Maar het zegt misschien ook wel iets over de Nederlandse maatschappij dat die een stuk harder is geworden.quote:Op zondag 7 september 2008 17:57 schreef julian6 het volgende:
Dat ze 'm serieus nemen vind ik al helemaal verbazingwekkend.. hij doet gewoon die gasten uit Amerika na en ze trappen er nog in ook![]()
Daar ben ik het wel mee eens, vond het interessant om te kijken.quote:Op zondag 7 september 2008 18:59 schreef Hukkie het volgende:
Leuke docu, ben niet wild van z'n muziek (dertien in een dozijn), maar vond het wel een aardige kijk in z'n leven.
Ah, we hebben een fan.quote:Op zondag 7 september 2008 20:40 schreef arneaux het volgende:
Voor de mensen die 'm niet moeten; lees zn interviews niet, luister niet naar zn muziek, ga niet naar zn optreden kijk niet naar de uitzending waarin hij belicht wordt.
Ja, stond ook in de aftiteling van de docu.quote:Op zondag 7 september 2008 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Was die rapper die doodgestoken was in Eindhoven vorige week, geen bekende van Kempi.
Als het goed is wel.
Mooi, weer een minder! Nu Kempi nog...quote:Op zondag 7 september 2008 20:46 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ja, stond ook in de aftiteling van de docu.
Nee geen fan. Ik snap alleen niet dat mensen topics gaan opzoeken waarover er over iemand gepraat hebben die ze niet moeten.quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, we hebben een fan.!!1!!
Vertel eens, hoe heeft het zover kunnen komen?
Je bedoelt dat er op fok vooral maar geen discussie´s tussen voor- en tegenstanders moeten plaatsvinden?quote:Op maandag 8 september 2008 11:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee geen fan. Ik snap alleen niet dat mensen topics gaan opzoeken waarover er over iemand gepraat hebben die ze niet moeten.
Ik zocht dit topic niet op, ik surfte er tegenaan. En op forums zoals FOK! is het nou eenmaal zo dat elke sjaak trekhaak zijn ongezouten mening kan geven, zonder dat een andere erom vraagt.quote:Op maandag 8 september 2008 11:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee geen fan. Ik snap alleen niet dat mensen topics gaan opzoeken waarover er over iemand gepraat hebben die ze niet moeten.
Een crimineel is het gewoon.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:19 schreef cultheld het volgende:
Wat mij vooral stoort is dat er weer een X bedrag aan belastinggeld wordt verbrand om deze loser z'n carrière te pushen. En waarom? Een luie neger uit een achterstandswijk met te weinig kansen: boehoe.
Who the fuck cares, het is een repperquote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef Lil.Gangsta het volgende:
WTF man, zo'n beetje alle mensen die in dit topic hebben gereageerd kraken Kempi helemaal af maar wedden dat niet één van jullie ook maar één slecht woord over hem durft te zeggen als je rechttegenover hem staat.. Vieze internetheldjes.
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |