TBAquote:Op maandag 22 september 2008 14:58 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de nieuwe MegaMan uitkomt in Europa? Hij zou vandaag in Amerika uitkomen..
Dat is inderdaad ook wel zo, het zal alleen heel anders spelen. Het principe van first person door een wereld lopen lukt goed, maar zoals bij Zelda veel gebruikt wordt: oppakken van objecten, verschuiven van objecten, etc is eenvoudiger te besturen met een derde persoons perspectief.quote:Op maandag 22 september 2008 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Firstperson kan wel eens de vernieuwing zijn die de Zeldaserie erg hard nodig heeft. Twilight Princess was erg leuk, maar was in feite maar een opgevoerde versie van Ocarine of Time. En het puzzelelement hoeft natuurlijk helemaal niet weg te vallen daarmee. En dat een dergelijke 3D game op de Wii prima bestuurd kan worden heeft Metroid Prime 3 natuurlijk al laten zien.
Als het inderdaad firstperson wordt, vinden ze er vast wel wat op. Hopelijk ook goed gebruik van de motionplus, dat kan games echt ontzettend veel leuker gaan maken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:31 schreef Sjiep het volgende:
Dat is inderdaad ook wel zo, het zal alleen heel anders spelen. Het principe van first person door een wereld lopen lukt goed, maar zoals bij Zelda veel gebruikt wordt: oppakken van objecten, verschuiven van objecten, etc is eenvoudiger te besturen met een derde persoons perspectief.
Misschien ben ik te gewend aan het OoT/TP systeem en ben ik bang dat het tegen gaat vallen
Vandaag al dusquote:Op maandag 22 september 2008 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TBA
Maar ik gok/hoop a.s. vrijdag (dan is het nl. weer WiiWare dag ipv VC)
Bronquote:Trauma Center: New Blood Dated in Europe
Get into your scrubs and save lives as Trauma Center: New Blood launches on Wii. Offering an all-new immersive storyline, Trauma Center: New Blood will challenge your medical know-how, introduce you to two brand new characters and encourage participation in Co-Operative gameplay, as you head to the operating theatre to combat the latest deadly virus - Stigma. So get ready to put your steady hands to the test and polish up on your operating skills as Trauma Center: New Blood goes on sale across Europe on 7th November 2008.
Vindt je het erg, als ik zeg dat ik er niet zo warm van loop..quote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
Can someone say FUCKING FINALLY?
[..]
Bron
En? Ik twijfel, MegaMan is een beetje aan me voorbij gegaan vroeger. Het ziet er wel sweet uitquote:
Verkoop je die niet toevallig?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Deel 1 heb ik hier ook nog ongespeeld liggen, toch maar eens aan beginnen een keertje
Nee hoor, mag van mij.quote:Op maandag 22 september 2008 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vindt je het erg, als ik zeg dat ik er niet zo warm van loop..
Heb hem nog niet, aangezien mijn vriendin gisteren zo nodigquote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
En? Ik twijfel, MegaMan is een beetje aan me voorbij gegaan vroeger. Het ziet er wel sweet uit![]()
8 bit
![]()
Nope, helaas. Die ga ik zelf nog wel spelen later.quote:
Die lijkt me ook heel tof. 2D sideway platformen roeleert de tering.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:24 schreef __Saviour__ het volgende:
oh ja toffe trailer van wario land![]()
http://www.youtube.com/experiencewii
Vrijdag (in Europa)quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
die komt toch morgen pas uit. of donderdag pas zelfs
Blob ligt in de winkel in ieder geval. Ga um vandaag proberen.quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Staan de data voor de Blob en Wario hier in Europa ook voor de 28e, voor Amerika al wel in ieder geval ?
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Deze Wario reclame is trouwens heel tof gedaan
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |