Hij dacht zeker: "Webber is DC al gewend, dus ik kan wel wat proberen."quote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[F1} Spa 2008-Deel 2: waar Heiki door het veld beukt.
En door Webber
Yeag rightquote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Dit is heel stom van McLaren! Dit gaat plaatsen kosten... Let op hoe lang Kimi nog door kan rijden.
Rondje of 3 gok ik!
Niet dus...quote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Dit is heel stom van McLaren! Dit gaat plaatsen kosten... Let op hoe lang Kimi nog door kan rijden.
Rondje of 3 gok ik!
Beter! Maar nu houd Kova ook Hamilton op dus die moet je als team naar binnen halen voor de penaltyquote:
Die voorspelling was Ruk, Buddy!quote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef fuckbuddy het volgende:
Rondje of 3 gok ik!
Niet echt slim idd.quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Beter! Maar nu houd Kova ook Hamilton op dus die moet je als team naar binnen halen voor de penalty
Yup.quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Huh? Dan mot ie nog een keer naar binnen?
Piquet heeft een nederlandse moeder.quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef beertenderrr het volgende:
ik hoorde iets over een braziliaans-nederlander
En ligt er naastquote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Piquet heeft een nederlandse moeder.
Focus Walter, focusquote:Op zondag 7 september 2008 14:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekker chickie, die mevrouw Bourdais.
Ja doen ze goed bij STR, jammer dat Vettel naar RBR gaat volgend jaar. Hij had niet misstaan bij McLaren of Ferrari.quote:Op zondag 7 september 2008 14:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn lekker bezig daar op het moment.
quote:
Inderdaad. Maar het zal me niks verbazen als Vettel in 2010 alsnog naar Ferrari/McLaren gaat.quote:Op zondag 7 september 2008 14:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja doen ze goed bij STR, jammer dat Vettel naar RBR gaat volgend jaar. Hij had niet misstaan bij McLaren of Ferrari.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Colplay het volgende:
Laat de regen maar komen...
Mag van mij ook wel komenquote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Colplay het volgende:
Laat de regen maar komen...
Compleet onzichtbaar!quote:
Sorry, afro-amerikaanse wolkenquote:
Nou ja, in 2006 ging het nog vrij behoorlijk. En ze doen het dit jaar wel beter dan vorig jaar, maar het is nog steeds niet veel soeps.quote:Op zondag 7 september 2008 14:42 schreef wolferl het volgende:
Rubinho eruit![]()
Honda gaat echt slecht dit jaar.
en die jaren daavoor
Obama-wolken.quote:Op zondag 7 september 2008 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sorry, afro-amerikaanse wolken
Da's beterquote:Op zondag 7 september 2008 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sorry, afro-amerikaanse wolken
quote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Valt wel op, Schumacher er niet bij. En waar rijdt Kimi
Jups.. ik kom er nu ook niet meer opquote:Op zondag 7 september 2008 14:52 schreef Giem het volgende:
Livetiming dood?
Zou me niks verbazen als het net valt na de finish.quote:Op zondag 7 september 2008 14:52 schreef -Hans- het volgende:
Over 20 minuten regen... naja, dat schiet niet op zo.
3,8 nuquote:Op zondag 7 september 2008 14:51 schreef LeXX het volgende:
Gat is nog steeds 4,7 sec.....
Daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor.quote:Op zondag 7 september 2008 14:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het net valt na de finish.
Ik heb hem nu eindelijkquote:Op zondag 7 september 2008 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups.. ik kom er nu ook niet meer op
Ik laat hem maar gewoon op de Belg staanquote:Op zondag 7 september 2008 14:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een godsvergeten mafketels met die tyfusreclames bij RTL.
Ernaast is 1, der voorbij is 2.quote:Op zondag 7 september 2008 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Wow ! die Hamilton rijdt het gat wel hard dicht
Server is overbelast, ik krijg kreeg de melding ''Too many users''quote:
Die heb ik ook al een paar keer gehad erg irritant. Voorlopig is het beeld nog zwart, maar misschien dat het zometeen wel weer werkt. Gat is nog maar 1.6 seconden.quote:Op zondag 7 september 2008 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Server is overbelast, ik krijg kreeg de melding ''Too many users''
Ligt aan jouquote:
Achterliggerquote:Op zondag 7 september 2008 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Foutje Hamilton? verliest nu ineens veel in sector 2..
Zeggen ze wel vakerquote:
1 druppel maakt nog geen regenquote:
Nee, ook al gaat nu licht druppelen, ik denk dat ze wel kunnen finishen zonder te stoppen.quote:
Daaromquote:Op zondag 7 september 2008 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, ook al gaat nu licht druppelen, ik denk dat ze wel kunnen finishen zonder te stoppen.
Da's wel een goeie inderdaad. Zou best kunnen dat er wat meer motoren gaan ploffen in Monza, want ze hebben 't knap zwaar met twee van die circuits na elkaar.quote:Op zondag 7 september 2008 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Hamilton moet 2e worden en de motor sparen voor Monza.
Das ff slimmer denk ik zo.
Een paar druppels en de Ferrari is een stuk langzamer. Maakt wel degelijk wat uitquote:
Gelukkig vangen alleen Ferrari's regenquote:Op zondag 7 september 2008 15:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een paar druppels en de Ferrari is een stuk langzamer. Maakt wel degelijk wat uit
Je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel .. anders heb ik best medelijden met jequote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig vangen alleen Ferrari's regen
Kan niet omdat het gat veels te groot is...quote:Op zondag 7 september 2008 15:20 schreef wolferl het volgende:
Jammer dat Lewis geen aanval durft te doen.
jawel hoor, maar maakt nu toch niets meer uitquote:Op zondag 7 september 2008 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel .. anders heb ik best medelijden met je
Ah jochie tochquote:Op zondag 7 september 2008 15:22 schreef Giem het volgende:
Nou dat was geen terug geven...
quote:Op zondag 7 september 2008 15:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geniaal? Dat is toch geen terug geven? Straf.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MOL, HOUD NOU GVD JE VETTE KUTKOP IS MET JE 'HAMILTON-IS-GOD'.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |