abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61522164
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt. Lijkt wel alsof sommige mensen compleet van persoonlijkheid wisselen zogauw ze in de auto stappen.
Ja klopt, dat was zo`n brits programma. Die ene moeder ging echt helemaal flippen om alles om haar heen, en zelf had ze bijna 3 keer een ongeluk veroorzaakt omdat ze niet oplette
De psychiater die er naast zat kwam er lijkbleek weer uit
pi_61522247
An sich heb ik helemaal geen last van mensen die wat agressiever rijden, op de snelweg mag ik zelf ook wel graag doorrijden, als er iemand dan een vrachtwagen met 110 wil inhalen, dan heb ik daar vrede mee. Ik heb echter wel een hekel aan de mensen die MIJ door hun haastige rijstijl in een gevaarlijke situatie willen brengen.

Ik zie ook regelmatig bijna ongelukken omdat iemand bijvoorbeeld per ongeluk afsneed of even op de rem ging omdat iemand opzij leek te gaan en degene erachter bijna de kofferbak in ging. Die bijna ongelukken komen dan niet daardoor maar door de daarop volgende acties van de afgesnedene of achteropkomende auto omdat ze "even hetzelfde" terug willen doen.

Ik heb eigenlijk slechts 1 echt irritatie puntje en dat is het gebrek aan richting aangeven bij veel mensen.
pi_61522272
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt.
Road Rage.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61522278
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:06 schreef Scorpie het volgende:

Ik maak me er niet druk om, ik zorg gewoon dat ik mijn lolletje met figuren zoals jij heb voordat ik ze rustig laat passeren Als je zelfs dat niet doorhebt ben je nog dommer dan ik al dacht
als iemand zoals jij mij probeerd te irriteren dan gaat er altijd maar enkele gedachtes in me om...
geen frustratie...

maar meer,
hoe klein moet dat ding van die persoon wel niet zijn?
hoe weinig zal hij thuis te vertellen hebben als hij hier mensen zijn wil op wilt leggen?
wat voor kutdag heeft die persoon gehad?

allemaal dat soort dingen....

want ik hou er ook niet van als iemand op mijn bumper zit... dus dan ga ik aan de kant waar dat kan... maar ik ga niet op mijn rem trappen omdat die vent zo dicht achter me zit.. omdat het me niet boeit... ik kan me er absoluut niet druk om maken,,,, jij wel, ook al beweer je bij hoog en laag van niet
  woensdag 10 september 2008 @ 13:14:06 #205
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61522339
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
An sich heb ik helemaal geen last van mensen die wat agressiever rijden, op de snelweg mag ik zelf ook wel graag doorrijden, als er iemand dan een vrachtwagen met 110 wil inhalen, dan heb ik daar vrede mee. Ik heb echter wel een hekel aan de mensen die MIJ door hun haastige rijstijl in een gevaarlijke situatie willen brengen.

Ik zie ook regelmatig bijna ongelukken omdat iemand bijvoorbeeld per ongeluk afsneed of even op de rem ging omdat iemand opzij leek te gaan en degene erachter bijna de kofferbak in ging. Die bijna ongelukken komen dan niet daardoor maar door de daarop volgende acties van de afgesnedene of achteropkomende auto omdat ze "even hetzelfde" terug willen doen.

Ik heb eigenlijk slechts 1 echt irritatie puntje en dat is het gebrek aan richting aangeven bij veel mensen.
Nou dat is precies wat Scorpie doet he; meneer moet een lolletje hebben en brengt daarmee een hoop verkeer in gevaar.
pi_61522350
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:

Tja, mensen die deelnemen in het verkeer en geen richting aangeven zijn inderdaad hinderlijk. Gelukkig kun je het van de meeste wel voorspellen (Getunede bakken, bmw's, audi's, SUV's), maar het blijft vervelend. En auto's met slechte/half werkende/niet werkende/verkeerd afgestelde verlichting.

Wat ik wel grappig vind, is dat het in Duitsland wel goed kan. Ja, ze rijden daar soms wel flink harder, maar ze weten daar wel wat afstand houden en ruimte maken betekend. Daar kunnen een hoop Nederlanders echt een voorbeeld aan nemen.
pi_61522355
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:12 schreef rival het volgende:

[..]

als iemand zoals jij mij probeerd te irriteren dan gaat er altijd maar enkele gedachtes in me om...
geen frustratie...

maar meer,
hoe klein moet dat ding van die persoon wel niet zijn?
hoe weinig zal hij thuis te vertellen hebben als hij hier mensen zijn wil op wilt leggen?
wat voor kutdag heeft die persoon gehad?

allemaal dat soort dingen....

want ik hou er ook niet van als iemand op mijn bumper zit... dus dan ga ik aan de kant waar dat kan... maar ik ga niet op mijn rem trappen omdat die vent zo dicht achter me zit.. omdat het me niet boeit... ik kan me er absoluut niet druk om maken,,,, jij wel, ook al beweer je bij hoog en laag van niet
Tuurlijk Superman, tis al goed met je
pi_61522384
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Nou dat is precies wat Scorpie doet he; meneer moet een lolletje hebben en brengt daarmee een hoop verkeer in gevaar.
maar zelf ziet hij dat niet in, want die dekselse bumperklevers zijn de enige die gevaar verzoorzaken

laatst een man veroordeeld voor poging tot doodslag oid(hij is iig veroordeeld), vanwege zo een "remtest"
  woensdag 10 september 2008 @ 13:17:18 #209
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61522396
Je kunt trouwens best bumperklevers waarschuwen door licht je rem in te trappen. Je remlicht gaat al aan als je je rempedaal een halve CM intrapt, en dan rem je echt nog niet. Echt hard op de rem trappen is gewoon crimineel IMHO.

Zelf boeit het me weinig, ik ga gewoon aan de kant als ik kan. Als je een dikke boete wil riskeren moet je dat vooral doen. Maar m'n vriendin raakt gewoon geintimideerd door zo'n bumperklever en gaat dan zenuwachtig doen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61522414
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Kaats, bal, terugverwachten enzo.

Iemand die mij bumperkleeft moet niet gek op staan te kijken als ik ook even voor eigen rechter ga spelen he.
En of ik dat doe door op de rem te trappen of 95 te gaan rijden, swa.
Ja, het is idd een vergelijking a la 'maar hij doet het ook', en dat interesseert me geen fluit
Zolang diegene achter mij maar lekker opgefokt door gaat gassen en wilde gebaren gaat maken om bij de volgende auto VOL in de ankers te gaan en daar te gaan bumperkleven is mijn dag al weer gemaakt

Het mooiste is dan nog als je van die leipo`s hebt die dan bijna hun afslag missen en dan alles op alles moeten zetten om die afslag te halen Geweldig, ik lig dan echt dubbel
pi_61522421
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk Superman, tis al goed met je
inderdaad, met mij gaat het goed!
jij moet daarvoor mensen irriteren (je eigen woorden)
pi_61522427
nog een puntje van irritatie.

mensen die het begrip ritsen niet begrijpen en een ritser er niet tussen laten omwille van "hij heeft langer over die andere baan gereden dan ik en dan ook nog eens voordringen"
  woensdag 10 september 2008 @ 13:18:43 #213
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61522437
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

bedenk je eens; wat is het nut?
pi_61522442
quote:

[..]

kleuter, minderwaardig enzo
pi_61522453
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

bedenk je eens; wat is het nut?
dan is zijn dag goed
  woensdag 10 september 2008 @ 13:19:21 #216
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61522457
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef Prosac het volgende:
nog een puntje van irritatie.

mensen die het begrip ritsen niet begrijpen en een ritser er niet tussen laten omwille van "hij heeft langer over die andere baan gereden dan ik en dan ook nog eens voordringen"
inderdaad. ook zo een nutteloze actie want wie kaatst kan de bal verwachten
  woensdag 10 september 2008 @ 13:19:40 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61522467
quote:
Iemand die mij bumperkleeft moet niet gek op staan te kijken als ik ook even voor eigen rechter ga spelen he.
Ik snap er niks van. Je vindt mensen die rechts inhalen crimineel, maar bij bumperklevers mag je wel iemand opzettelijk in gevaar brengen. Bizar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61522482
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Catbert het volgende:
Je kunt trouwens best bumperklevers waarschuwen door licht je rem in te trappen. Je remlicht gaat al aan als je je rempedaal een halve CM intrapt, en dan rem je echt nog niet.
Klopt, die van mij ga na een heel klein stukje in al aan. Hebben ze dat na 3 keer nog niet door, tja. Dan ga ik opeens iets harder rijden om te moeten afremmen voor mijn voorganger, met een 'schrikreactie', want tja, ik had het natuurlijk niet door he, dat ik zo dicht op mijn voorganger zat.

O zat er ook een auto achter mij bijna in mijn kofferbak? Whoopsie, ik heb je helemaaaaaaaal niet gezien in mijn spiegel hoor
pi_61522483
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef CasB het volgende:

Wat ik wel grappig vind, is dat het in Duitsland wel goed kan. Ja, ze rijden daar soms wel flink harder, maar ze weten daar wel wat afstand houden en ruimte maken betekend. Daar kunnen een hoop Nederlanders echt een voorbeeld aan nemen.
Duitse verkeersdeelnemers.

Geen irritatie, lekker doorrijden en iedereen heeft goed door wat er allemaal om hen heen op de weg gebeurd.
Sowieso is het buiten NL een stuk prettiger rijden.
pi_61522517
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik snap er niks van. Je vindt mensen die rechts inhalen crimineel, maar bij bumperklevers mag je wel iemand opzettelijk in gevaar brengen. Bizar.
Het werkt natuurlijk op 2 manieren he; zij halen mij rechts in, ik zorg ervoor dat ze er dan niet meer tussen passen.

Zelfde met bumperkleven; wil je bumperkleven? Prima, maar dan niet gek op staan te kijken als ik 'opeens' moet remmen door een 'schrikreactie' zoals ik dat zelf noem.
pi_61522537
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het werkt natuurlijk op 2 manieren he; zij halen mij rechts in, ik zorg ervoor dat ze er dan niet meer tussen passen.

Zelfde met bumperkleven; wil je bumperkleven? Prima, maar dan niet gek op staan te kijken als ik 'opeens' moet remmen door een 'schrikreactie' zoals ik dat zelf noem.
als iemand je rechts inhaald, zou je volgens de regels (waar je zo van houd) zelf rechts hebben moeten rijden! dus ben je dubbel fout
dan veroorzaak je nog EXPRES gevaarlijke situaties. onder het motto, "iemand iets afleren"
en dan denk je nog bij jezelf dat je goed bezig bent ook
  woensdag 10 september 2008 @ 13:25:19 #222
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61522595
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat maak je je toch druk om andere mensen
pi_61522603
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:22 schreef rival het volgende:

[..]

als iemand je rechts inhaald, zou je volgens de regels (waar je zo van houd) zelf rechts hebben moeten rijden! dus ben je dubbel fout
Jij rijdt overduidelijk geen spitsuren, want dan zie je namelijk iedereen al in een miniem gat duiken zodra de borden 70 aanspringen
quote:
dan veroorzaak je nog EXPRES gevaarlijke situaties. onder het motto, "iemand iets afleren"
en dan denk je nog bij jezelf dat je goed bezig bent ook
Goed bezig? Welnee. Leuk? Ja! Interesseert mij het nou of het goed of slecht is, zolang ik mijn lolletje heb en diegene achter mij flink opgefokt is vind ik het al prima
En goh, al word ik een keer erop gepakt kan het me nog niks schelen

Jij snapt echt niet goed hoe ik in elkaar steek met zulke situaties he? Het maakt me geen reet uit of je de regels wel of niet overtreed, als je asociaal weggedrag laat zien aan mij ben je gewoon van mij
pi_61522634
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:25 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Wat maak je je toch druk om andere mensen
Nog zo iemand die denkt dat ik me er druk om maak
Het is een kwestie van je gas indrukken of loslaten, of je rem indrukken of loslaten, meer hoef je niet te doen hoor Niks druk maken, lol maken
  woensdag 10 september 2008 @ 13:27:24 #225
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61522640
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij rijdt overduidelijk geen spitsuren, want dan zie je namelijk iedereen al in een miniem gat duiken zodra de borden 70 aanspringen
[..]

Goed bezig? Welnee. Leuk? Ja! Interesseert mij het nou of het goed of slecht is, zolang ik mijn lolletje heb en diegene achter mij flink opgefokt is vind ik het al prima
En goh, al word ik een keer erop gepakt kan het me nog niks schelen

Jij snapt echt niet goed hoe ik in elkaar steek met zulke situaties he? Het maakt me geen reet uit of je de regels wel of niet overtreed, als je asociaal weggedrag laat zien aan mij ben je gewoon van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')