LOLquote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Q-dance een onderdeel van Q-music was![]()
Àls ze willen stoppen nemen ze de gokkers-filosofie; Quit while your ahead
Yeeyquote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Er gaat weer een OP-update komen:
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Geylquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!kers: als deze users zich niet voor pagina 7 gemeld hebben verdwijnen ze van de lijst;
B-Stylezz, Da_Giel, Devv05, Digiwave, Ladyxima, Neo-mullen, noxa, Pittie, renz0r, signom, voidmage, warezguy05
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Feesten: Loudness, (Qontinent; eigenlijk nietof toch wel?)
DJ's/Producers: Bass Modulators, Jack of Sound, Ran-D
vergeet ik iets/iemand..?
Ohja: BEHOLDER & BALISTIC - DECIBEL ANTHEM (D-BLOCK S-TE-FAN RMX)
![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Goede updatequote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!kers: als deze users zich niet voor pagina 7 gemeld hebben verdwijnen ze van de lijst;
B-Stylezz, Da_Giel, Devv05, Digiwave, Ladyxima, Neo-mullen, noxa, Pittie, renz0r, signom, voidmage, warezguy05
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Ohja: BEHOLDER & BALISTIC - DECIBEL ANTHEM (D-BLOCK S-TE-FAN RMX)
![]()
stuk voor stuk knalllers waar je mooi op los kunt gaanquote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef luckass het volgende:
pff nummertjes van het moment toch wel weer:
Equal Mindz - Carpe Diem
Davide Sonar - TBA
KGB's - Yerba Diabolika
ik heb PRECIES hetzelfde bij die plaatquote:Op zondag 7 september 2008 04:03 schreef Sethje het volgende:
Nu blijkt dat die mid-intro zwaar dol is, wat vet gemaakt..black! papapapapappapapappaa
De rest mogen ze wat mij betreft weglaten, maar dat stuk is zo vetespect:
stoppen terwijl je bakken met geld verdiend (lijkt mij)??quote:Op maandag 8 september 2008 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over q-dance gesproken. Ik hoorde via via, dat ze volgend jaar stoppen. Die persoon had het weer van een persoon die intern bij Q-dance zit.....
iemand ook zulke geruchten gehoord? Mij lijkt het trouwens sterk, maar toch.
Vind hem niet verkeerd igg. klinkt wel leukquote:Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik 't al 2 dagen raar vinden dat 't topic niet meer omhoog komt in mijn actieve lijstHeb ik hier nog niet gepost
En Q stoppen? Kan ik me niet inbeelden eerlijk gezegd![]()
PS: Iemand die denkt dat ie 't nieuwe Qliamx anthem al gehoord heeft.
My opinion: niet donker genoeg.......
dies wel een beetje oud, maar wel heel vetquote:
sorry... hyves en fok in 1 categorie gaat me niet lukken om te kiezenquote:
lijkt me toch duidelijk FOK! hoorquote:Op maandag 8 september 2008 20:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
sorry... hyves en fok in 1 categorie gaat me niet lukken om te kiezen
thank god voor de smiliesquote:Op maandag 8 september 2008 20:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me toch duidelijk FOK! hoor
Ik heb eens even heel diep zitten nadenken..en toen dat niet lukte, mijn PF favorieten er naast gelegdquote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Toegevoegd worden:
HarryVanDeTap, Koepert
Jawel, maar die zeg ik woensdag pasquote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef de_huig het volgende:
Ik heb eens even heel diep zitten nadenken..en toen dat niet lukte, mijn PF favorieten er naast gelegd..en ik vroeg me af of er een speciale reden was dat Duro niet in de OP staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |