mooie foto's! wat voor een camera heb je? ik ben namelijk opzoek naar een mooie camera om me huidige (6 jaar oude ofzo, sony cybershot dsc-p52) te vervangenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Ja thanks... het blijven dure hobby's en afgelopen maand heeft fotografie het af moeten leggen tegen de SG
Tering, wat scheurt ie lekker zeg...
Hehe ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2008 06:49 schreef Doodkapje het volgende:
Het gaat hier wat minder hard qua SC dan in het Nijmegentopic...Wat voor muziek wil je maken?
De watquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:29 schreef brother52 het volgende:
Laat ik dan maar vast Roland Cube en London City roepen.
Wat is je budget..? Een leukere gitaar levert vaak ook meer speelplezier op... ook belangrijk...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad. Maar ik wil beginnen met wat standaard muziek. Dus ja wat is standaard? Goo Goo Dolls en Wonderwall (Oasis). Ik ben geen heavy metal fan ofiets
.
[..]
De wat?
.
De foto's zijn gemaakt met een Nikon D80 spiegelreflex met een 50 mm / f=1.4 objectief en één Falcon Eyes studioflitser met softbox. Zwart doek over mijn tv-meubel/boekenkast gegooid, gitaar ervoor... hoppaquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mooie foto's! wat voor een camera heb je? ik ben namelijk opzoek naar een mooie camera om me huidige (6 jaar oude ofzo, sony cybershot dsc-p52) te vervangen
PRS SE McCarty?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:12 schreef TeleluvR het volgende:
Foto's maken van gitaren is leuk!
[ afbeelding ]
Even ter informatie:quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat is je budget..? Een leukere gitaar levert vaak ook meer speelplezier op... ook belangrijk...
Het enige wat ik mis is een hoge, grote ruimte... ik merk nu dat ik alleen korte modellen kan fotograferen of zittende/liggende modellen... maar dan ben ik helemaal happy wat fotograferen betreftquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
Oef, dat klinkt al aardig professioneel Doodk., wel hele mooie foto's van een hele mooie gitaar!
Nope, PRS Santana SE! (zie halsinleg)
Waar???quote:
Een soort diagonale strepen, ook niet mijn favouriete inleg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat voor inlay is dat? Shark fin?
Nuuuuuuuuuuuuuuu-Wong?quote:
Bij PRS ga ik toch liever voor de vogeltjes... zonde als je al 5 maanden huur betaalt voor je gitaar en je geen vogeltjes krijgt...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een soort diagonale strepen, ook niet mijn favouriete inleg!
[ afbeelding ]
Deze is geen 5 maanden huur! Eerder een maandquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij PRS ga ik toch liever voor de vogeltjes... zonde als je al 5 maanden huur betaalt voor je gitaar en je geen vogeltjes krijgt...
De SE serie krijg je volgens mij niet met vogeltjes...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze is geen 5 maanden huur! Eerder een maand
En dan betaal ik nog teveel huur voor mijn appartementje
Nee, anders hadden ze er wel op gezetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De SE serie krijg je volgens mij niet met vogeltjes...
Wat is een goed budget? Ik wil wel investeren, niet iets kopen voor 1 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Doodkapje het volgende:
Wat is je budget..? Een leukere gitaar levert vaak ook meer speelplezier op... ook belangrijk...
Akoestisch ft. Rechtshandig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef brother52 het volgende:
Wil je elektrisch of akoestisch?
Ben je links of rechtshandig?
Die merken kan je vergelijken met Nike, Adidas? Of zit ik helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:30 schreef TeleluvR het volgende:
London City, 250
Cube 30, 200
Los zut.50
Nieuw rond de 500, tweedehands reken de helft, zoiets?
Nee, met degelijk spul, geen commerciele zut... gewoon degelijk waar je zeker niet te veel voor betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die merken kan je vergelijken met Nike, Adidas? Of zit ik helemaal verkeerd.
"Doen" vind ik een groot woord. Hij laadde al moeilijk en wilde vervolgens de muziekjes niet afspelen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef Aresdreams het volgende:
wat is het toch leuk om nieuwe dingen te schrijven
en gezien putfile het weer eens deed:
http://media.putfile.com/nieuw-ding-geval
en nog een nummer waar de bas en toetsen nog ontbreken, maar de basis ligt er al
http://media.putfile.com/Nog-te-verzinnen-titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |