Wat is er met je rechter spiegel aan de hand op die supra babe foto?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
ok ik ben zooooooooo blij he, ik zal even wat foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
supra babe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(check biij die laatste de reflectie van de ballon in de achterruit)
ingeklaptquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is er met je rechter spiegel aan de hand op die supra babe foto?
Wie ben je? stel je eens voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef lipje het volgende:
na 4 dagen vakantie zijn jullie nog geen 4 pagina's verder... stelletje newbe's
ik mis de goeie ouwe tijd waarin je je als newbe moest voorstellen, en de slowchat niet langer dan 24 uur leefde![]()
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Gatverdamme man. Maandag weer werken.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef PeuRac het volgende:
Wat? Uitleg zou handig zijn ofso.
fijne vakantie!quote:Op zondag 14 september 2008 04:06 schreef ThaFreak het volgende:
zo tot over 2 weken, ga lekker 2 weken strandluieren![]()
kwartetquote:Op zondag 14 september 2008 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Bloed overgeven is volgens mij niet zo'n goed teken hè?
thanksquote:Op zondag 14 september 2008 13:39 schreef r8ality het volgende:
Die Supra is echt enorm tof.
Er werd alleen gezwaaid met een gele vlag (zie crappy filmpje deel 1 in de youtube links) ipv geel-rood... bovendien schijnt het spiegelglad geweest te zijn, iets van 15 auto's met schadequote:Op maandag 15 september 2008 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
Jezus staan er geen mensen bij die bocht te waarschuwen voor ongelukken ofzo?
Ach, het levert wel leuk beeldmateriaal opquote:Op maandag 15 september 2008 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er werd alleen gezwaaid met een gele vlag (zie crappy filmpje deel 1 in de youtube links) ipv geel-rood... bovendien schijnt het spiegelglad geweest te zijn, iets van 15 auto's met schade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |