De rest van de reeks mag ik hier niet postenquote:
Bedankt voor de samenvatiingquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lesbo's, sexchatten, choquerende foto's, etc
is je router trouwens al aan het vliegen ?quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatiing
Ik heb er overigens niks mee te maken, ik post alleen maar Hayden, Haley, Hilary en Stephanie. Verder distantieer ik mij van Fascination en Breathtaking.quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatiing
dan kan je weer de lapo niet makenquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
HEE MAAR. Ik ga slapenwelterusten!
En fascination, niets posten he
Distantieren? Dat is niet liefquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er overigens niks mee te maken, ik post alleen maar Hayden, Haley, Hilary en Stephanie. Verder distantieer ik mij van Fascination en Breathtaking.
Truste, ik kom zo wel!quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
HEE MAAR. Ik ga slapenwelterusten!
Ik heb me ingehoudenquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
is je router trouwens al aan het vliegen ?
Mag alsnog welquote:Op zondag 7 september 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Distantieren? Dat is niet lief
En ik wilde je nog wel een welterusten kusje geven
Dat word dus tieten posten morgen!quote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik moet echt naar bed nu!
post gewoon alleen het linkje dan, please ?quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De rest van de reeks mag ik hier niet posten
Bed? Wasda?quote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik moet echt naar bed nu!
Achquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Triptamine het volgende:
Arme BTStelletje half puberende internetrukkers zijn jullie
. Was wel een goede beslissing om nog effe een Sc´tje door te lezen.
Tot later allemaal
dan zit er nog gewoon garantie opquote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden![]()
Morgen komt er een mannetje even kijken, maar ik denk dat er een nieuwe router moet komen![]()
En hij was nog niet eens een jaar oud...
Terug naar de Dixons, waar ik al 5x ben terug geweest, wegens een defecte laptop...
Dat mag volgens mij ook niet.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
post gewoon alleen het linkje dan, please ?
Ik snap het ook wel, ik wil alleen niet weten wat een niet fokker hiervan moet denken.Maar ik moet weg, moet morgen weer fris een opleiding volgenquote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achhet is alleen maar klooien en BT doet leuk mee
Ik meen er iig geen ruk van.
laterquote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef Triptamine het volgende:
Arme BTStelletje half puberende internetrukkers zijn jullie
. Was wel een goede beslissing om nog effe een Sc´tje door te lezen.
Tot later allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |