Ik gisteren een man uit Apeldoorn die in de tuin zat met z'n biertje.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:42 schreef Gellarboy het volgende:
Wel grappig trouwens dat het halve topic hier zit te Photoswappen, maar dat ik nog niks uit Nederland heb ontvangen.
Nee psies... Vrijwel altijd uit USA. Dichtstbijzijnde PS kreeg ik van iemand uit Duitsland...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:42 schreef Gellarboy het volgende:
Wel grappig trouwens dat het halve topic hier zit te Photoswappen, maar dat ik nog niks uit Nederland heb ontvangen.
nouuuuuuuuuu... wie durft het aan? Ik heb namelijk gevoel dat dit weer een oplichterij is!quote:De afgelopen dagen kregen we regelmatig ervaringen binnen van mensen die er nog steeds niet in waren geslaagd om hun iPhone via de legale weg (dus via T-Mobile) simlockvrij te maken. Pas vandaag meldde voor het eerst iemand op ons forum dat het was gelukt. Maar Bright gaat nog een stap verder met dé gouden tip om je iPhone legaal te unlocken: je belt een nummer (070-3056007), geeft je IMEI-nummer van de iPhone 3G door en een kwartier later is je toestel geheel simlockvrij. Normaalgesproken kost het in zo’n vroeg stadium simlockvrij maken van een toestel 120 euro, maar volgens Bright levert T-Mobile deze dienst helemaal gratis!
Het IMEI-nummer van je toestel vind je door naar Instellingen > Algemeen > Info te gaan of door de code #*06# in te tikken. Volgens Bright weten de woordvoerders van T-Mobile nog van niets, waardoor een zekere Maarten Roelofs waarschijnlijk de eerste Nederlander is die legaal zijn iPhone heeft laten unlocken.
Er zit wel een nadeel aan: je kunt weliswaar elke simkaart van KPN, Vodafone of Telfort gebruiken, maar je zit nog wel bijna twee jaar aan je T-Mobile-abonnement vast.
Toch niet zo'n vent met z'n kleren uit hè?quote:Op woensdag 10 september 2008 16:47 schreef thumper het volgende:
Nee psies... Vrijwel altijd uit USA. Dichtstbijzijnde PS kreeg ik van iemand uit Duitsland...
Almost... Hij had een foto gemaakt, via een spiegel. Ik zag m half, in kleermakerszit op een yoga matjequote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toch niet zo'n vent met z'n kleren uit hè?
Ies geloelquote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuu... wie durft het aan? Ik heb namelijk gevoel dat dit weer een oplichterij is!
bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)maken-door-t-mobile/
Via het instellingen-menu van je iPhone kun je photoswap instellen, zoals de weer te geven naam, en het al-dan-niet doorgeven van je huidige verblifjslocatie!quote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap er geen zak van. Ik kan ontvangen foto's nergens terugzien (alleen de laatste) en ik weet niet of ik mijn eigen land/locatiegegevens wel doorgeef. Ook heb ik geen idee welke naam ik gebruik als user (Jelle iPhone heet mijn ding, maar zien ze dat dan ook?)..
Beetje wazig programma op deze manier. Ook kan ik niet zien of ik replies krijg op mijn foto's of dat ik gewoon willekeurig nieuwe krijg. Verder wel grappig.. Wel apart om te zien dat bijna iedereen foto's maakt van zn voeten.Alsof ik daar op zit te wachten.
Nee, is idd niet mogelijk. Je kunt er natuurlijk wel een screenshot van maken door middel van het tegelijkertijd indrukken van de aan-uit-knop en de homebutton!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:41 schreef Skv het volgende:
Ah, ik zie het, had dat onderste stukje over het hoofd gezien!
Maar het is dus niet mogelijk om eerder ontvangen foto's terug te zien? Browsen in ontvangen foto's dus?
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef nicomart het volgende:
Morgen ook maar eens naar dat photoswap kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |