SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sms was dus verstuurd naar een vakantiescharrel, het had erger gekund.
Volgende klacht:
Rond half 11 gingen we nog naar een verjaardag, daar aangekomen was ik al zo lam () dat ik letterlijk binnen kwam vallen
Even de beste knaap gefeliciteerd met zijn 21e verjaardag en toen was het tijd om naar de club te gaan om chicks te regelen!
Afijn, Eenmaal daar werd het er niet beter op. Ik waggelde wat rond en kon niet eens meer normaal praten. Ik zag opeens jordeeeh weer(meneertje was op de bbq al eerder weggegaan) en besloot om me maar gewoon vol te laten lopen met gerstennatten. Toen was daar X. Een gezellige dikke meid met een vlot kapsel die om mij heen begon te hangen. Mijn lamheid deed mij haar regelen. Ik stond met haar te zoenen midden op de dansvloer..
![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist een smsje van een maat: "hoe zoent een tientonner?"
En nog een sms van een homie : "Haha met je dikke mokkel:') breng je mijn fiets ook ff. Love you"
Ik moet straks mijn fiets nog ophalen bij die gast van die verjaardagnog een klacht dus!
Even samengevat voor de luie lezers onder ons:
- Jordeeeh dronk nog geen bier toen ik binnen kwam
- Minderjarige meisjes smsen met mijn telefoon
- Ik hossel een godsgruwelijk monster![]()
- Letterlijk binnenvallen op een verjaardag met lamme kop
- Zo mijn fiets nog ophalenOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
watquote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef afcajos het volgende:
sms van een homie : "Haha met je dikke mokkel:') breng je mijn fiets ook ff. Love you"
Humor van den bovenste plankquote:
Pittige kapselsquote:Een gezellige dikke meid met een vlot kapsel
quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef afcajos het volgende:
nog 2 fokkers aanwezig om afentoe wat fok-oneliners eruit te gooien.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
TS is zelf niet al te knap. Want dikke mormels zoeken kerels uit die in het "middensegment" zitten.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef afcajos het volgende:
Ik kom daar met mijn zusje en nog een homie aan en zie dat de sfeer er al goed in zit.
Mn zusje had een foto gemaakt maar godzijdank allebij onherkenbaarquote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef behangplakker het volgende:
Goed topic. Nog foto's van het monster?
Hadden bbq met de buurt. Daarna met zn allen op stapquote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom ga jij met je zusje op stap ?
Dat was toch dat wijf die zoende met een maagd van 30 ?
Misschien een persoonlijke vraag he maaruhm: Zijn jullie een bijstandsgezin ?
Misschien een persoonlijke vraag: maar ben jij niet die ene prutsmod die eigenlijk heul niet kan modden?quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Je reinste homofilie is het.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dusquote:Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef afcajos het volgende:
Hadden bbq met de buurt.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
BBQ met DE BUURT ?
OMFG..........
De pijp zeker ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je er nog steeds niet overheen ? Koetsjiekoetsjiekoetsjie.quote:Op zondag 7 september 2008 14:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Misschien een persoonlijke vraag: maar ben jij niet die ene prutsmod die eigenlijk heul niet kan modden?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik woon niet eens in een "wijk" en er wonen al helemaal geen paupers want het zijn allemaal koophuizen van minimaal 300.000300.000 is tegenwoordig niks meer voor een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patser"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Heb je ook een onderbouwing ?quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De nieuwe boswachter is opgestaan.
Lang, goed verhaal. Veel reacties.quote:Op zondag 7 september 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing ?
Ohzoquote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Lang, goed verhaal. Veel reacties.
Straks word ik nog modquote:Op zondag 7 september 2008 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo
Ik vind AFCAJOS een waarde opvolger
Dit is de eerste keer dat ik negatief over je ben omdat je ons aller jos beledigd?quote:Op zondag 7 september 2008 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds niet overheen ? Koetsjiekoetsjiekoetsjie.
Pak een touw en een ladder
ik vind het stiekem altijd wel leuk om te doenquote:Op zondag 7 september 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, goed topicik lach me dood hier
en het is heel irritant als mensen gaan smsen met je telefoon, doen ze ook altijd bij mij
Gewoon de globale lijnenquote:Op zondag 7 september 2008 14:37 schreef Dikke-Doei het volgende:
wat kan jij dan nog de avond goed beschrijven. zat je niet gewoon aan de cola? of de ice tea
dit is em gewoon echt he?quote:Op zondag 7 september 2008 14:34 schreef GasTurbine het volgende:
Omdat joske hem niet wilt posten en ik toevallig ook op dat feest was:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |