Ja klopt, dat was zo`n brits programma. Die ene moeder ging echt helemaal flippen om alles om haar heen, en zelf had ze bijna 3 keer een ongeluk veroorzaakt omdat ze niet oplettequote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt. Lijkt wel alsof sommige mensen compleet van persoonlijkheid wisselen zogauw ze in de auto stappen.
Road Rage.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt.
als iemand zoals jij mij probeerd te irriteren dan gaat er altijd maar enkele gedachtes in me om...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik maak me er niet druk om, ik zorg gewoon dat ik mijn lolletje met figuren zoals jij heb voordat ik ze rustig laat passerenAls je zelfs dat niet doorhebt ben je nog dommer dan ik al dacht
Nou dat is precies wat Scorpie doet he; meneer moet een lolletje hebben en brengt daarmee een hoop verkeer in gevaar.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
An sich heb ik helemaal geen last van mensen die wat agressiever rijden, op de snelweg mag ik zelf ook wel graag doorrijden, als er iemand dan een vrachtwagen met 110 wil inhalen, dan heb ik daar vrede mee. Ik heb echter wel een hekel aan de mensen die MIJ door hun haastige rijstijl in een gevaarlijke situatie willen brengen.
Ik zie ook regelmatig bijna ongelukken omdat iemand bijvoorbeeld per ongeluk afsneed of even op de rem ging omdat iemand opzij leek te gaan en degene erachter bijna de kofferbak in ging. Die bijna ongelukken komen dan niet daardoor maar door de daarop volgende acties van de afgesnedene of achteropkomende auto omdat ze "even hetzelfde" terug willen doen.
Ik heb eigenlijk slechts 1 echt irritatie puntje en dat is het gebrek aan richting aangeven bij veel mensen.
Tja, mensen die deelnemen in het verkeer en geen richting aangeven zijn inderdaad hinderlijk. Gelukkig kun je het van de meeste wel voorspellen (Getunede bakken, bmw's, audi's, SUV's), maar het blijft vervelend. En auto's met slechte/half werkende/niet werkende/verkeerd afgestelde verlichting.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef Prosac het volgende:
Ik heb eigenlijk slechts 1 echt irritatie puntje en dat is het gebrek aan richting aangeven bij veel mensen.
Tuurlijk Superman, tis al goed met jequote:Op woensdag 10 september 2008 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand zoals jij mij probeerd te irriteren dan gaat er altijd maar enkele gedachtes in me om...
geen frustratie...
maar meer,
hoe klein moet dat ding van die persoon wel niet zijn?
hoe weinig zal hij thuis te vertellen hebben als hij hier mensen zijn wil op wilt leggen?
wat voor kutdag heeft die persoon gehad?
allemaal dat soort dingen....![]()
want ik hou er ook niet van als iemand op mijn bumper zit... dus dan ga ik aan de kant waar dat kan... maar ik ga niet op mijn rem trappen omdat die vent zo dicht achter me zit.. omdat het me niet boeit... ik kan me er absoluut niet druk om maken,,,, jij wel, ook al beweer je bij hoog en laag van niet
maar zelf ziet hij dat niet in, want die dekselse bumperklevers zijn de enige die gevaar verzoorzakenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat Scorpie doet he; meneer moet een lolletje hebben en brengt daarmee een hoop verkeer in gevaar.
Kaats, bal, terugverwachten enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Nou dat is precies wat Scorpie doet he; meneer moet een lolletje hebben en brengt daarmee een hoop verkeer in gevaar.
inderdaad, met mij gaat het goed!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk Superman, tis al goed met je
bedenk je eens; wat is het nut?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kaats, bal, terugverwachten enzo.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kaats, bal, terugverwachten enzo.
dan is zijn dag goedquote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
bedenk je eens; wat is het nut?
inderdaad. ook zo een nutteloze actie want wie kaatst kan de bal verwachtenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:18 schreef Prosac het volgende:
nog een puntje van irritatie.
mensen die het begrip ritsen niet begrijpen en een ritser er niet tussen laten omwille van "hij heeft langer over die andere baan gereden dan ik en dan ook nog eens voordringen"
Ik snap er niks van. Je vindt mensen die rechts inhalen crimineel, maar bij bumperklevers mag je wel iemand opzettelijk in gevaar brengen. Bizar.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Scorpie het volgende:
Iemand die mij bumperkleeft moet niet gek op staan te kijken als ik ook even voor eigen rechter ga spelen he.
Klopt, die van mij ga na een heel klein stukje in al aan. Hebben ze dat na 3 keer nog niet door, tja. Dan ga ik opeens iets harder rijden om te moeten afremmen voor mijn voorganger, met een 'schrikreactie', want tja, ik had het natuurlijk niet door he, dat ik zo dicht op mijn voorganger zat.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:17 schreef Catbert het volgende:
Je kunt trouwens best bumperklevers waarschuwen door licht je rem in te trappen. Je remlicht gaat al aan als je je rempedaal een halve CM intrapt, en dan rem je echt nog niet.
Duitse verkeersdeelnemers.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:14 schreef CasB het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat het in Duitsland wel goed kan. Ja, ze rijden daar soms wel flink harder, maar ze weten daar wel wat afstand houden en ruimte maken betekend. Daar kunnen een hoop Nederlanders echt een voorbeeld aan nemen.
Het werkt natuurlijk op 2 manieren he; zij halen mij rechts in, ik zorg ervoor dat ze er dan niet meer tussen passen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Je vindt mensen die rechts inhalen crimineel, maar bij bumperklevers mag je wel iemand opzettelijk in gevaar brengen. Bizar.
als iemand je rechts inhaald, zou je volgens de regels (waar je zo van houd) zelf rechts hebben moeten rijden! dus ben je dubbel foutquote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het werkt natuurlijk op 2 manieren he; zij halen mij rechts in, ik zorg ervoor dat ze er dan niet meer tussen passen.
Zelfde met bumperkleven; wil je bumperkleven? Prima, maar dan niet gek op staan te kijken als ik 'opeens' moet remmen door een 'schrikreactie' zoals ik dat zelf noem.
Wat maak je je toch druk om andere mensenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het werkt natuurlijk op 2 manieren he; zij halen mij rechts in, ik zorg ervoor dat ze er dan niet meer tussen passen.
Zelfde met bumperkleven; wil je bumperkleven? Prima, maar dan niet gek op staan te kijken als ik 'opeens' moet remmen door een 'schrikreactie' zoals ik dat zelf noem.
Jij rijdt overduidelijk geen spitsuren, want dan zie je namelijk iedereen al in een miniem gat duiken zodra de borden 70 aanspringenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
als iemand je rechts inhaald, zou je volgens de regels (waar je zo van houd) zelf rechts hebben moeten rijden! dus ben je dubbel fout
Goed bezig? Welnee. Leuk? Ja! Interesseert mij het nou of het goed of slecht is, zolang ik mijn lolletje heb en diegene achter mij flink opgefokt is vind ik het al primaquote:dan veroorzaak je nog EXPRES gevaarlijke situaties. onder het motto, "iemand iets afleren"
en dan denk je nog bij jezelf dat je goed bezig bent ook
Nog zo iemand die denkt dat ik me er druk om maakquote:Op woensdag 10 september 2008 13:25 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Wat maak je je toch druk om andere mensen
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij rijdt overduidelijk geen spitsuren, want dan zie je namelijk iedereen al in een miniem gat duiken zodra de borden 70 aanspringen![]()
[..]
Goed bezig? Welnee. Leuk? Ja! Interesseert mij het nou of het goed of slecht is, zolang ik mijn lolletje heb en diegene achter mij flink opgefokt is vind ik het al prima![]()
En goh, al word ik een keer erop gepakt kan het me nog niks schelen![]()
Jij snapt echt niet goed hoe ik in elkaar steek met zulke situaties he? Het maakt me geen reet uit of je de regels wel of niet overtreed, als je asociaal weggedrag laat zien aan mij ben je gewoon van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |