Tja.. Gemert, wat wil je.. Ik zou er ook wel bij willen zijn, hetzelfde geldt voor Loudness. Alleen dat vervoer he.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
dat d8 ik al, ben dr al is met de auto heen gegaan met vrienden en toen leek het me al zo een onbereikbare tent.. Kut geregeld eigenlijk...
Stel dr zegt nu iemand van jongens met heel fok-hardstyle vanuit de randstad richting daarzo dan schrijf ik me in! Alphaverb, noisecontrollers, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zekerstewetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wayne's World, Party Time, Excellent, Whoewhoewhoe
hmm ik was dit jaar bij BLACK, en was toch best vet... gigantisch stadion, keihard los, mja ik heb t er zeker naar mn zin gehad... Wel te duur in verhouding met de festivals, dat is waarquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Black leek me vanaf het begin toch altijd al een kutfeest. Teveel kut hardcore, teveel kut mensen een kut locatie en kut geluid! en voor al die kutsooi betaal je vervolgens gewoon te veel kutgeld!!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Black leek me vanaf het begin toch altijd al een kutfeest. Teveel kut hardcore, teveel kut mensen een kut locatie en kut geluid! en voor al die kutsooi betaal je vervolgens gewoon te veel kutgeld!!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:16 schreef HarryVanDeTap het volgende:
verdomme smeerlap ik wil ook naar ultimatum
ik moet hem ook nog steeds helemaal bekijken, schiet er telkens bij inquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Als we het dan toch over die Defqon DVD hebben (nouja, erover hebben, een halve pagina terug), ik moet die trouwens nog eens bekijken, ligt hier ook al 3 weken in de verpakking
Dit is waarschijnlijk nog het enigste wat ik van feestgevoel ga meemaken de komende tijdTja, eigen huisje kopen he..........
Black gaat stoppen dus in Nederland?quote:
Vertel mij watquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef LeonH het volgende:
denk niet dat het ultimatum wordt voor mij vanavond..
als ik vanuit limburg wil komen, moet ik per se over de N271... en dat is letterlijk en figuurlijk een grafweg.... overal maar 80 en om de 10 meter een flitspaal. Aangezien ze nog 2 maanden lang aan die nieuwe tunnel op de A73 zijn aan het werken in de weekenden moet je dus over Napoleonsbaan enzo... en no way dat ik dat doe 's avonds/'s nachts als ik iets duffer ben en dan zo'n constante klote snelheid moet rijden...
Wat een heerlijke plaat hequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Xal d'r ook geen traantje om laten, hoewel zoveel 'kutjes' op één plaats nooit weg is![]()
ekkes over die Floorcrushers - Psycho Stylez![]()
Heeft Angerfist nog meer uitgebracht onder Floorcr. of werd tie pas F.C. toen die bij Fusion kwam?
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef Sethje het volgende:
hustlers and harcore
Had je er dit jaar bij moeten zijn kutjequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |