abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61831464
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef Fugie het volgende:
ik vind mijn simpele vectra wel ok trouwens, in nieuwe autos snap ik nooit wat van die 10000 functies in 1 stukje plastic dingen
Tijd voor een Accord Don't make me think.
Hoewel de nieuwe 4x zoveel knopjes heeft
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 22 september 2008 @ 19:07:55 #177
165655 GT3
Porsche 997
pi_61831965
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Fuug: 't is een Astra, ik dus wel in een Vectra willen rijden De nieuwe Insignia ziet er overigens wel goed uit, maar dat werd dus eens tijd

en M5, ik ram dus af en toe dat ding naar boven/beneden om de richting uit te krijgen, maar dat werkt dan niet of tegenovergesteld... volgens mij vroegen een aantal mensen achter me zich af welke richting ik nu uitwilde
De richting aanwijzer gaat (net als die voor de ruitenwissers) altijd terug naar de neutrale stand. Als je dus volledig door drukt en je permanent richting aan geeft hoef je maar een halve tik de andere kant op te doen om 't uit te krijgen (net zoveel induwen als voor 3 keer knipperen). Helemaal door duwen in andere richting zorgt er voor dat ie naar de andere kant richting gaat geven. Handig is anders, maar 't wendt wel op den duur.
There Is No Substitute!
  maandag 22 september 2008 @ 19:10:18 #178
165655 GT3
Porsche 997
pi_61832045
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:50 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Tijd voor een Accord Don't make me think.
Hoewel de nieuwe 4x zoveel knopjes heeft
Honda heeft 'n designer met Amerikaans/Japans/Fanse knopjes fetish?
There Is No Substitute!
pi_61832302
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef GT3 het volgende:

[..]

Honda heeft 'n designer met Amerikaans/Japans/Fanse knopjes fetish?
helaas
oud (de mijne heeft ook nog minder knoppen omdat ik geen Honda-navi heb)

nieuw

(niet alleen het dashboard, ook de deur en het stuur is volgebouwd...)

Ik zal er binnenkort eens een proefrit in maken, hij's ook een stuk (100+kg...) zwaarder geworden
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61832317
Goedeavond.
pi_61833455
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef Tabloid het volgende:
Goedeavond.
Fresh meat!
pi_61834228
ik betaal me ook blauw aan boetes sinds ik niet meer Visas rij

vandaag weer 1000 fotos gemaakt, en een lada Niva bekeken
pi_61837720
Zo'n snelheidsbegrenzer van nature kan soms best wel handig zijn
pi_61837981
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Paladijn het volgende:

[..]

helaas
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]

Ik zal er binnenkort eens een proefrit in maken, hij's ook een stuk (100+kg...) zwaarder geworden
Ach ja, veel knopjes ontkom je niet meer aan in de wat hogere klasses - of het wordt 1 grote knop Ik vind dit eigenlijk best nog wel een fraai interieur. Leuke wijzertjes.
pi_61839165
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ach ja, veel knopjes ontkom je niet meer aan in de wat hogere klasses - of het wordt 1 grote knop Ik vind dit eigenlijk best nog wel een fraai interieur. Leuke wijzertjes.
Nah, wat ik nu heb voldoet prima, er zijn geen extra functies bijgekomen ofzo. Bovendien weet ik nu waar ik ongeveer een knop in moet drukken om iets te doen. Ik vind het dashboard van de nieuwe te druk in dat opzicht, dan zit je dus half na te denken welke knop je in moet raggen Ik houd mijn ogen liever op de weg...

Het doet me iig veel hieraan denken

Overigens heeft de 1-button-4-all iDrive systeem van BMW voldoende potentieel, alleen schijnt dat weer wat crappy gedaan te zijn tot nu toe.

Interieur is verder gewoon mooi, het zijaanzicht ziet er strak en stijlvol uit:

En tellerhuis is erg fraai inderdaad, maar bijvoorbeeld weer minder vergeleken met dat van de Jag XF. Ik denk dat we deze look steeds vaker gaan zien de komende tijd.
pi_61839236
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
ik betaal me ook blauw aan boetes sinds ik niet meer Visas rij
Voor hoeveel heb je al bij elkaar gesprokkeld?
Ik zit nog maar op 69 + 106 euro (70 rijden op het enige stukje dubbelbaans rondweg Grins waar je 50 mag... en 80 op de afsluitdijk waar je 50 mag op de terugweg vanaf CPZ )
pi_61840174
BMW heeft een nieuw systeem, waarbij naast de i-Drive knop 5 of 6 knoppen geplaatst zijn voor de hoofdmenu's, een beetje wat Mercedes al gedaan had.

Ik heb nog niet met het nieuwe i-Drive gewerkt, maar ik denk dat het MMI systeem toch beter functioneerd. Elk menu zijn eigen knop plus een extra voor de 'instellingen' per menu. Daarnaast kent elk menu 4 tabs, welke je kan selecteren door de 4 hoekknoppen naast de druk/draaiknop te gebruiken. Deze combinatie maakt dat je het systeem binnen een paar minuten blind gebruikt.
Terwijl je bij BMW continu moet nadenken welke beweging wat doet en de menu's bij Mercedes niet logisch zijn en de instellingen lastig te bereiken.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_61841282
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:08 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Voor hoeveel heb je al bij elkaar gesprokkeld?
Ik zit nog maar op 69 + 106 euro (70 rijden op het enige stukje dubbelbaans rondweg Grins waar je 50 mag... en 80 op de afsluitdijk waar je 50 mag op de terugweg vanaf CPZ )
Ring amsterdam 20 te hard, trajectcontrole arnhem 20 te hard, tussen emmeloord en urk 12 te hard... en nog ergens een....
pi_61842097
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:05 schreef Paladijn het volgende:
Interieur is verder gewoon mooi, het zijaanzicht ziet er strak en stijlvol uit:
[ afbeelding ]

En tellerhuis is erg fraai inderdaad, maar bijvoorbeeld weer minder vergeleken met dat van de Jag XF. Ik denk dat we deze look steeds vaker gaan zien de komende tijd.
Als je zó bekijkt dan verpesten de knopjes het wel een beetje. Vanuit deze hoek ziet het er inderdaad erg mooi uit.

Maar verder doe ik er niet zo moeilijk over. Als ik voor meer luxe meer knopjes erin moet hebben, dan vind ik dat ook prima Een radio is wat dat aan gaat al een onding als je die niet via het stuur kan bedienen.
pi_61842585
Mên, ik dacht even dat ik eraan ging, daarnet, op de snelweg.

Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!

Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:24:13 #191
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61843830
dat soort acties blijf je lekker wakker van
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:35:37 #192
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_61845326
ik lees net de prijzen van de insignia, maar dat ziet er niet verkeerd uit
pi_61845555
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:

Ik rij 140-150 met een auto achter mij. En in de verte zie ik dat een vrachtwagen van de vluchtstrook op de rijbaan gaat rijden. Daaracht rijdt een auto, ik zie dat ie twijfelt of ie de vrachtwagen moet inhalen dus ik laat het gas al los. Nouja, hij gaat niet, dus ik geef weer gas. Gaat verdomme die auto op het allerlaatste moment toch naar links. En die reed 60!

Volgens mij heb ik nog nooit zó hard moeten remmen en ik zat gewoon echt te wachten op de klap voor of achter me. Gelukkig toch niet..
das scrhikken ja..

virtuele knuffel!!!!
pi_61849063
quote:

Damn, wat een actie Soms doen mensen hele domme dingen.
Zo heb ik in Polen eens flink moeten uitwijken en een tegemoet komende politiewagen moet afsnijden omdat een idioot hem zo vanuit een soort van vluchtstrook vol de weg opgooide.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:59:17 #195
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_61849641
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:18 schreef Paladijn het volgende:

[..]

helaas
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]

oude is mooier dan de nieuwe
pi_61850725
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:30 schreef Dingest het volgende:

[..]

Damn, wat een actie Soms doen mensen hele domme dingen.
Zo heb ik in Polen eens flink moeten uitwijken en een tegemoet komende politiewagen moet afsnijden omdat een idioot hem zo vanuit een soort van vluchtstrook vol de weg opgooide.
Dat is geen vluchtstrook in Polen, maar een strook voor langzaam verkeer Ik ben gek op de wegen met de stroken, je weet nooit wat je kunt verwachten.. En met 3 autos tegelijk op een 2 baans weg de bocht om Polen
pi_61851699
Ik ben bekend met die langzaam-aan-banen, dit was een stuk asfalt dat gewoon een heel stuk naast de rijbaan lag tegen een stel huizen aan waar hij geparkeerd stond en dus zonder te kijken of richting aan te geven zo de rijbaan opgooide
pi_61856957
quote:

Leef met de geruststelling dat dat soort randdebielen zich vroeger of later wel in een boom of andere auto boren

Ook lekker met dit weer, je remweg is sowieso langer
pi_61857144
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:59 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

oude is mooier dan de nieuwe
Mya... De nieuwe heeft teveel krommingen en franje. Plus dat de nieuwe avensis ook al dezelfde vormen met lexus GS achterlichten heeft is het niet echt een aparte verschijning meer

Maar de Honda is weer terug, dit keer wel netjes afgehandeld door Care. Je merkt het verschil in de motor (2000-4500 koppel ipv 2000-3500 ) en stilte in de auto wel meteen weer
pi_61860347
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Leef met de geruststelling dat dat soort randdebielen zich vroeger of later wel in een boom of andere auto boren

Ook lekker met dit weer, je remweg is sowieso langer
Daarom juist .

Tim was eergisteren ook aangereden. Er was file, meneer stopt netjes en zet zijn alarmlichten aan.
En dan rijdt er zo'n randdebiel gewoon zijn auto in.

Daarna stonden ze op de vluchtstrook (papieren invullen enzo, hij had trouwens ook geen verzekeringspapieren bij, zucht) en had die randdebiel zijn deur open laten staan waardoor er ook nog een vrachtwagen de deur even deed omvouwen.

Die gast was ook stoned ofzo, want hij kon amper op zijn benen staan en hij was wazig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')