1 van z'n zoontjes heeft altijd al 'n meisje willen zijnquote:
ik had gewoon nog tijd nodig voor de corrigerende tik voor pietquote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Spuit elluf ! we gaan drek weer te hard
Helemaal niet erg. Misschien had ik ook wel een meisje willen zijnquote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef xalo het volgende:
[..]
1 van z'n zoontjes heeft altijd al 'n meisje willen zijn
De naam interesseert niet, het gaat erom dat je 't uit kan leggen.quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik had gewoon nog tijd nodig voor de corrigerende tik voor piet
Haha, maar 't zorgt nog wel eens voor grappige situaties, en in zo'n boerendorp is zoiets behoorlijk raarquote:Op zondag 7 september 2008 14:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Helemaal niet erg. Misschien had ik ook wel een meisje willen zijn
Dat nog net nietquote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef IrishBastard het volgende:
Zoals de zoon van Jochem die in een jurkje door het dorp loopt?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:34 schreef xalo het volgende:
Maar oké, het was gezellig dus ik post hier vast nog wel een keer, maar nu ga ik de computer afsluiten
Ik distantieer me daar volledig vanquote:
De benzine is op.quote:Op zondag 7 september 2008 14:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je kan toch niet zomaar afsluiten
Wil je een hantekening gaan ophalenquote:Op zondag 7 september 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
weet je in wat voor huis die woont? ben k wel benieuwd naar eigelijk
Hij is boos dat z'n vraag "hoe bemachtig ik een cabrio" nooit is beantwoordquote:
Ik vind 't een heel lelijk huisquote:Op zondag 7 september 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
met carnaval mag dat ookweet je in wat voor huis die woont? ben k wel benieuwd naar eigelijk
gelukkig hoeft die niet meer achterhaald te worden nuquote:Op zondag 7 september 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is boos dat z'n vraag "hoe bemachtig ik een cabrio" nooit is beantwoord.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:38 schreef Manu82 het volgende:
Die Ludo en Janine uit GTST wonen hier ook ergens in de buurt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |