STERFquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef PoepSnoet het volgende:
man waar heb je het over?
[ afbeelding ]
Die heeft maar één sproet....quote:
quote:
Precies, daar helpt zelfs een vuilniszak niet meer tegen. Daar moet gewoon een complete kruisloze boerka overheenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef PoepSnoet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef zeemonster het volgende:
rood haar en sproeten meldt en zegt dank je wel![]()
Maar vroeger noemden ze mij altijd al duivel... hoe kan ik er dan een kind van zijn
Mensen die familie van de duivel zijn die zijn coolquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef zeemonster het volgende:
Maar vroeger noemden ze mij altijd al duivel... hoe kan ik er dan een kind van zijn
Nucken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef zeemonster het volgende:
rood haar en sproeten meldt en zegt dank je wel![]()
Niet zo aardig van je.quote:
Je bent best sneuquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Dayuum het volgende:
Ik neuk nog liever dit: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Dayuum het volgende:
Voor zover ik het kan zien: rood haarquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Dayuum het volgende:
Zal wel blond + dikke tieten + teveel makeup verhaal zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TS heeft geen smaak en is een kansloos pubertje, doe je niets aan.
Damn, wat ben jij triest zeg. Overigens raad ik je aan dat soort uitspraken voor jezelf te houden, we hebben geen behoefte je achterlijke mening te hoeven lezen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:58 schreef Dayuum het volgende:
Mensen met rood haar en sproeten zijn tevens kankerverwekkend
Qua karakter zeker wel ja , verder is zelfverzekerdheid een groot goed zelfs monsters hebben daar profijt vanquote:
Ditquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij triest zeg. Overigens raad ik je aan dat soort uitspraken voor jezelf te houden, we hebben geen behoefte je achterlijke mening te hoeven lezen.
Nee, Ik kwam een meisje tegen met rood haar die knap leek totdat ik de sproeten op haar armen zagquote:
Je weet echt niet wat je hebt gemistquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Nee, Ik kwam een meisje tegen met rood haar die knap leek totdat ik de sproeten op haar armen zag
LOL hoe heerlijk domquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Nee, Ik kwam een meisje tegen met rood haar die knap leek totdat ik de sproeten op haar armen zag
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:04 schreef LoggedIn het volgende:
als dit topic een beetje hoog gaat scoren in google krijgen we hier straks echt een stormloop van roodharigen met sproeten op zoek naar een relatieserieus, WAT vinden jullie daar nou mooi aan?
Was haar naam Duffy?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:04 schreef LoggedIn het volgende:
als dit topic een beetje hoog gaat scoren in google krijgen we hier straks echt een stormloop van roodharigen op zoek naar een relatieserieus, WAT vinden jullie daar nou mooi aan?
Nee, mensen met het IQ van een zeilboot, zoals TS, dat is wel aantrekkelijk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:04 schreef LoggedIn het volgende:
als dit topic een beetje hoog gaat scoren in google krijgen we hier straks echt een stormloop van roodharigen op zoek naar een relatieserieus, WAT vinden jullie daar nou mooi aan?
Sproeten=quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was haar naam Duffy?
[ afbeelding ]
Oh nee, geen rood haar. Hoe dan ook, vrij kansloos om iemand op zijn/haar uiterlijk te beoordelen zeker als alleen sproeten op de arm jouw grootste probleem is. Ik zal je even uit de droom helpen dat photoshop alleen werkt in glossy tijdschriften en op internet, niet IRL. Dan willen vrouwen nog wel eens menselijke "oneffenheden" hebben, maar dat is jou wellicht onbekend.
Ik zou haar doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef PoepSnoet het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad prachtig, zolang de vrouwen een mooi gezichtje en hun rondingen hebben hebben zgnde. imperfecties als deze hun charme. Een bekrompen geest die weinig gewend is en vooràl die met een smalle horizon begrijpt niet dat dit zijn charme heeft.quote:
Dat is iets anders, dan gaat het om innerlijk. Voor sommige hier is een foto van een roodharige al genoeg, en dat snap ik nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, mensen met het IQ van een zeilboot, zoals TS, dat is wel aantrekkelijk!
Die sproeten maken haar zo schattigquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:11 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Inderdaad prachtig, zolang de vrouwen een mooi gezichtje en hun rondingen hebben hebben zgnde. imperfecties als deze hun charme. Een bekrompen geest die weinig gewend is en vooràl die met een smalle horizon begrijpt niet dat dit zijn charme heeft.
Tjah, ik laat me natuurlijk enkel leiden door mijn persoonlijke smaak en niet door een roeper die niet kan begrijpen dat smaken niet allen samenvallen. LOMPERIK.![]()
en ze bellen ook altijd tijdens het schijten!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:36 schreef Dayuum het volgende:
Wat zijn dat lelijke mensen zegDe sproeten op hun gezicht kunnen ze nog verbergen maar zodra je hun armen ziet of de make-up er af is
Kinderen van de duivel zijn het
als die eerste zich zou scheren, zou dat al een stuk schelenquote:
Je was de rem op dit topic! staat je netjes...quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:37 schreef Rock-shocker het volgende:
Ginger Kid meldt zich.
Ik zou graag met jullie meerellen, ware het niet dat ik nu even een paar biertjes ga nuttigen in het holst van de nacht. Je weet wel, ik kan anders niet naar buiten en zo.
Ik check de fallout morgen wel.
ik moest vreselijk lachenquote:Op zondag 7 september 2008 11:38 schreef servus_universitas het volgende:
Ben je weer eens afgewezen, TS? Dit keer door een mooie meid met rood haar en sproetjes?
Was niet helemaal mijn bedoeling, maar toch. HELL YEAH.quote:Op zondag 7 september 2008 10:55 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Je was de rem op dit topic! staat je netjes...
Die zou ik doen als lelijke roodharige met nog meer eenquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TS heeft geen smaak en is een kansloos pubertje, doe je niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |