Als je de reacties beetje snel door kijkt op dumpert zie je dat het filmpje eigenlijk al heel oud is... Dus miss is het rotterdam filmpje wel van deze gejat. Ik zeg SOG !quote:Op woensdag 10 september 2008 00:23 schreef Da_Ripper het volgende:
dit is verdomme een strijkijzer, wat is het orgineel eigenlijk...
and it's just a scary showtrack
link is in de PM en ik vind hem vetquote:With my birthdayparty this Saturday coming up; I’m the one who’s already showing up with a nice gift...
A second webrelease!
Back in 2007, at the end of september, Scope DJ and I started a project. We wanted to make a bootleg exclusive for Zany & The Prophet which they could play during their performance on Qlimax, held later that year. Once we finished the track both men mashed the track with Scope’s “Rock Hypnotic”. So the actual melody and climax of the track are very unknown to many of you...
Because the original track has only been played a very few times by Scope and me, we decided to put this one online too! With the next edition of Qlimax lying ahead, we thought it would be nice for some of you who would like to play it in your forthcoming sets.
Once again, please let me know if the link's dead, so I can re-upload it...
Unknown – I Feel (Qlimax Edit)
ik ookquote:Op woensdag 10 september 2008 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Van Jones' website
[..]
link is in de PM en ik vind hem vet
Geweldigquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)filmpjes_nadoen.html
![]()
![]()
niet zo heel erg vetquote:Op woensdag 10 september 2008 10:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind hem
Mijn quote was op dat filmpje gebasseerd, niet op die plaatquote:Op woensdag 10 september 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
-blaat-
als ik 30 van die shirtjes thuis had liggen en ik ging naar een feest waar je je toch kapot zweet nam ik die shirts ook mee haha, dikke schijt, alles wordt toch goor daarquote:Op woensdag 10 september 2008 12:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelfverheerlijking ten top met die shirtjes![]()
en je kunt weer zien wie hier uit Brabant komen en wie uit 't westen
Volgens mij zijn het ook allemaal vrienden van elkaar, heb ook wel eens een foto gezien van Willem na ze operatie met Joram en Dov ernaastquote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef Digiwave het volgende:
Zo zie je maar weer dat zelfs dj's en mc's buiten werk ook nog lol hebben
Thanksquote:Op woensdag 10 september 2008 20:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een header gemaakt
[ afbeelding ]
http://i36.tinypic.com/155gghv.jpg
yw, hij staat ook wel goed met mijn achtergrond kleur.quote:
nee, helaas. Daar moet je een abonnement voor hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:17 schreef Silaz het volgende:
aaight, dat is wel tof Quyxz. Kan ik dat ook instellen of..?:P
Doe niet zo sjiek *chique zo je wilt* met je spaans en zeg gewoon tvpquote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef El_Matador het volgende:
ppr (posting para recontrar) ;-)
Is dāt wat dat betekent?quote:
TVPquote:Op woensdag 10 september 2008 22:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe niet zo sjiek *chique zo je wilt* met je spaans en zeg gewoon tvp![]()
Just Kidding
Sja, om nu de Partij Progressieve Radicalen erbij te slepen....quote:Op woensdag 10 september 2008 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is dāt wat dat betekent?
Yo hablar un pokito espaņol pero yo no te begrijp ppr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |