Trusten!!quote:Op zondag 7 september 2008 22:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, ik wil alleen niet weten wat een niet fokker hiervan moet denken.Maar ik moet weg, moet morgen weer fris een opleiding volgen
nog gelukt met de films ?quote:Op zondag 7 september 2008 22:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, ik wil alleen niet weten wat een niet fokker hiervan moet denken.Maar ik moet weg, moet morgen weer fris een opleiding volgen
En trouwens, dat is dus precies de reden waarom ik geen pics/namen en andere gegevens van mij op FOK zet.quote:Op zondag 7 september 2008 22:38 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs de bon nog, dus dat gaat goedkomen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
dan zit er nog gewoon garantie op![]()
maar voor dat mannetje betaal je toch niet
das behoorlijk klotequote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs de bon nog, dus dat gaat goedkomen.
(Iedereen in de Dixons zoekt dekking als ik binnen stap)
Ehm, jawel, niemand hier heeft de kennis in huis![]()
En anderen wonen te ver weg
quote:
Volmondig ja, maar goed, het is niet zo heel duur, dus ik wacht even af hoe de service isquote:
Wat is er met BT dan?quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Achhet is alleen maar klooien en BT doet leuk mee
Ik meen er iig geen ruk van.
als ik er verstand van had zou ik je best willen helpen hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volmondig ja, maar goed, het is niet zo heel duur, dus ik wacht even af hoe de service is
Niks bijzondersquote:
Ja, dan zou ik mezelf ook helpenquote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef gers het volgende:
[..]
als ik er verstand van had zou ik je best willen helpen hoor
maar mischien dom van me maar als hij het gisteren deed hoort hij het nu toch nog steeds te doenquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik mezelf ook helpen![]()
De onwetenheid nekt me.
Verder klinkt het ook niet fout ofzo...
Mijn ex deed eerst ook de afwas, op een dag ook ineens niet meer. Gewoon inruilen dus.quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar mischien dom van me maar als hij het gisteren deed hoort hij het nu toch nog steeds te doen
Nee, dat is ook niet dom... die denkwijze hanteerde ik zelf ook.quote:Op zondag 7 september 2008 22:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar mischien dom van me maar als hij het gisteren deed hoort hij het nu toch nog steeds te doen
Ja maar, dan moet je de bon wel goed bewaren toch?quote:Op zondag 7 september 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn ex deed eerst ook de afwas, op een dag ook ineens niet meer. Gewoon inruilen dus.
een paar keer op slaan wilt ook wel eens werkenquote:Op zondag 7 september 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn ex deed eerst ook de afwas, op een dag ook ineens niet meer. Gewoon inruilen dus.
Heeft ze ook gedaan hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks bijzonderszij en Fascination lopen iedereen een beetje op te geilen met hun sexchat en dan gaan ze hier zeggen dat BT choquerende foto's naar Fascination heeft gestuurd en zo.
Oh, maar ik zeg ook niet dat ik het niet geloofquote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan hoor.
Beetje wazig maar wel sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |