Hmm, en lekker beestjes happenquote:Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat iemand zo zonder helm wil rijden... krijg je net zo'n gezicht als Clarkson in de Atom
Ik ben hier best wel bang vanquote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Of ik nu 80 zeikende PTA users aan mn kop te janekn heb of 80 taxichauffeurs en hun bijbehorende klanten, doet me neit zo veel
Whehe,inderdaad. Delegerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right.
Meestal is het "Tha-Freak lost het wel op" eh.
En daarnaast is "wat zeikende users" iets totaal anders dan in het echte leven een Planner zijn.
Ik wilde toentertijd ook reageren op een Planners-baan, maar ik heb er toch maar vanaf gezien. Téveel stress.
en toch kon jij het niet meer aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
pta heeft niet eens 20 vaste posters laat staan 80 zeikende vaste posters![]()
+ het zijn geen posts op hbo niveau
de leegloop begon toen ik net weg wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en toch kon jij het niet meer aan
Zoals jij het shoarma team hebt, is er hierin fryslan een citroën knutselclub, met oa 2cv, patje74 en kwikfitter heir van t forum. daar was ik vanavond ff. en ik pak de nachtkarbo ook niet, heb morgen cursusquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Tjabbo het volgende:
heb je niet van terug he![]()
he ik ga slapen want ik ben helemaal verrot. de nachtkarbo is yourzzzzzz
Caparis niet wat voor je?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:36 schreef PeuRac het volgende:
als je nog een leuke buitendienst functie tegen komt mag je mij wel een seintje geven
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha deze is cooler dan een stock vulva. wát een lelijke bakken zijn dat zeg
Inderdaad, als mn broertje dat zou doen met zijn 480, dan zou ik de auto snel van em afpakken.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!
Hmm, thanks voor de tip, is alleen net iets te ver.quote:
ah nog wat leuks gedaan/geleerd op de sleutelavond ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals jij het shoarma team hebt, is er hierin fryslan een citroën knutselclub, met oa 2cv, patje74 en kwikfitter heir van t forum. daar was ik vanavond ff. en ik pak de nachtkarbo ook niet, heb morgen cursus
kom nou zo'n 480 is toch écht graflelijk man.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga jij 'ns even heel snel je mond spoelen, vlegel!
Ja, ik ben weer helemaal op de hoogte van ieder wagenparkquote:Op woensdag 10 september 2008 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah nog wat leuks gedaan/geleerd op de sleutelavond ?
wtf zijn valgs en hetrucksquote:Op woensdag 10 september 2008 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met valg ende wimpel geslaagd voor mijn hetruckgebeuren.
Ze hebben vaak 1 of 2 wagens waar ze erg aangehecht zijn en die nooit meer weg gaat.. En dan een stuk of 2 a 3 auto's voor er bij.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wtf zijn valgs en hetrucks![]()
Waarom wisselen citroen mensen zo snel van wagens?
ik dacht dat die meestal helemaal lyrisch waren van hun eigen bolide...
De 340 vond ik ruk, maar dat had misschien meer te maken met de 1.4 en slechte koppeling, de automaat was welquote:Op woensdag 10 september 2008 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer helemaal op de hoogte van ieder wagenpark(wisselt nogal bij die citroën mensen)
480 is zwaar ok, net als de 340.
Ik mag weer 5 jaar legaal pallets sorterenMet valg ende wimpel geslaagd voor mijn hetruckgebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |