Ik zag 'm inderdaad, maar vind 'm een beetje tegenvallen. Hoop middelmatige games ertussen of games die ik liever op de 360 speel.quote:Op zondag 7 september 2008 16:25 schreef Shazbot het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=334173
Hier een heel lijstje met aankomende (veel belovende) titels.
quote:Op zondag 7 september 2008 16:25 schreef Shazbot het volgende:
Ja, Nintendo maakt er echt een zooitje van deze generatiequote:Op zondag 7 september 2008 18:42 schreef Steffy het volgende:
[..]
Van een lijst als deze wordt je echt treurig zeg. Het is straks 2009 en 2007 was verre weg het beste jaar voor de Wii en dat met een hele sloot aan releases voor volgend jaar met nog bijna minder goeie games dan bij de launch.
En van die lijst is het van veel games niet eens zeker wanneer ze komen en al helemaal niet wanneer ze in europa komen dus wie weet bij veel games pas 2010.
De enige games waar ik nog naar uit kijk, mogelijk na reviews nog enkele anderen:
Final Fantasy Crystal Chronicles The Crystal Bearers (al 2 jaar ofzo niks meer van gehoord maar goed)
Monster Hunter 3 (ook al eeuwen niks meer van gehoord)
Tales of Symphonia 2
Pikmin 3
Dat is toch vrij treurig voor een line up die in europa zeker wordt verspreid over de komende 20 maanden. Zeer matig lijstDaarbij komst nog eens dat van de helft het al bekend is dat het ruk is en de andere helft is gewoon al bagger met multiplatform shit en kinder games
![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 21:34 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik ben er ook wel in teleurgesteld
Ik heb de PS3 in huis een jaar lang niet aangeraakt en speel nu volop PSN games. WiiWare en VC is ook teveel troep helaas. Ik kijk elke weer op vc-reviews en wiiware-world, maar de Wii blijft denk ik nog even uitstaan ...quote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, Nintendo maakt er echt een zooitje van deze generatie
Ik kijk alleen nog uit naar enkele WiiWare-titels en dat is het. Ja, Pikmin wordt ook wel cool denk ik met Wii-besturing.
Nieuw topic:quote:Op zondag 7 september 2008 16:25 schreef Shazbot het volgende:
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef Strychnine het volgende:
Kan je Need For Speed Pro Street ook besturen met het Wii Wheel? En zo niet, welke games kan je wél besturen met het wheel, behalve Mario Kart?
Dat is toch alleen het spel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Uuhm...
http://budgetgaming.nl/game-profile/chicken+shoot_Wii.html
Dat zijn die boze en gemene gamers hé, alleen maar bitchen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry, ik zal nog eens een tip plaatsen.
Het lijken wel wiijven.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zijn die boze en gemene gamers hé, alleen maar bitchen.
Ach, dat zijn de mannen van tegenwoordig héquote:
Nou zeg.. het was niet zeikerig bedoeld uiteraard, het zou best kunnen dat die op budgetgaming zonder pistool is, maar 40 euro vind ik niet echt een dagknaller.. geen super aanbieding in ieder gevalquote:
2.5 GameSpot:quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zijn die boze en gemene gamers hé, alleen maar bitchen.
quote:
De verhalen die ik tot nu toe lees zijn niet super positief, maar over ToS 1 zijn de meningen ook verdeeld. Ik ga iig uit van een prima RPG voor de Wii.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef GGMM het volgende:
Is 'Tales of Symphonia 2' wat? Ik hou wel van RPG, laatste RPG is Fire Emblem voor de Wii.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volledige intro ToS2: http://wii.ign.com/dor/ob(...)movie-wii-912-1.html
Nee is niks.quote:Op zondag 14 september 2008 00:31 schreef Sjiznit het volgende:
Hoop dat TFU wat word. Een toffe cover heeft hij al
Voor mij de beste JRPG in zo'n tien jaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS1 is legendarisch goed in mijn ogen![]()
N-tards am cryquote:Metroid Prime Developers Breakaway to EA
Three core designers of classic game form new studio Armature.
by Martin Robinson, IGN UK
UK, September 16, 2008 - Principal developers on the modern classic Metroid Prime have formed their own studio and established a publishing deal with Electronic Arts.
Retro Studio's Metroid Prime was one of the definitive titles on Nintendo's GameCube, and the game's director, art director and principal tech engineer have all broken away to form their own Austin based studio Armature, announced in a statement picked up by Gamasutra.
EA's Louis Castle, who is Armature's acting executive producer, said, "I can't begin to describe how thrilled I am to be working with the talented team that created such an amazingly well-crafted series of games."
"What really gets me going is that now, no platform is off limits. That is just something we didn't have the ability to do before," said Mark Pacini, who was game director on Metroid Prime.
Any future titles from the newly formed studio are as yet unannounced, though we'll be sure to bring you news of when anything breaks.
(Eurogamer)quote:The average Nintendo employee will make more than USD 1.6 million (GBP 800,000) in profit for their company this year.
That puts the 3000 permanent staff as some of the top profit generators around the world, according to the Financial Times - ahead, even, of US investment mega-bank Goldman Sachs.
If Nintendo hits its lofty JPY 410 billion (GBP 2 billion) net profit target, the company even stands to rival Goldman Sachs' pre-tax return on equity. Whatever that means.
Nintendo's ability to make that sort of money with relatively low full-time staff numbers was put down to outsourcing (and silly sales of the Wii and DS hardware, plus all the games sold for the systems). All manufacturing of Wii is handled by outside companies, as are titles such as Mario Party, which turned out a bit rubbish.
However, Mario will be keeping the lion's share of the profits to himself.
The average salary for Nintendo staff last year was USD 90,900 (GBP 45,450), while Goldman Sachs employees averaged a whopping USD 660,000 (GBP 330,000).
Ah, die heb ik in Leipzig gezien tijdens de Deep Silver perspresentatie. Een titel om even in de gaten te houdenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:35 schreef speknek het volgende:
http://wii.ign.com/dor/ob(...)cursmoun_091708.html
Cursed Mountain teaser.
omgZOMGWTFhypehypehypeHYPEHYPE MEGATON BOMZALDROPPENTON Spannnuuuuuuuuuund.quote:September 17, 2008 - Nintendo has been hush-hush on any new, big Wii and Nintendo DS projects since July's Electronic Entertainment Expo, but if current rumors are to be believed, that radio silence won't be for much longer.
Word through various sources is that Nintendo is readying a press event in Japan for October 2nd or 3rd. While we have yet to receive confirmation of such event from our Nintendo of America sources, this rumor is strengthened by a two-day event scheduled by NOA for October 2nd and 3rd in the US.
No hints of what the company has planned have been revealed by NOA, but the timing of the Japanese event rumor ties in well with the Nintendo of America event. It's possible that a large-scope announcement or announcements will be made by Nintendo's Japanese branch and relayed to North American press during the scheduled event.
Kan het me inderdaad ook niet echt meer voorstellen. Net als je verwacht dat de Wii stoom zou moeten krijgen, stort het in en heb je al bijna een jaar lang alleen nog maar HorseZ and shit.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me of er uberhaupt nog die-hard Nintendo fans zijn
Mijn oma.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, nu ga je te ver.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef speknek het volgende:
Nu de rest van de Wii games eruit zien als N64 shovelware
Ik heb hier gewoon genoeg games waarmee ik me prima vermaak. Wat dat betreft is de Wii voor mij echt geen mislukking. Wat ik wel mis zijn meer écht groots opgezette games, met een grote wereld en verhaal.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:15 schreef disjfa het volgende:
__sav__ is toch echt nog niet over te halen om te zeggen dat big N zuigt. Dus er is er nog 1 hier.
Dit is dus zo'n game die ik bedoel, groots en meeslepend. Hoewel dan weer geen Wii-exlusieve titel, maar goedquote:Op donderdag 18 september 2008 16:16 schreef santax het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk Okami? Is dat de moeite waard? Ik zie goede reviews, maar ik geloof niet dat ik de bedoeling begrijp
Tja, ik mssquote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn fanboyizm is aardig ingekakt het laatste jaar. We zijn gewoon niet meer de doelgroep van Nintendoquote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haalt niks uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
Als we het nou allemaal boycotten, dan ziet Nintendo zelf ook een keer in dat ze de Hardcore gamer ook is wat meer moeten supporten
Ik was ook altijd Nintendo fanboy. Ik heb alle Nintendo consoles. Maar nu ben ik bijna anti-Nintendo. Echt ongelooflijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn fanboyizm is aardig ingekakt het laatste jaar. We zijn gewoon niet meer de doelgroep van NintendoAls we het nou allemaal boycotten, dan ziet Nintendo zelf ook een keer in dat ze de Hardcore gamer ook is wat meer moeten supporten
Maar ze verdienen nu meer dan ooit, dus ik denk dat het ze niet zal interesserenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn fanboyizm is aardig ingekakt het laatste jaar. We zijn gewoon niet meer de doelgroep van NintendoAls we het nou allemaal boycotten, dan ziet Nintendo zelf ook een keer in dat ze de Hardcore gamer ook is wat meer moeten supporten
Anti-Nintendo zal ik nooit wordenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik was ook altijd Nintendo fanboy. Ik heb alle Nintendo consoles. Maar nu ben ik bijna anti-Nintendo. Echt ongelooflijk.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 18 september 2008 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ze verdienen nu meer dan ooit, dus ik denk dat het ze niet zal interesseren
Mwua, Nintendo blijft altijd een plekje in mijn hart houdenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is net als met een ex, in het begin denk je 'plekje in je hart bla bla' maar als de pijn weg is en je de realiteit weer ziet ben je er mooi vanafquote:Op maandag 22 september 2008 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua, Nintendo blijft altijd een plekje in mijn hart houdenKan me nog steeds goed vermaken met Guitar Hero, alleen woon ik in een flatje en zat mijn onderbuurman me laatst uit te lachen omdat hij steeds "ping, pong, dong" hoorde
Toch maar eens kijken of ik dat uit kan zetten (of gewoon beter leren spelen
)
Ben benieuwd naar de nieuwe games, volgens mij kan het niet alleen maar slecht zijn
Firstperson kan wel eens de vernieuwing zijn die de Zeldaserie erg hard nodig heeft. Twilight Princess was erg leuk, maar was in feite maar een opgevoerde versie van Ocarina of Time. En het puzzelelement hoeft natuurlijk helemaal niet weg te vallen daarmee. En dat een dergelijke 3D game op de Wii prima bestuurd kan worden heeft Metroid Prime 3 natuurlijk al laten zien.quote:Op maandag 22 september 2008 14:54 schreef Sjiep het volgende:
Ik hoop op nieuws over een nieuwe Zelda!![]()
Maar dat zal nog wel een poosje duren helaas. Ik hoop ook dat ze niet te veel de first person kant op gaan, daar heb ik wat geruchten over gelezen... Zou jammer zijn, want het haalt het puzzelstuk een heel eind weg denk ik.
TBAquote:Op maandag 22 september 2008 14:58 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de nieuwe MegaMan uitkomt in Europa? Hij zou vandaag in Amerika uitkomen..
Dat is inderdaad ook wel zo, het zal alleen heel anders spelen. Het principe van first person door een wereld lopen lukt goed, maar zoals bij Zelda veel gebruikt wordt: oppakken van objecten, verschuiven van objecten, etc is eenvoudiger te besturen met een derde persoons perspectief.quote:Op maandag 22 september 2008 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Firstperson kan wel eens de vernieuwing zijn die de Zeldaserie erg hard nodig heeft. Twilight Princess was erg leuk, maar was in feite maar een opgevoerde versie van Ocarine of Time. En het puzzelelement hoeft natuurlijk helemaal niet weg te vallen daarmee. En dat een dergelijke 3D game op de Wii prima bestuurd kan worden heeft Metroid Prime 3 natuurlijk al laten zien.
Als het inderdaad firstperson wordt, vinden ze er vast wel wat op. Hopelijk ook goed gebruik van de motionplus, dat kan games echt ontzettend veel leuker gaan maken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:31 schreef Sjiep het volgende:
Dat is inderdaad ook wel zo, het zal alleen heel anders spelen. Het principe van first person door een wereld lopen lukt goed, maar zoals bij Zelda veel gebruikt wordt: oppakken van objecten, verschuiven van objecten, etc is eenvoudiger te besturen met een derde persoons perspectief.
Misschien ben ik te gewend aan het OoT/TP systeem en ben ik bang dat het tegen gaat vallen
Vandaag al dusquote:Op maandag 22 september 2008 15:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TBA
Maar ik gok/hoop a.s. vrijdag (dan is het nl. weer WiiWare dag ipv VC)
Bronquote:Trauma Center: New Blood Dated in Europe
Get into your scrubs and save lives as Trauma Center: New Blood launches on Wii. Offering an all-new immersive storyline, Trauma Center: New Blood will challenge your medical know-how, introduce you to two brand new characters and encourage participation in Co-Operative gameplay, as you head to the operating theatre to combat the latest deadly virus - Stigma. So get ready to put your steady hands to the test and polish up on your operating skills as Trauma Center: New Blood goes on sale across Europe on 7th November 2008.
Vindt je het erg, als ik zeg dat ik er niet zo warm van loop..quote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
Can someone say FUCKING FINALLY?
[..]
Bron
En? Ik twijfel, MegaMan is een beetje aan me voorbij gegaan vroeger. Het ziet er wel sweet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |