ALS JE DAT DOET BEN JE NOG NIET JARIGquote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook pics van fascination's tieten en edele delen
quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef Rhythm het volgende:
Gers, de dappere held
Is op een queste, maar niet voor geld
Hij wil de tieten van BT alleen maar aanschouwen
Daarvoor beschermt hij zelfs Fascination, de moedige jonkvrouwe
In ruil daarvoor wilt Fascination met hem van bil gaan
En Gers neukt haar zo hard, dat je haar gebrul hoort op de maan.
Ik ben nog niet jarig inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
ALS JE DAT DOET BEN JE NOG NIET JARIG
Gers, de dappere held
quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig inderdaad
Gers, de dappere held
Mogen we wel komen, op jouw verjaardag?quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mogen we wel komen, op jouw verjaardag?Komen mag je altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar waarom dat nou op mijn verjaardag moet?![]()
Ik welquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]ik neuk niet met mannen
en breathtaking ik weet niet waar je 't over hebt
Als je nou ook nog ns normaal kon quotenquote:Op zondag 7 september 2008 22:18 schreef Rhythm het volgende:
Ik ga slapen, en BT, je rijmend pareltje staat in m'n fobo![]()
.
FAS IS LESBOquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]ik neuk niet met mannen
en breathtaking ik weet niet waar je 't over hebt
Orginiseer je geen gangbang op je 18e verjaardag dan?quote:Op zondag 7 september 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Komen mag je altijd![]()
maar waarom dat nou op mijn verjaardag moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En Gers neukt haar zo hard, dat je haar gebrul hoort op de maan.[/i]
Lesbo's, sexchatten, choquerende foto's, etcquote:Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:![]()
Waar gaat het in hemelsnaam over.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Orginiseer je geen gangbang op je 18e verjaardag dan?NEUJ, die orgAniseer ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dat word geregeld hmm?quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEUJ, die orgAniseer ik niet!
Jammerquote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEUJ, die organUseer ik niet!
quote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeej daar krijg je gewoon spontaan zin in als je ons allemaal zietquote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 7 september 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
En het is trouwens: "Ja"
De rest van de reeks mag ik hier niet postenquote:
Bedankt voor de samenvatiingquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lesbo's, sexchatten, choquerende foto's, etc
is je router trouwens al aan het vliegen ?quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatiing
Ik heb er overigens niks mee te maken, ik post alleen maar Hayden, Haley, Hilary en Stephanie. Verder distantieer ik mij van Fascination en Breathtaking.quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatiing
dan kan je weer de lapo niet makenquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
HEE MAAR. Ik ga slapenwelterusten!
En fascination, niets posten he
Distantieren? Dat is niet liefquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er overigens niks mee te maken, ik post alleen maar Hayden, Haley, Hilary en Stephanie. Verder distantieer ik mij van Fascination en Breathtaking.
Truste, ik kom zo wel!quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
HEE MAAR. Ik ga slapenwelterusten!
Ik heb me ingehoudenquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
is je router trouwens al aan het vliegen ?
Mag alsnog welquote:Op zondag 7 september 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Distantieren? Dat is niet lief
En ik wilde je nog wel een welterusten kusje geven
Dat word dus tieten posten morgen!quote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik moet echt naar bed nu!
post gewoon alleen het linkje dan, please ?quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest van de reeks mag ik hier niet posten
Bed? Wasda?quote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik moet echt naar bed nu!
Achquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Triptamine het volgende:
Arme BTStelletje half puberende internetrukkers zijn jullie
. Was wel een goede beslissing om nog effe een Sc´tje door te lezen.
Tot later allemaal
dan zit er nog gewoon garantie opquote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden![]()
Morgen komt er een mannetje even kijken, maar ik denk dat er een nieuwe router moet komen![]()
En hij was nog niet eens een jaar oud...
Terug naar de Dixons, waar ik al 5x ben terug geweest, wegens een defecte laptop...
Dat mag volgens mij ook niet.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
post gewoon alleen het linkje dan, please ?
Ik snap het ook wel, ik wil alleen niet weten wat een niet fokker hiervan moet denken.Maar ik moet weg, moet morgen weer fris een opleiding volgenquote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achhet is alleen maar klooien en BT doet leuk mee
Ik meen er iig geen ruk van.
laterquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Triptamine het volgende:
Arme BTStelletje half puberende internetrukkers zijn jullie
. Was wel een goede beslissing om nog effe een Sc´tje door te lezen.
Tot later allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |