Ben wel benieuwd naar je wishlist.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef W1ZZ het volgende:
's Ochtends denk ik ook eerst aan de samples die ik op kan doen voor ik aan m'n flessen denk... En tegelijkertijd zijn er toch veel geurtjes die ik graag als fles zou willen (heb alleen al op m'n BN wishlist 14 geurtjes staan).
VIW gaat ook morgen op de bus!
Herkenbaar! Ik draag de laatste tijd alleen maar samples, afgewisseld met Neroli Sauvage of Acqua di Genova (nee is nog altijd niet op!) als ik geen tijd heb om wat uit te zoeken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef W1ZZ het volgende:
's Ochtends denk ik ook eerst aan de samples die ik op kan doen voor ik aan m'n flessen denk...
en hoe was het met Leonoor?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe bevalt 'ie trouwens? Niet slecht voor een designergeurtje he.Al snapte ik hem pas na een paar keer dragen pas.
Gisteren fietste ik trouwens mijn TdH date uit meinaar huis. Stiekem vind ik haar nog steeds leuk
maar na voorzichtig gepeild te hebben, blijkt het alleen vriendschappelijk wederzijds. Bummer.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij kent Leonoor helemaal niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Leonoor, de missing link in deze topic reeks! Maar heb je eigenlijk wel geurtjes in de kast staan?
Oh en Steer, ik had nooit moeten zeggen dat mijn baas en ik altijd dikke matties waren. Het noodlot heeft natuurlijk bepaald dat we vandaag verre van vrienden zijn. Ik heb een beetje geschreeuwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh jij antwoord voor haar? Dan kun je vast ook meteen even haar mening doorgeven over de volgende onderwerpen:
Patrick Bateman wie?Ik houd van Patrick Dempsey
Cool Water vs Green Irish Tweed Cool water, dat vind ik ehm, een beetje vies, green irish tweed ken ik niet
Manfred Mugler Thierry?
Green Irish Tweed vs Green Frich Tweed Uh?
Deodorant, neutral of met een geurtje? En met welke moisturizer? Neutraal, natuurlijk. Ik zweer bij mijn Rexona Dry Stick Ding. En moisutrizer van de Hema natuurlijk...
T-shirts met parfumverwijzingen Uh?
Dat is wel zo'n beetje de strekking van de afgelopen 9 topics geloof ik, dus dan zijn we helemaal bij
Leo's visitekaartje is mooier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Oh jij antwoord voor haar? Dan kun je vast ook meteen even haar mening doorgeven over de volgende onderwerpen:
Patrick Bateman
Ze ruikt het verschil niet.quote:Cool Water vs Green Irish Tweed
ieeeeeuw maar stiekem kijkt ze vanuit haar ooghoeken....quote:Manfred Mugler
Euphoria.quote:Green Irish Tweed vs Green Frich Tweed
Ik weet alleen wat ze in haar haar doet.quote:Deodorant, neutral of met een geurtje? En met welke moisturizer?
Gaat op de stapel van schoenen met dikke zolen.quote:T-shirts met parfumverwijzingen
quote:Dat is wel zo'n beetje de strekking van de afgelopen 9 topics geloof ik, dus dan zijn we helemaal bij
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ze had zelf al antwoord gegeven.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:00 schreef Leonoor het volgende:
[..]Heb ik jou mijn visitekaartje gegeven? Nee toch?!
Mensen in jouw vakgebied moeten maar tegen je scherpe tong kunnen, hoor.quote:Ik heb een beetje geschreeuwd
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]als LKS de grap maar snapt
[..]
Mensen in jouw vakgebied moeten maar tegen je scherpe tong kunnen, hoor.![]()
![]()
Zie onderste link in m'n sigquote:
NSFW... !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zie onderste link in m'n sigOh en for God's sake, typ niet Manfred Mugler in op google image search!
Dat is natuurlijk ook niet zo gek, het is allemaal erg persoonlijk en als je maar met z'n vieren regelmatig in een topic post dan is de kans minder groot dat je andere meningen over je nieuwe sample treft dan op BN waar honderden mensen zitten. Ik zelf ben bijvoorbeeld de laatste tijd weinig met niche bezig (op die Nasomatto Duro na dan) en vrijwel alleen met oude Chanels, Guerlains en andere klassiekers. Vanavond Guerlain Shalimar EDT bijvoorbeeld weer 'ns opgedaan. Ik blijf die toch echt geweldig vinden, een echte klassieker. Mooie donkere kruidige vanillegeur die wat mij betreft weliswaar niet net zo goed is als Guerlain Spiritueuse Double Vanille maar wel heel erg goed en sowieso iets van 4x zo goedkoop.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:54 schreef Mr.G het volgende:
Het valt me ook op dat ik vaak enthousiast ben over samples waar jullie nog niet aan toegekomen zijn. Ik mis de discussie![]()
Well you know I don't give a damn rats.quote:EDIT: Stereo, maar die Pamplemousse is wel 12 jaar ouder dan Clinique Happy
Mijn moeder heeft emquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef W1ZZ het volgende:
Haha kreeg je de beruchte droog bloed-noot van SM?
Niche is voor mij uiteindelijk nog steeds iets dat met de markt te maken heeft en niet specifiek met de kwaliteit of de originaliteit van de geur. Ik bedoel, die Michael Storer is zo niche als maar kan maar hij maakt echt smerige rotzooi! En hoewel Shalimar wereldwijd het best verkochte parfum is zou je in NL bijna kunnen zeggen dat het niche was. Kennen jullie iemand die het heeft? Ik niet namelijk, behalve m'n eigen samples (en binnenkort een fles).
Hier, ik was nog een beetje aan t fragrance ebayen: +/- ¤30,- voor 100ml (incl verzendkosten)quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:55 schreef Mr.G het volgende:
Vandaag getest: Comptoir Sud Pacifique - L'eau de Gouverneur
[...]
Wat ook een pluspunt is: slechts 59,- euro voor 100 ml. bij Skins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |