Check dat waterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:58 schreef Rutgerr het volgende:
OMG, hoe kan je zo'n game spelen? Fuck jaren 80 graphics!
Waarom doe je het dan ook?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach gossie het standaard gezeur begint weer
Ik probeer juist af en toe nog iets positiefs te posten over nieuwe spellen die uitkomen en best leuk blijken te zijn.quote:
Ja je hebt gelijk, ik heb al heel lang niets positiefs meer gepost over nieuwe spellenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik probeer juist af en toe nog iets positiefs te posten over nieuwe spellen die uitkomen en best leuk blijken te zijn.
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik heb al heel lang niets positiefs meer gepost over nieuwe spellen.
Niet dat er zoveel positiefs te vertellen valt. Deze reeks is doodgegaan, samen met de ontwikkeling van interessante spellen.
Ook dat dus. Het eeuwige 'behalve mario, zelda en metroid is er niks'. Wat een onzin. Als je daarin blijft geloven en niet verder wilt kijken, dan lijkt het inderdaad nooit wat te wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Oksel het volgende:
Als er een goed spel uitkomt koop ik er weer 1. Zelda en Mario waren een reden om er 1 te kopen. Of MP.
Iets dat Nintendo voor een groot deel ook aan zichzelf te danken heeft dankzij het eeuwig gebruik van Mario en Zelda in allerlei spin-offs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook dat dus. Het eeuwige 'behalve mario, zelda en metroid is er niks'. Wat een onzin. Als je daarin blijft geloven en niet verder wilt kijken, dan lijkt het inderdaad nooit wat te worden
tja dat heb je nou eenmaal bij sommige mensen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik probeer juist af en toe nog iets positiefs te posten over nieuwe spellen die uitkomen en best leuk blijken te zijn.
Maar het lijkt er steeds meer op alsof een stel van jullie collectief hebben besloten om alleen nog maar negatief te doen en zogenaamd grappige dingen te posten waarop anderen weer verder zeikend kunnen reageren.
Ik heb helemaal geen consoles meer.. en mijn ex wilde hem houden, heb nog geen nieuwe gekocht. Dus het valt mee..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh en Oksel. Je hebt geen Wii meer?Wil je dan voortaan je muil houden over het feit dat IK van mijn geloof ben gevallen?
Precies. En daarom moeten we iedereen dat duidelijk maken en met z'n allen lelijke kutgames afzeiken!!!11!1onehundredeleven!!11quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:55 schreef Goomba42 het volgende:
ja maar dat is jammer genoeg wel vaker bij filmgames
Je wilt niet weten hoe ik over de PS3 denkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
nee dat dan weer niet... ik zei wel vaker, niet altijd >_< o en btw, nu klink je egt als zo'n typische ps3 fanboy...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/21956
...
ja dat is waar maar volgens bepaalde bronnen komt er nog een nieuwe donkey kong en een nieuwe mario aan (ook een nieuwe zelda maar dat moet je waarschijnlijk ondanks dat het geen platformer is, ook wel aan moeten kunnen spreken, niet?)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TGS 2008] Hard Working People trailer laat je zweten
Je wilt niet weten hoe ik over de PS3 denkMaar goed, kijk naar een game als Ratchet & Clank. Zulke games wil ik op de Wii. We hebben nu enkel Mario Galaxy, maar waar zijn de overige platformgames? Vroeger kregen we er veel meer, denk maar aan Donkey Kong, Banjo, Rayman, etc. Tuurlijk is Rare nu weg, maar er zijn toch wel meer bedrijven die een platformer kunnen maken
Dat ziet er op zich best cool uit, al heb ik geen idee wat nu precies de bedoeling isquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef speknek het volgende:
World of Goo krijgt een 9.5 van IGN.
Jammer genoeg krijgen wij het waarschijnlijk als full priced package, ipv WiiWare.
Is/word deze game in Amerika wel een Wiiware titel dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef speknek het volgende:
World of Goo krijgt een 9.5 van IGN.
Jammer genoeg krijgen wij het waarschijnlijk als full priced package, ipv WiiWare.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg kinders, wisten we al dat Secret of Mana uit is in Amerika op de VC? Dikke kans dat wij 'm aanstaande vrijdag krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |