Ik ook niet. Heb haar toch al een flink aantal keren bij de bak weg moeten halenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:04 schreef hestria het volgende:
Hihi Yara, kattenbrokjes zijn ook enorm lekker!! Dennis blijft er ook telkens naar toe kruipen, zelfde als naar de kattenbaken ook al verschoon ik hem regelmatig vind ik dat nu niet zo geweldig
dat heb ik nog steeds met die van 9quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vandaag Lilah d'r kast opgeruimd. En hij is nog nooit zo leeg geweest, zelfs niet voor haar geboorte. Maat 62 is geruisloos voorbij getrokken en nu moet er echt maat 68 gekocht worden of soms zelfs nog groter. Mijn timmermansoog heeft het er nog even moeilijk mee, ik heb al een paar keer dingen terug willen leggen in de winkel omdat ze me te groot leken
.
Ik ben daar eigenlijk niet zo moeilijk mee. Ik zie alles als een excuus om nieuwe kleren te kopenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:34 schreef bixister het volgende:
en dat wordt alleen maar erger, k_i_m! (vind ik dan - tot nu toe). het gaat zooo hard. en 't is ook vaak zo jammer van al die kleren die niet meer passen.
O, hoop dan maar niet dat al dat orengefriemel voor flaporen gaat zorgenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:55 schreef Brighteyes het volgende:Madelieve, veel kindjes wriemelen ook aan hun oren als ze slaap hebben, dus het kan wel hoor, dat ze voor verschillende doeleinden gebruikt worden.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef Madelieve het volgende:
[..]
mijn moeder heeft serieus mijn oren aan mijn hoofd vastgetaped omdat iemand haar had wijsgemaakt dat ze daarvan rechter zouden gaan staan.
balen zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:14 schreef tinny het volgende:
Mhhh de moeder van Gabi was gisteren even in tranen. Een vetbult onder haar voet bleek tijdens een second opinion in het ziekenhuis nu toch wat anders, wat? dat weten ze niet daarvoor moet het op kweek en daar komt bij dat er een enorme jaap in de vorm van een sikkel van een cm 10-12 in de onderkant van haar voet wordt gemaakt... dit betekent 4-6 weken uit de running (en ze kan dan dus ook niet voor Gabi zorgen)
dus nu is manlief an het kijken hoe hij dit gaat oplossen....
Dankje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:36 schreef bixister het volgende:
isetmyfriendonfire, wat een mooie broer! en wat naar dat ie geelzucht heeft!hopelijk snel beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |