STERFquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef PoepSnoet het volgende:
man waar heb je het over?
[ afbeelding ]
Die heeft maar één sproet....quote:
quote:
Precies, daar helpt zelfs een vuilniszak niet meer tegen. Daar moet gewoon een complete kruisloze boerka overheenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef PoepSnoet het volgende:
man waar heb je het over?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef zeemonster het volgende:
rood haar en sproeten meldt en zegt dank je wel![]()
Maar vroeger noemden ze mij altijd al duivel... hoe kan ik er dan een kind van zijn
Mensen die familie van de duivel zijn die zijn coolquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef zeemonster het volgende:
Maar vroeger noemden ze mij altijd al duivel... hoe kan ik er dan een kind van zijn
Nucken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:46 schreef zeemonster het volgende:
rood haar en sproeten meldt en zegt dank je wel![]()
Niet zo aardig van je.quote:
Je bent best sneuquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Dayuum het volgende:
Ik neuk nog liever dit: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Dayuum het volgende:
Voor zover ik het kan zien: rood haarquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Dayuum het volgende:
Zal wel blond + dikke tieten + teveel makeup verhaal zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TS heeft geen smaak en is een kansloos pubertje, doe je niets aan.
Damn, wat ben jij triest zeg. Overigens raad ik je aan dat soort uitspraken voor jezelf te houden, we hebben geen behoefte je achterlijke mening te hoeven lezen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:58 schreef Dayuum het volgende:
Mensen met rood haar en sproeten zijn tevens kankerverwekkend
Qua karakter zeker wel ja , verder is zelfverzekerdheid een groot goed zelfs monsters hebben daar profijt vanquote:
Ditquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij triest zeg. Overigens raad ik je aan dat soort uitspraken voor jezelf te houden, we hebben geen behoefte je achterlijke mening te hoeven lezen.
Nee, Ik kwam een meisje tegen met rood haar die knap leek totdat ik de sproeten op haar armen zagquote:
Je weet echt niet wat je hebt gemistquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Nee, Ik kwam een meisje tegen met rood haar die knap leek totdat ik de sproeten op haar armen zag
LOL hoe heerlijk domquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Nee, Ik kwam een meisje tegen met rood haar die knap leek totdat ik de sproeten op haar armen zag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |