quote:Op zondag 7 september 2008 13:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit net even de uitslag te bekijken...Really? Waarom verbaasd het me helemaal NIKS dat die arrogante kleine darm een epic fail gedaan heeft op dat festival? Hij zei 'dat ie m wel even zou winnen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kleine zusje heeft ooit een beetje verkering gehad met Thomas Berge. Hij komt tenslotte uit hetzelfde dorp. Tis opzich een best okay ventje, beetje arrogant geworden de laatste tijd.quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Really? Waarom verbaasd het me helemaal NIKS dat die arrogante kleine darm een epic fail gedaan heeft op dat festival? Hij zei 'dat ie m wel even zou winnen'
Dé blonde god van nederland!quote:
Nee, was een slecht grapje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neem je mensen onder de 1.70 echt niet serieus?
quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet al hoe het komt!
Hij dacht natuurlijk dat hij bij het Eurovisie songfestival was!
Klik hier voor de uitslag, zorg wel dat je niets in je mond hebt, want dat spuug je gegarandeerd uit!
Een slecht grapje dat je blijkbaar nog wel een tijdje zal achtervolgenquote:Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, was een slecht grapje.
Oh, prima.quote:Op zondag 7 september 2008 14:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Een slecht grapje dat je blijkbaar nog wel een tijdje zal achtervolgen.
Zij zweeft over de dansvloer, hij doet alsof hij aan het zingen is tijdens het verslepen van zakken rijst en andere levensmiddelen. Hij tilt haar echt verschrikkelijk lomp opquote:Op zondag 7 september 2008 14:05 schreef Vork het volgende:
Het is vast de bedoeling dat je moet dansen bij zo'n wedstrijd. Zou Thomas dit eigenlijk wel weten?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen Vrouwen met blond haar zijn significant minder intelligent dan mensen met bruin haar!
Als dit dansen is, dan kan ik zelfs dansen!quote:Op zondag 7 september 2008 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zij zweeft over de dansvloer, hij doet alsof hij aan het zingen is tijdens het verslepen van zakken rijst en andere levensmiddelen. Hij tilt haar echt verschrikkelijk lomp op
ja!quote:Op zondag 7 september 2008 14:01 schreef MuadDib het volgende:
Komt Thomas Berge eigenlijk boven de 1, 70 uit?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja!
En Steer: nee, het mag nog steeds niet. En het zal nooit mogen!
Ja, zullen we ons inschrijven voor 2009?quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Als dit dansen is, dan kan ik zelfs dansen!
Zeg, je bent kaasplank niet. Ze is bijna 10 jaar jonger dan jij!quote:
Mag ik jou dan heen en weer gooien als een zak aardappelen?quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja, zullen we ons inschrijven voor 2009?
Ja prima. Welk liedje ga je zingen?quote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Mag ik jou dan heen en weer gooien als een zak aardappelen?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef AKnynke het volgende:
Zeg, je bent kaasplank niet. Ze is bijna 10 jaar jonger dan jij!
quote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Mag ik jou dan heen en weer gooien als een zak aardappelen?
Echte liefde kent geen leeftijdsverschillenquote:Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, je bent kaasplank niet. Ze is bijna 10 jaar jonger dan jij!
* Isabeau klikt op eerste link...ah, het youtubefilmpje.quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet al hoe het komt!
Hij dacht natuurlijk dat hij bij het Eurovisie songfestival was!
Klik hier voor de uitslag, zorg wel dat je niets in je mond hebt, want dat spuug je gegarandeerd uit!
quote:Op zondag 7 september 2008 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Echte liefde kent geen leeftijdsverschillen
Nee nee, je begrijpt het nietquote:Op zondag 7 september 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
wij waren al lang gelukkig getrouwd als je dat zelf ook had gevonden
Als je nek stijver wordt dan een ander deel van je lichaam.quote:Op zondag 7 september 2008 14:44 schreef Vork het volgende:
En wanneer is iets veel?
Je weet dingen altijd zo romantisch te brengenquote:Op zondag 7 september 2008 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Als je nek stijver wordt dan een ander deel van je lichaam.
Schiet mij maar lekquote:Op zondag 7 september 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau klikt op eerste link...ah, het youtubefilmpje.
* Isabeau kijkt
* Isabeau begint langzaam te grijnzen
* Isabeau 's tenen beginnen wel iets te krommen, maar het vermakelijke voert de boventoon
* Isabeau denkt 'dat iets uit je mond spugen, dat bedoelde Liejannuh vast over het filmpje whahahaha!!
* Isabeau vindt dat ze na een paar seconden al wel weer genoeg heeft gezien en klikt op de andere link
* Isabeau scrollt
* Isabeau proest het uit, oh nee, ze bedoelde wel het tweede linkje
de winkels zijn open op zondag. Maar wat moet ik met een chocoladetaart? Ik denk dat ik ze maar gewoon zo oppeuzel...quote:Op zondag 7 september 2008 15:02 schreef Liejannuh het volgende:
Voetbal is tof!
Leuk Nynke!
Ik heb nog wel een geweldig recept voor chocoladetaart met frambozen.![]()
Gooi ze ook vaak door de yoghurt heen.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de winkels zijn open op zondag. Maar wat moet ik met een chocoladetaart? Ik denk dat ik ze maar gewoon zo oppeuzel...
Ja maar, ik doe aan gezond eten en goed in m'n vel zitten enzo. Vanmorgen al hardgelopen, gister een spijkerbroek maat 40 gekocht...quote:Op zondag 7 september 2008 15:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]! en dan vragen wat je ermee moet!!
Omg dat ding had hier allang op geweest
zes gerechten voor vanavond?? Das ook best veel!quote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schrapt 3 van de 6 gerechten voor vanavond ivm tijdtekort door wandelen, kletsen op msn en met koeien, zingen en niets doen.
*what's his face* heeft maar mazzel vandaag, zou ik zo zeggenquote:Op zondag 7 september 2008 15:24 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schrapt 3 van de 6 gerechten voor vanavond ivm tijdtekort door wandelen, kletsen op msn en met koeien, zingen en niets doen.
Elke man mag in z'n handjes knijpen met Isa!quote:Op zondag 7 september 2008 15:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*what's his face* heeft maar mazzel vandaag, zou ik zo zeggen
Mag ik ook ergens anders in knijpen bij Isa?quote:Op zondag 7 september 2008 15:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Elke man mag in z'n handjes knijpen met Isa!
Goed plan!quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij ga je hem in de kelder gooien en vastbinden zodat jullie toch samen oud kunnen worden.![]()
How conveinient, al zn huisraad staat nog in de kelderquote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij ga je hem in de kelder gooien en vastbinden zodat jullie toch samen oud kunnen worden.![]()
handje vasthouden? waarom heb je dan schone lakens nodig?quote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef Isabeau het volgende:
Na het eten gaan we handje vasthouden en dan mag hij weer naar huis
Je weet maar nooitquote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef AKnynke het volgende:
handje vasthouden? waarom heb je dan schone lakens nodig?
Voor het geval hij je er op wijst dat je dezelfde lakens hebt liggen als 3 maanden terug.quote:Op zondag 7 september 2008 16:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
handje vasthouden? waarom heb je dan schone lakens nodig?
wacht, wie komt nu langs? een mij welbekend iemand, of atrimar?quote:
jamaar, als je handjes vasthoudt op de bnak, dan hoef ie de lakens niet te zien!quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor het geval hij je er op wijst dat je dezelfde lakens hebt liggen als 3 maanden terug.
why god whyquote:Finite Element Analysis based on In Vivo HR-pQCT Images of the Distal Radius is associated with wrist fracture in Postmenopausal Women
Je liegt!quote:Op zondag 7 september 2008 16:58 schreef borisz het volgende:
Dance contest, ik heb weer genoten met de puntentelling![]()
Beste songfestivallied ooit
Nee, dat was een paar jaar eerder.quote:Op zondag 7 september 2008 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
Is dat Celine Dion?
Hey ik lag net ook in bad.. alleen die Steer gedachte had ik dan weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op zondag 7 september 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb iets onder de gril staan en ik ben weggelopen om te fokken, hihihihihi.
MoBlo, Isa wilde ook graag komen woensdag, vind je dat ok? En verder, al het goddelijks dat je kan bedenkenquote:Op zondag 7 september 2008 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
kom je stukje brengen?
hier ben ik nu thaise groene curry meuk aan het makenhongerrrrrrrr
Lein, wat zullen wij woensdag allemaal voor lekkers maken?
mislukte merengue is ook lekker... heb ik laatst ook ergens gehad, en smaakte nog hardstikke goed!quote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is mislukt![]()
![]()
![]()
De merengue was niet stijf genoeg. Ik flikker hem straks in de koelkast om te kijken hoe het er morgen uit ziet. Als het niet te serveren is aan mensen die ik aardig vind dan flans ik morgen nog snel even een appel crumble in elkaar. Foolproof.
Daar had ik geen extra suiker door gedaan. En die heb ik van 3 appels gemaakt. Dus ja, die is al op! Was wel lekker trouwens, met veel kaneel!quote:Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
Is je appelmoes al op dan?
Hoe was die mislukt dan? Alleen de bovenste 0.3 cm is bij mij merengue geworden. Er ligt nu een laag gooooey onder, wat volgens mij eiwit vermengd met water is.quote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mislukte merengue is ook lekker... heb ik laatst ook ergens gehad, en smaakte nog hardstikke goed!
bij mij helpt bewegen altijd goed tegen spierpijn. Je moet de spijerpijn eruit halen, door de spieren aan het werk te zettne. Vanmorgen had ik spierpijn in m'n onderbenen, door al het lopen in Stockholm. Maar vanmiddag had ik nergens last meer van doordat ik een flink stuk had hardgelopen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Knynke, wat kan ik meer doen tegen spierpijn dan ibuprofen en een kruik? Ik heb pijn in mijn bil, door een stukke knie
de merengue was ook niet hard geworden, was een beetje uitgelopen enzo. Maar, zoals jij het beschrijft klinkt echt vies.quote:Op zondag 7 september 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe was die mislukt dan? Alleen de bovenste 0.3 cm is bij mij merengue geworden. Er ligt nu een laag gooooey onder, wat volgens mij eiwit vermengd met water is.
Sommige vrouwen raken hier opgewonden van hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 20:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de merengue was ook niet hard geworden, was een beetje uitgelopen enzo. Maar, zoals jij het beschrijft klinkt echt vies.
quote:Op zondag 7 september 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen raken hier opgewonden van hoor.
Ik zou eigenlijk geen gelei doen want dat vind ik viesquote:Op zondag 7 september 2008 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Leintje, ik kijk morgen even. Ik denk dat het idd gelei wordt met AH rode vruchten uit de vriezer. Nog een goed recept daarvoor?
Mieke, het is geen gewone merengue, maar een laag bovenop een taart. Ik denk dat het mis is gelopen doordat Steer niet de tools heeft om de eiwitten superstijf te kloppen (hoewel ik er zeker van ben dat dit het enige is dat hij niet superstijf kan krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Als je merengue krokant wilt hebben, moet het volgens mij lang in een lauwe oven?
hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mieke, het is geen gewone merengue, maar een laag bovenop een taart. Ik denk dat het mis is gelopen doordat Steer niet de tools heeft om de eiwitten superstijf te kloppen (hoewel ik er zeker van ben dat dit het enige is dat hij niet superstijf kan krijgen). Deze schuimlaag zou goed moeten zijn nadat het tussen de 5 en 10 minuten onder een hete grill gestaan heeft
quote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, als het niks word met die merengue laag, dan gooi je m eraf, en kan je er een 'lemon tart' (koekjesbodem met zoete mengsel) van maken, en m serveren met rode vruchten bijvoorbeeld
Ik heb net een heerlijk voedselpakketje in elkaar gedraaid voor mezelf morgen, 6 bruine boterhammen (2 voor ontbijt, 4 voor lunch), 3 geschilde en gesneden kiwi'tjes, een geschild gesneden appeltje, een halve liter karnemelk en een pakje sap voor bij t ontbijt (in de auto dus). Stiekem ben ik best een beetje een goddelijke huisvrouw
En vanmorgen heb ik mn logé ook nog ontbijt op bed gegeven
mental image..quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
Lein en ik hebben keiHARD genueckt, jeweets.
Aha! Kijk!quote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
getsiederrie steer.quote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou zó een nieuwe merengue-laag kunnen produceren nu
was is er woensdag dan, en ben ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 7 september 2008 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
hallo![]()
goedenvaond![]()
thais meukje was goed te doen... en dan nu gaan bedenken wat we woensdag allemaal voor lekkers gaan makenmisschien zelf pasta maken dan maar?
en iig een merengue? Maar die moet ik dan dinsdagavond al gaan maken willen de dames 'm ook kunnen eten. Of 'gewoon' een appeltaartmaar die wilde ik ook al voor vrijdag maken want dan komt mn mams...
quote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef AKnynke het volgende:
Thanks beide. daar ging het me trouwens niet om hoor!
In m'n drang naar zoetigheid heb ik wat gevonden in de keuken...een blikje ananasschijven. Volstaat prima!
Ha Krak!quote:Op zondag 7 september 2008 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Moblo!
Niks mis met appeltaart toch?
Wat heb ik gemist? Ik voelde er niks vanquote:Op zondag 7 september 2008 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, ik had Death by Chocolate moeten maken
* Stereotomy haalt zijn arm naar buiten die er nog in zatquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik voelde er niks van
Als jij hier zou zijn, zou je lemon merengue pie niet mislukt izjnquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy haalt zijn arm naar buiten die er nog in zat
Ik vond m niet zo lekkerquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
daar zat ik ook al aan te denken![]()
nouhou...nu heb ik alweer zin in chocolade. Straks moet ik m'n chocoladevlokken gaan opeten...quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, ik had Death by Chocolate moeten maken
godverdorie steer, je lijkt wel een puber vandaag!quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy haalt zijn arm naar buiten die er nog in zat
quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
godverdorie steer, je lijkt wel een puber vandaag!
ja, vandaag ben je veeeel erger dan anders! was passiert?quote:
Ben niet over stipjes heen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, vandaag ben je veeeel erger dan anders! was passiert?
quote:Op zondag 7 september 2008 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Steers hormonen zijn getriggerd door sporten, stipjes en ex?
dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op zondag 7 september 2008 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben niet over stipjes heen.![]()
![]()
En dat vind ik verdammt vervelend.
nee...stipjes is niet de ex. stipjes is steer's crush van toneel..die droeg ooit een jurk met rood met witte stipjes, en sindsdien heet ze stipjes.quote:
ah, dank!quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee...stipjes is niet de ex. stipjes is steer's crush van toneel..die droeg ooit een jurk met rood met witte stipjes, en sindsdien heet ze stipjes.
Kikkers zijn rare wezensquote:Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
René zit gebiologeerd (!!!!) naar een of ander natuurprogramma over kikkers te kijken op Canvas
hij moet er om lachen.. ik vind 't saai
quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, dank!
Steer, word nou maar gewoon homo jongen
genoeg mannen die zo een attente lieve zachtaardige oversekste jongen kunnen waarderen
Je wil wel smiechtquote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is dat hier toch?
Ik wordt alsmaar gekoppeld!
En ik ben heul niet leuk.
Ja krakkie, moeten we er eentje voor je opzoeken?quote:Op zondag 7 september 2008 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
waarom heb jij eigenlijk geen leuk icoontje krak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja. En mannen die zeggen 'dat het niet aan jou ligt hoor!!' liegenquote:Op zondag 7 september 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Als een vrouw dát zegt bedoelt ze eigenlijk ja
quote:Op zondag 7 september 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh foei MoBlo, dat mag niet, ik bel Vork hoor, en Isa, en Hobje!!
ah joh, die kan vast de telefoon nog wel opnemen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moeten we Isa maar niet bellenze heeft visite
Dat vindt haar visite niet leuk geloof ikquote:Op zondag 7 september 2008 21:49 schreef AKnynke het volgende:
ah joh, die kan vast de telefoon nog wel opnemen.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat vindt haar visite niet leuk geloof ik
tot ze hem veranderen, dan is het in een keer strontvervelend!quote:Op zondag 7 september 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
je moet niets, maar het staat wel wat leuker en ik herken mensen altijd aan hun avatar![]()
Ik ben te lui altijd om dat aan te passenquote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tot ze hem veranderen, dan is het in een keer strontvervelend!
Ach het went snel genoegquote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
als het leuke users zijn went het ook zo weer hoorquote:Op zondag 7 september 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, dan ga ik die van mij niet meer veranderen..quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als het leuke users zijn went het ook zo weer hoor![]()
Ik zie die van jou niet eens.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, dan ga ik die van mij niet meer veranderen..
tsk! *schop*quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, dan ga ik die van mij niet meer veranderen..
Heb je een survival pakket nodig? Ik wil je wel wat sturen hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef AKnynke het volgende:
weten jullie waar ik nu zin in heb?
drop, en een beschuitje met hagelslag! Nu al. ben nog geen eens een maand hier. Stom is dat!
quote:Op zondag 7 september 2008 22:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een survival pakket nodig? Ik wil je wel wat sturen hoor
*Tsjekquote:Op zondag 7 september 2008 21:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh foei MoBlo, dat mag niet, ik bel Vork hoor, en Isa, en Hobje!!
Ach en als je t niet volhoudt, geef maar gewoon een gilquote:Op zondag 7 september 2008 22:04 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Nee hoor. Als het goed is komt de eerste hollander in oktober al deze kant op. Anders ga ik in december weer terug..dus dat moet vol te houden zijn.
en m'n moeder spaart de volkskrant magazines op voor me!
*breektquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Help Knynke de herfst door!
Stuur een Hollandsch pakket!
Nieuwe actie?
you're sooo cute!quote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*breekt
Krak, de AK staat voor Alaska. En ze heet Nynke. Dus het is niet Knynke.
deal, thanks!quote:Op zondag 7 september 2008 22:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach en als je t niet volhoudt, geef maar gewoon een gil
he? wie?quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
nou, neuk'm Nyn!
Las hier laatst ergens dat lengte geen rol moet spelen![]()
ook goedenavondquote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
nieuw telefoontje en abo besteld
why the heck om 5.30?quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:het niveau daalt weer. Ik moet maar weer eens gaan slapen, morgen 5.30 de wekker
saaierd...quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:het niveau daalt weer. Ik moet maar weer eens gaan slapen, morgen 5.30 de wekker
k heb m'n oog op een kleinere duitser laten vallen. denk ik.quote:
dat lijkt me echt funest voor je sexleven!quote:Op zondag 7 september 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
saaierd...
maar je hebt wel gelijk![]()
ik ga zo ook maar naar bed![]()
maar er is tegenwoordig een werkende (grote) tv in de slaapkamer
dus ga nog even zappen
Daarom noem ik je ook krak, lieverd.quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Steer: Ik heet ook geen Mieke.![]()
Maar ik zal eraan denken.
ik had al hoi gezegd hoorquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi. moe, veel te druk op werk vandaag
Wel mooi kleurtjequote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
nieuw telefoontje en abo besteld
2 uur geledenquote:Op zondag 7 september 2008 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had al hoi gezegd hoor
[..]
Er schijnt testosteron te spuiten uit haarfollikels waar geen haren meer in zitten....quote:Op zondag 7 september 2008 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ie kalend is?
quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er schijnt testosteron te spuiten uit haarfollikels waar geen haren meer in zitten....
ik was er dus nog steeds maar had even niks gepost dus nog een keer hoi zeggen voelt dan zo stom maar goedquote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 uur geledenik lees niet álles hoor
Volgens mij was het andersom, iemand wordt kaal omdat hij veel testosteron heeft. Maar jouw uitleg klinkt leuker!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er schijnt testosteron te spuiten uit haarfollikels waar geen haren meer in zitten....
Hoi MeMoquote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was er dus nog steeds maar had even niks gepost dus nog een keer hoi zeggen voelt dan zo stom maar goed
Hoi MoBlo
ik heb werkelijkwaar geen idee...quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
Hij was toch alleen van boven kalend Nynke?
je kijkt dus gewoon naar mijn kruisquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en jij hebt een groen plekje daar.
Ah, dus dankzij jou heb ik ineens nog maar 142 vriendjes ipv 143.quote:
Welkom terug!quote:Op zondag 7 september 2008 23:14 schreef octopussy het volgende:
hai![]()
ben terug van een fantastische vakantie![]()
Zijn jullie lief tegen elkaar geweest de afgelopen 2 weken?
Hyvesquote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed he? 3 blogs, msn, fok en mailen, ik vind het wel genoeg zo
Tofquote:Op zondag 7 september 2008 23:42 schreef octopussy het volgende:
Het was heeeeeeerlijk.lekker gezond, gedoken, geknuffeld, gegeten, gezwommen. En dat bij gemiddelde temperaturen van 32 graden met veel zon en af en toe hoosbuien tussendoor (!).
Aruba was lekker met z'n 2en rustig op het bountystrand chillen met cocktails. Curacao was vooral erg gezellig met de groep en het duiken was heerlijk. Ik heb onderwater een zeeschildpad over zijn buik geaaidEn de huisbarracuda van 2 meter liet zich lekker bekijken op een meter afstand
![]()
ik ben overigens wel compleet lekgeprikt door muggen, mijn camera deed het al snel niet meer onder druk en ik heb nu een jetlag van 5 uur te onderhoudenMaar daar hebben we het niet meer over.
quote:Vandaag is het wisselend bewolkt en zijn er verspreid over het land nog enkele buien. In de middag klaart het van het zuidwesten uit verder op. De middagtemperatuur loopt uiteen van 17 graden in het Waddengebied tot 20 in het zuiden. De zuidwestenwind is matig en aan de kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig. Dinsdagnacht zijn er opklaringen en blijft het overal droog. Het koelt af naar een graad of 12. Overdag zijn er perioden met zon en stijgt de temperatuur naar een graad of 24. Pas tegen of in de avond neemt van het zuiden uit de kans op een bui toe. De zuidoostenwind is zwak tot matig en aan de kust vrij krachtig.
Hyvesquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Hyves, ja ik heb ook een account maar doe er nooit wat mee
.
Mensen die honderden "vrienden" hebben. Dan denk ik ook van
Hey!quote:Op zondag 7 september 2008 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Kikkers zijn alleen leuk met veel knoflook.
Want jij had vannacht nog een natte droom?quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij heeft Golfer langer niet geneukt dan ik heur
quote:Op maandag 8 september 2008 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want jij had vannacht nog een natte droom?
Wanneer kun je?quote:Op maandag 8 september 2008 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
D_H, wanneer gaan wij eens neuken? Daar schijnen mensen gelukkiger van te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:Je moeder? God?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ben je moeder niet.quote:
Ik wil van jullie allemaal wel jullie mama zijnquote:Op maandag 8 september 2008 10:33 schreef Vork het volgende:
Wie maakt even de Isabeauisookmijnmama hyves?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wanneer kun je?houdt zich wijselijk maar even stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, niet toegelaten in de cursus basic Swedish. Exchange studenten hadden voorrang op masterstudenten.
Eigenlijk maar goed ook, want ik geloof dat ik het zweeds wel wat makkelijker onder de knie krijg dan een chinees. No offence steer!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op maandag 8 september 2008 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil van jullie allemaal wel jullie mama zijn![]()
![]()
Behalve van DH.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil van jullie allemaal wel jullie mama zijn![]()
![]()
Behalve van DH.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij heeft Golfer langer niet geneukt dan ik heur
Ja, de woningbouwvereniging zet die aan. Geloof ik. Maar even bikkelen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:42 schreef Vork het volgende:
O opties zat.
En waarom kan de verwarming nog niet aan? Iets collectiefs dat door de koubestendige Zweden zelf wordt geregeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |