Zo was ik gister op een dolgezellige BBQ! Veel bier, een paar minderjarige meisjes

en nog 2 fokkers aanwezig om afentoe wat fok-oneliners eruit te gooien.
Ik kom daar met mijn zusje en nog een homie aan en zie dat de sfeer er al goed in zit. Het eerste wat ik doe is naar de koelkast lopen en een lekker pilsje pakken. Hier komt mijn eerste klacht: Jordeeeh was er al, dus ik loop enigszins blij naar hem toe en wat zien ik!! Die pauper heeft geen bier

Waarom heb je geen bier? ben je homo geworden? "Ja, het kwam er nog niet van" mompelde hij

Dus toen heb ik maar snel een pilsje voor die arme jongen gehaald.
Volgende klacht: Ik laat mijn telefoon altijd overal rondslingeren en zodoende gaan mensen wel eens je smsjes lezen. Nu hebben er een paar minderjarige wijven mijn telefoon gepakt en naar een meid gesmst:
"Hey lekker ding van me..heb echt super zin in je, waarom ben je hier nu niet? Kus speciaal voor jou, jos"Mensen die geïnteresseerd zijn in de reactie van haar, lees de spoiler even:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sms was dus verstuurd naar een vakantiescharrel, het had erger gekund.
Volgende klacht:
Rond half 11 gingen we nog naar een verjaardag, daar aangekomen was ik al zo lam (

) dat ik letterlijk binnen kwam vallen

Even de beste knaap gefeliciteerd met zijn 21e verjaardag en toen was het tijd om naar de club te gaan om chicks te regelen!
Afijn, Eenmaal daar werd het er niet beter op. Ik waggelde wat rond en kon niet eens meer normaal praten. Ik zag opeens jordeeeh weer

(meneertje was op de bbq al eerder weggegaan) en besloot om me maar gewoon vol te laten lopen met gerstennatten. Toen was daar X. Een gezellige dikke meid met een vlot kapsel die om mij heen begon te hangen. Mijn lamheid deed mij haar regelen. Ik stond met haar te zoenen midden op de dansvloer..
Zojuist een smsje van een maat: "
hoe zoent een tientonner?"En nog een sms van een homie :
"Haha met je dikke mokkel:') breng je mijn fiets ook ff. Love you"Ik moet straks mijn fiets nog ophalen bij die gast van die verjaardag

nog een klacht dus!
Even samengevat voor de luie lezers onder ons:
- Jordeeeh dronk nog geen bier toen ik binnen kwam
- Minderjarige meisjes smsen met mijn telefoon
- Ik hossel een godsgruwelijk monster
- Letterlijk binnenvallen op een verjaardag met lamme kop
- Zo mijn fiets nog ophalen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?