.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |