Heb jij ook al een Wii?quote:
Gekregen van Danny.quote:
Euh.. nee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:17 schreef speknek het volgende:
Holy shit wat een schijtspel is MM9.
(ik kan de eerste baas nog niet eens verslaan).
Overigens beduidend moeilijker dan de oude megamans..
Wiimote doet het prima met MM9quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moet je wel natuurlijk eerst een classic controller kopen hè? Die Wiimote en GC-controller spelen me een potje k*t met die VC games...
Nee. Alleen de prijs.quote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef Rekkof het volgende:
Heeft iemand een hele goede reden om een Wii te nemen ipv een PS3?
Hangt een beetje af van wat je zoekt in spellen. Als je FPS spellen wilt spelen, kun je beter voor de PS3 kiezen, daar komen er veel meer op uit.quote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef Rekkof het volgende:
Ben nog erg aan het twijfelen, aangezien ik niet ook niet echt weet wat ik van de wii spellen kan verwachten
Je zegt dat je niets verwacht van de wii spellen en dus gewoon een ps3 wilt kopen. Waarom deze vraag dan nog. Haal gewoon die ps3.quote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef Rekkof het volgende:
Ben nog erg aan het twijfelen, aangezien ik niet ook niet echt weet wat ik van de wii spellen kan verwachten
Wel een geinig spelletje op zich. Maar qua tilt-besturing games zijn er wel toffere games te vinden. Kororinpa bijvoorbeeld, die heeft echt heerlijk nauwkeurige besturing. Ook Mercury Meltdown Revolution is erg leuk, daarbij zit ook nog een grote puzzelfactor die het erg uitdagend maakt allemaal.quote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ik zag Bij de Bart Smit Super Monkey Ball Banana Blitz staan, is dat wat? Was slechts 20 euro maar op IGN krijgt -ie toch een vrij nette 8.4. Of is er een andere reden dat dit spel in de ramsj is?
Hij weet niet wat hij kan verwachten, niet dat hij niets verwacht.quote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zegt dat je niets verwacht van de wii spellen en dus gewoon een ps3 wilt kopen. Waarom deze vraag dan nog. Haal gewoon die ps3.
10! 10! 10! 10!quote:The Nintendo Wii has cemented its position as the most sought after console on the UK market according to new chart data.
GfK Chart Track figures show enormous growth of 2.5 million units for Wii since September 2007. The console now boasts a market-leading installed base of 3.6 million units.
Xbox 360 and PS3 also proved popular, and managed to shift an equal 1 million units each during the same 12 month period.
That means Xbox 360 still exhibits a healthy lead over its bitter rival, with a total installed base of 2.3 million next to 1.4 million PlayStation 3s.
Sales of the DS were equally pleasing for Nintendo, shooting up from 3.8 million to 7.1 million in just one year. The PSP only managed meagre gains of 700,000 units, to rise from 2.2 million to 2.9 million.
Overall, the installed base of all five consoles has almost doubled in the UK from 8.8 million to 17.3 million.
High street retailer The Game Group reckons that by Christmas the Wii will reach 4.9 million units, the Xbox 360 2.8 million and the PS3 1.9 million units.
DS units are expected to climb a further 1.2 million to 8.3 million and the PSP to 3.1 million.
De Wii heeft betere games? De Wii is beter met partygames. Als je in een studentenwoning woont ofzo, of veel met maten speelt, dan is de Wii een goede console. Denk aan Boom Blox, Mario Kart, Mario Party, Wii Fit, Wii Sports, etc. Voor alle andere genres zou ik een PS3 nemen.quote:Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef speknek het volgende:
Ja je hebt eigenlijk wel gelijk. De Wii heeft op het moment betere games (alhoewel ik zelf Zelda vond tegenvallen bijvoorbeeld omdat ie zo hetzelfde was als oot). Maar de toekomst van de PS3 ziet er iets rooskleuriger uit, vandaar dat ik dat zei. Als je beide nog niet hebt, is de Wii een prima keuze.
Ehm, Mario Galaxy, Metroid Prime, Zelda, Super Smash Bros. Al die games zijn beter dan soortgelijke genres op de PS3. De spellen die jij noemt zijn nou juist niet de beste Wii games.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De Wii heeft betere games? De Wii is beter met partygames. Als je in een studentenwoning woont ofzo, of veel met maten speelt, dan is de Wii een goede console. Denk aan Boom Blox, Mario Kart, Mario Party, Wii Fit, Wii Sports, etc. Voor alle andere genres zou ik een PS3 nemen.
Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Zelda Twilight Princess, Okami, Bully, Metroid Prime 3, Wario Land Shake Dimension, De Blob, Kororinpa, Mercury Meltdown Revolution, Boom Blox, Tomb Raider Anniversary, Final Fantasy Fables Chocobo Dungeon, Manhunt 2, No More Heroes, Resident Evil 4 / Umbrella Chronicles, Star Wars Force Unleashed, Super Paper Marioquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:47 schreef slaveloos het volgende:
heb nu ook een wii, met balance board echt te gek.
welke spellen zijn echt musthaves (single, online en multiplayer?)
en welke randapparatuur, ik hoorde iets over een activity mat met sportspellen erbij, is dat wat?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:47 schreef slaveloos het volgende:
welke spellen zijn echt musthaves (single, online en multiplayer?)
quote:
Maakt het uit welke je neemt? Zit namelijk een groot verschil in bij verschillende sites. Je hebt deze hier voor 35 euro, of bijvoorbeeld deze hier voor 6,95?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Zeker. Dan kan het beeld op 480p. Zelf heb ik dat niet, ik speel met de RGB-kabel. Zelfs dat geeft al een duidelijk strakker en beter beeld dan de standaard composietkabel.
quote:HD Wii By 2011?
1Up noticed an interesting post up at WhatTheyPlay which put together some public information with more from private sources suggesting that the next version of the Wii console is planned for 2011. Quoting: "Unlike previous console transitions from Nintendo, the new system will be presented as a true successor to the Wii, and is being dubbed by those that have seen the presentation as 'Wii HD.' There is no indication if this will be its eventual name, but the nature of the transition has been characterized as similar to 'the shift from Game Boy to Game Boy Advance,' where familiar, key elements were left intact while the core hardware was made more powerful. It is expected by all those that we have spoken to on the subject that the new device will retain the Wii name in part."
als je een hd(-ready) tv hebt, zeker weten!quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:37 schreef Badabingea het volgende:
Merk je veel verschil met de standaard kabel en de component kabel?
Ik wacht tot ik em binnenkrijgquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:50 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heeft iemand hier Simcity Creator al gekocht/gespeeld? Ik ben wel heel erg benieuwd naar deze game want ben groot fan van Simcity 4 op de pc
Het prijsverschil zal in 2 dingen zitten. Die eerste is van Nintendo zelf, dus je betaalt wat voor het merk. En de kabel zullen wellicht van binnen wat beter afgeschermd zijn, wat het minder storingsgevoelig maakt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:46 schreef Badabingea het volgende:
Maakt het uit welke je neemt? Zit namelijk een groot verschil in bij verschillende sites. Je hebt deze hier voor 35 euro, of bijvoorbeeld deze hier voor 6,95?
Hier een mooi overzicht van het verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |